HE Dragon Prince

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Niin, tuosta Tuben mainitsemasta valkyyriasta. Se löytyy täältä:

http://66.166.157.5/ubbthreads/showflat ... o=0&fpart=

Sorry OT:sta, Kharon. Mutta mä en enää kommentoi sen enempää, kun muut ovat jo sen oikein mainiosti tehneet. Kivat värit.

Ah, sanonpas jotain: Gemit! Valkoinen heijastus yläosassa on vähän liian iso. Sen pitää olla aivan järjettömän pieni. Lisäksi mielestäni gemit eivät vaalene riittävästi alaosastaan; viimeinen layer saisi olla jopa ihan puhtaanvalkoinen ja todella kapea viiru.

Tuben lause on kyllä mainio: kyllä tuollakin niinku pelata saa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Skarsnik

Viesti Kirjoittaja Skarsnik »

Tossa on tyyliä. :wink:
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Ensinnäkin, kuva on selvästi otettu salamalla, joten luulenpa että hepan helman blendaus on oikeasti hieman smoothimpi. Mutta kuitenkin, se vois olla vielä pehmeämmin blendattu, niin että pensselin vetoja ei näkyis. Myös keltaiset highlightit bardingis ja panssareis on hieman liian selkeä viiva, ja voisi olla myös enemmän blendattu.. Pari layeriä lisää ja toi on vieläkin kauniimpi.
Todella kivaa jälkeä, ja hyvän näköinen väri teema. Koitapas ottaa kuva ilman flashiä, hyvällä valaistuksella.
Moi
Hope is a serum that never heals
Asdrubael

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Hyvän kodin on näköjään Dragon prinsessa saanut :D ja kauniin maalipinnan pelkän mustan sijasta. Kilpikin on varmaan jo saapunut perille ja saat homman viimeisteltyä. Hyvää maalausta! Kun en osaa itse maalata niin en sen kummemmin voi kommentoidakaan...
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Ensiks tuli mieleen, et mitä, onko kharon oppinu maalaamaan?? No pitemmän pohdinnan päätteeksi tulin tulokseen, "paistaahan se aurinko joskus risukasaankin". :)

Ensivaikutelma figussa on siis tosi hyvä, varsinkin sininen näyttää todella upealle. Mitä efektiä hait?? Hevonen on kans tosi kauniin näkönen.
Pitemmän päälle tarkastellessa huomaa, et punanen ei toimi ollenkaan. En tiedä mitä efektiä hait, mut mielestäni blendattu aivan liikaa keltaseen päin. Pieni blendauksen perusoppimäärän kertauskin voisi ehkä olla paikallaan.
Metalliosa on on toinen paikka, mikä pistää silmään. Ehdottomasti jonkinlaisia varjostuksia kaipaisin. Muutenkin se näyttää aika yksinäiseltä, olisiko vaikka sinertävän metallinen NMM ollut parempi vaihtoehto?
Ihosta on vaikea saada selvää, mut ihan hyvä et joku sen maalaa muullakin kun perus elf fleshillä.
Lisää kuvakulmia ja close uppeja kaipaisin!
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Asdrubael kirjoitti:Hyvän kodin on näköjään Dragon prinsessa saanut :D ja kauniin maalipinnan pelkän mustan sijasta. Kilpikin on varmaan jo saapunut perille ja saat homman viimeisteltyä. Hyvää maalausta! Kun en osaa itse maalata niin en sen kummemmin voi kommentoidakaan...
:D Joo... totta tosiaan - kyseinen HE Dragon prinsessahan se siinä.
*käy tarkistamassa postin* Kah.. kilpi on totta tosiaan saapunut. Kiitoksia. Ja mitä tuota Teclistä katselin niin ei sinun hirveästi noita maalaustaitojasi tarvitse vähätellä ;)
Machiavelli kirjoitti:Ensiks tuli mieleen, et mitä, onko kharon oppinu maalaamaan?? No pitemmän pohdinnan päätteeksi tulin tulokseen, "paistaahan se aurinko joskus risukasaankin". :)
*reps* :D ... no kaipa edellisissä maalauksissani ei ole hirveästi ole ollut hurraamista ;) Tosin pienen maalaustauon jälkeen tuota vain aloin sutimaan ja ehkä se erottuu edukseen koska maalasin sen hyvin eri tavalla mitä normaalisti teen.
Ensivaikutelma figussa on siis tosi hyvä, varsinkin sininen näyttää todella upealle. Mitä efektiä hait??
Luulen että suurin ongelma tuossa maalauksessa on se että en itsekään tiedä mitä efektejä haen. Tarkoituksena oli vain hieman leikkiä väreillä normaalia enemmän ja saada varsin suuret kontrastit.
Metalliosa on on toinen paikka, mikä pistää silmään. Ehdottomasti jonkinlaisia varjostuksia kaipaisin.
Metalliosat on vaikea saada näyttämään hyviltä... tuossa on mustalle pohjalle maalattu Brazen Brass, Shining goldia päälle jonka jälkeen fleswash ja kevyesti Mithriliä. NMM:ää en kuitenkaan taida ruveta soveltamaan... jos nyt noita metallivärejä oppisi käyttämään.
Viimeksi muokannut Kharon, Ti 13.05.2003 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nightwun
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nightwun »

Jaahas että tommosia HEelffuja. No vihaa vaan ja kyllä mä ne mätkin. Kavereidensa kanssa ja kauempaa varmasti vaikuttava näky. Kivat värit. Jos meinaat tota tasoa pitää yllä koko armeijan läpi niin kestäänee pidempään kuin rottien (musta spray) ja aksun zombien (valkoinen spray) maalaaminen?
Sääli sinäänsä että juuri nuo ukot on vastassa niin hienoja taistelu kuvia tulee harvemmin.
En tiedä edes raaskinko ampua noin hienoja ukkoja rikki. Taidan hävitä suoraan...
Tosiaan suurennuslasilla katsottuna puna-keltainen reuna aika terävä, kokemuksesta tiedän että Kharonin maalattu armeija on vaikuttava näky, ei niitä nyt noin läheltä tarvi vahdata.
9th Age duunari
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

jollain sitten aikaa riittää ja halua maalata!!!
Behold the glory of my vermin horde
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Upeasti maalattu, ei voi muuta sanoa.
Mutta väreistä en itse tykkää. "Lakanat" ovat turhan vaalean sinisiä, ja haarniskasta tulee melkein ruoste mieleen.

Mutta mikäs siinä, mikäli itse olet väreihin tyytyväinen.
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

mun mielestä ainakaan noin vaalee sininen ei sovi oikein. toi punasen ja keltasen yhdistäminen on hyvä idea jos tekee panssareita mut kannattais kuitenkin yrittää pehmentää niitten "kohtaamista" eli tehdä luonnollisemman näkoisen. niin ettei punanen lopu ihan niinkun seinään ja keltanen alkaa yhtä tyhjästä se näyttää liian epäluonnolliselta mutta muuten hyvä kai.
im the new kid in town so dont pick on me
newbie

^^^ lisäys muuten hyvät värit mutta en itse pidä punaisesta panssarista en ainakaan helffeillä.
newbie

eix kukaan muukaan tee noin tarkkaan kun me 2. luovuutta siinä kaivataa kun noita maalaa. mä oon tehnyt kaikki mun ukot mahdollisimman pikkutarkasti. aikaa se kysyy(viikko 16 ukkoo) mutta kun heittää lakan päälle maalipinta säilyy ja niitä kehtaa näytelläkkin jolle kulle.
salto_mortale

Viesti Kirjoittaja salto_mortale »

Kateeksi käy... *vilkuilee omia hand maideneitaan*... Haarniskan väritys on mielenkiintoinen, eikä ollenkaan epäonnistunut ratkaisu, joka on myös miellyttävän omaperäinen... ainakaan en ole ennen tuon väriseen high elfiin törmännyt...
Helfferi

Re: HE Dragon Prince

Viesti Kirjoittaja Helfferi »

HE armeijani ensimmäinen viku - lohikäärmeprinsessa - valmistui niin täytyyhän sitä tulla tänne esittelemään:

[/quote]

Ne on kyl ihan prinssei mut kun niit on mont se vaa kirjotetaa princes :wink:
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Day kirjoitti:Niin, tuosta Tuben mainitsemasta valkyyriasta. Se löytyy täältä:

http://66.166.157.5/ubbthreads/showflat ... o=0&fpart=

Sorry OT:sta, Kharon. Mutta mä en enää kommentoi sen enempää, kun muut ovat jo sen oikein mainiosti tehneet. Kivat värit.

Ah, sanonpas jotain: Gemit! Valkoinen heijastus yläosassa on vähän liian iso. Sen pitää olla aivan järjettömän pieni. Lisäksi mielestäni gemit eivät vaalene riittävästi alaosastaan; viimeinen layer saisi olla jopa ihan puhtaanvalkoinen ja todella kapea viiru.

Tuben lause on kyllä mainio: kyllä tuollakin niinku pelata saa.

Omasta mielestäni tuo ei edes ole hieno! No kaikilla on erilainen figumaku :) .
AapoAlas

Re: HE Dragon Prince

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Onhan tuo aivan mahtavaa maalausta mutta minua jotenkin pännii tuo jotkut armorin osien maalaus (niinkuin hevosen turpasuoja ja jtkut muut), hienoja nekin on mutta hämää kun ne ei ole edes osa kultaa tai rautaa....
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Noihan on ihan mahtavia ja väritkin sopivat hyvin (varsinkin kupari vai mikä onkaan)... :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”