Chronicle?
Chronicle?
Eli ajattelin vaan kysyä, että milloin uusi ilmestyy ja onko minkä hintainen teos... (vai sekoitanko nyt annualiin):?
En ole oikeastaan koskaan päässyt käsiksi kyseiseen teokseen, ja minulla on vain mielikuva siitä mitä tämä sisältää...
Eli jos joku/jotkut haluaisi(vat) valoittaa asiaa hieman
PS. Kiitos
En ole oikeastaan koskaan päässyt käsiksi kyseiseen teokseen, ja minulla on vain mielikuva siitä mitä tämä sisältää...
Eli jos joku/jotkut haluaisi(vat) valoittaa asiaa hieman
PS. Kiitos
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
Re: Chronicle?
Chronicles 2004 oli eilen myynnissä fantsussa. 20 euroa.Yabo kirjoitti:Eli ajattelin vaan kysyä, että milloin uusi ilmestyy ja onko minkä hintainen teos...
-J
-
The Swordmaster
suomipoika kirjoitti:Suurinpiirtein mitä oikein se sisältää?Että en osta sitä turhaan...
Tuo molemmat versiot viittaavat Eltharioniin.Dolmot, toisessa topicissa kirjoitti:Molemmat versiot ovat Chronicles 2004:ssä. Samaan hintaan tulee Kislev-liittolaiset, Cult of Ulric, ajan tasalla olevat Wood Elfit, DoW/RoR (mukaanlukien Rugludin örkit ja Cursed Company), päivitetty steam tank ja kokeelliset loitsulistat. Jos näillä alueilla on runsaammin puutteita, kannattaa kenties investoida.
Guzlop, toisessa topicissa kirjoitti:Kaikilta muilta osin kronikka on sikäli säälittävä, että kannattaa silti miettiä kahdesti. Toisaalta, jos Dino Joust ja Steam Tank Demolition Derby kuulostavat kiinnostavilta...
- The Captain
- Valvoja
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Nimenomaan Lapping Round puuttuu jostakin mystisestä syystä. Ehkä Dino Joust vei sille varatun tilan. Muuten Q&A- ja errata-osastot ovat huomattavasti aikaisempia kronikoita kattavampia, mutta eivät sisällä mitään mitä ei laillisesti verkosta saisi.Gorkiporki kirjoitti:Tuleeko siinä paljonkin sääntöihin liittyvää materiaalia? esim. jossain WD:ssä olleet Lapping Round sääntöselvitykset jne.
-J
- The Captain
- Valvoja
Itse ajattelin ostaa tuon aika pitkälle sen cult of ulric lsitan takia. Se kiinostaa niin älyttömästi, kuten jotkut ovat varmaan jo huomanneet.
Paljon muuta ei siinä varmaan minulle olisikaan... Se on huono asia, enkä tiedä onko kannattavaa maksaa 20 euroa semmoisesta. Kattoo jos jonkun kaverin kanssa kimppaan.... 
...joka on tosin täysin identtinen edellisen kronikan listan kanssa. En ainakaan pikaisella tarkistuksella havainnut mitään muutoksia tehdyn. On se toki sitä kivikautista WD-listaa ajantasaisempi.The Captain kirjoitti:Jep. Uusittu, päivitetty, ajantasainen ja virallinen armeijalista.raastin kirjoitti:Onko uusimmassa Chroniclessa wood elffeistä mitään?
-J
Eli ei ole mikään tärkeä ostos jos omistaa Chronicles 2003.Guzlob kirjoitti:...joka on tosin täysin identtinen edellisen kronikan listan kanssa. En ainakaan pikaisella tarkistuksella havainnut mitään muutoksia tehdyn. On se toki sitä kivikautista WD-listaa ajantasaisempi.The Captain kirjoitti:Jep. Uusittu, päivitetty, ajantasainen ja virallinen armeijalista.raastin kirjoitti:Onko uusimmassa Chroniclessa wood elffeistä mitään?
-J
raastin raastaa ja ryystää
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mun mielestä kannattaa... Fluffiakin löytyy ja uudet listat ovat oiken mukavia..
Suosittelen...
Suosittelen...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....