"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figujen samannäköisyys

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Humie kirjoitti: Joka tapaukses, eihän se mua häiritse jos on jossakin määrin samoi figui yksikös, mikä ei varsinkaan ole FB:ssä mikään ongelma (paitsi ehkä jossain esim. Dwarf Rangereissa). Sen sijaan, mua ärsyttää se, et 40K:ssa uusil Cadianeilla on vähän kaikki luutnantit tehty samaa pohjaa käyttäen, samoin ku kaikki plasmat ja meltat. Ei mun mielest vanhat metalliset ollu ollenkaan samal lail (toki onhan niit vanhoi tapauksiiki paljon, mut esim. metallisia Space Mariineja on must aika monta varianttii per äijä).
GW säästää rahaa kun skulptaaja skulptaa kuuden kokonaisen figun sijaan kaksi runkoa, joista otetaan muotit, joiden päälle lisäillään aseet ja päät ja muut.
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

VJ kirjoitti:GW säästää rahaa kun skulptaaja skulptaa kuuden kokonaisen figun sijaan kaksi runkoa, joista otetaan muotit, joiden päälle lisäillään aseet ja päät ja muut.
Niinpä... mun puolest sais olla säästämättä.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Humie kirjoitti:
VJ kirjoitti:GW säästää rahaa kun skulptaaja skulptaa kuuden kokonaisen figun sijaan kaksi runkoa, joista otetaan muotit, joiden päälle lisäillään aseet ja päät ja muut.
Niinpä... mun puolest sais olla säästämättä.
Ja sitten taas ihmiset valittaisivat hinnankorotuksista.

Yleensä tuota kikkaa taidetaan käyttää champeissä, etenkin kaaoksen champpa 40k ja faba puolella on löytänyt itselleen moninaisen elämän. En valita. convertoin jos haluan jotain uniikkia.:-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Angel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angel »

se on tyhmää, varsinkin kun joku mauton pässi tekee esim. space marineitten muovi Figuista (osissa olevista) miltein saman laisia
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D

Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”