GW säästää rahaa kun skulptaaja skulptaa kuuden kokonaisen figun sijaan kaksi runkoa, joista otetaan muotit, joiden päälle lisäillään aseet ja päät ja muut.Humie kirjoitti: Joka tapaukses, eihän se mua häiritse jos on jossakin määrin samoi figui yksikös, mikä ei varsinkaan ole FB:ssä mikään ongelma (paitsi ehkä jossain esim. Dwarf Rangereissa). Sen sijaan, mua ärsyttää se, et 40K:ssa uusil Cadianeilla on vähän kaikki luutnantit tehty samaa pohjaa käyttäen, samoin ku kaikki plasmat ja meltat. Ei mun mielest vanhat metalliset ollu ollenkaan samal lail (toki onhan niit vanhoi tapauksiiki paljon, mut esim. metallisia Space Mariineja on must aika monta varianttii per äijä).
Figujen samannäköisyys
Ja sitten taas ihmiset valittaisivat hinnankorotuksista.Humie kirjoitti:Niinpä... mun puolest sais olla säästämättä.VJ kirjoitti:GW säästää rahaa kun skulptaaja skulptaa kuuden kokonaisen figun sijaan kaksi runkoa, joista otetaan muotit, joiden päälle lisäillään aseet ja päät ja muut.
Yleensä tuota kikkaa taidetaan käyttää champeissä, etenkin kaaoksen champpa 40k ja faba puolella on löytänyt itselleen moninaisen elämän. En valita. convertoin jos haluan jotain uniikkia.:-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.