Jos saat 'Thirsterin tilanteeseen jossa sen ainut vaihtoehto on yksinään chargeta kyseiseen turhanpäiväisyyteen etusektorista niin hyvä on. Muuten taitaa mennä pisteet aikalailla hukkaan...
Edelleen väistely ja Hunting Spear olisi mielestäni vahvin vaihtoehto..
WElfit vs Hordes of Chaos. Apuja?
katsoppas otat kotkan laitat sen sen näkökenttään sillee vinoon ja sillee että sen täytyy kaartaa chargatessaan (siis senhän on pakko rynnäköidä) meet senverran kauas että pääset pakoon... sitten taas flee ja flee kunnes ulos kentältä (ja toivottavasti mörkö perässä) siinä kestää vähän...Jonez kirjoitti:Noh mitä ihmettä mun pitäis tehdä, ku kaveri käyttää niinkin kamalaa möröä ku Bloodthirster! Se pisti eilen mun kaikki (no ainakin melkein kaikki ) puskajussit metsään makaamaan kolmeen osaan puiden lannoitteeksi! Apua!
mikä save sillä demonilla olikaan (siis armor....?)
noh jos ei oo liian kova niin ammu sitä.... (hail of doom on no ward save....)
niin... tänäänkin...
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
mie just tänää tapoin tollase khorne demon prinssin.
se kuoli master of woodiin... eiköhän se kuole isompi mörkö parista... vedä se kotkalla johonkin (ympyrää... niin mä tein...) ja samalla magiaa niskaan ei magic recistance 2 mitään auta ja tosiaan hail of doom arrow ja bow of loren... *no ward save* hahaaa
se kuoli master of woodiin... eiköhän se kuole isompi mörkö parista... vedä se kotkalla johonkin (ympyrää... niin mä tein...) ja samalla magiaa niskaan ei magic recistance 2 mitään auta ja tosiaan hail of doom arrow ja bow of loren... *no ward save* hahaaa
niin... tänäänkin...