"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB Necromancer

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mork

FB Necromancer

Viesti Kirjoittaja Mork »

Eli tarvisin sille jonkun kalpean ihon.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jep no siis voit tehdä sen korostamalla jostain väristä valkoiseen tai bleached boneen (kellerätävän rusehtava, valkoinen) tai vaikkapa rotting fleshiin (vihertävä vaaleaväri)..... Mielestäni nuo toimii aika hyvin. Eli voit toteuttaa sen joko niin että maalaat tuon värin suoraa tai sitä vähän tummemman siihen ja sitten inkkaat tai washaat sen, sitten voit korostella siihen asteittain aina vaalentamalla sitä. Myöskin voi tehdä sen korostamalla tummemasta vaaleampaan, eli jos päätäisi tehdä vaikkapa ruskeasta bleached boneen tuon ihon niin ensiksi maalaisi tuon kokonaan ruskealla, sitten sekotaisi sitä ruskeata bleached boneen ja maalaisi miltei kokonaan sillä, niin että jättäisi syvimmät kohdat ja reunat tuolla tummemmalla värillä (reunat voi maalata myöhemmin, siis meinaan lineystä, sen voi tehdä myös mustalla), tämän jälkeen tekisi sekoituksen joss on enemmän bleached bonea, ja maalaisi taas vielä korkeammat kohdat jne. niin kauan kunnes päätyisi bleached boneen. Tätä voi tehdä myös niin että maalaa ensiksi vaalean ja sitten rupeaa päälle maalaamaan koloihin tummempaa. Näitä metodeja voi myöskin sekoitella keskenään, eli siis vaikkapa washata vaikeimmat kohdat ja sitten korostella normalisti loput tai jotain.

Väreistä en osaa sanoa sinulle mitään varmaa, koska en tiedä väriteemaa tuossa sinun armeijasasi tai hahmossa. Kalpean kellertävän ihon kanssa sopii mielestäni hyvin liila. Ylensä kannataisi vastaväreillä sekä kylmillä ja kuumilla väreillä kikkailla, peli figuissa siis, jotta saisi kivat kontrastit ja näkyvät värit muuten niin pieniin nappeihin.
Cleawax

Viesti Kirjoittaja Cleawax »

Minä itse lähtisin tuohon ehkä harmaasta väristä ja päätyisin valkoiseen tai kevyeen vihreään(eli rotting flesh). Teknisiä apuneuvoja minulta ei oikein löydä ja Baretul tuossa niistä mainitsikin.
Älä tee se sitä tänään minkä voit tehdä huomenna paremmin!
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Tällaisen ihon olen itse maalannut necromantikolle. Se on tehty ihan simppelisti blendaamalla camo greenistä rotting fleshiin.
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Mork

Viesti Kirjoittaja Mork »

Kiitti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”