"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lipun maalaus?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
attor

Lipun maalaus?

Viesti Kirjoittaja attor »

Nyt tarvittaisiin rakentavia neuvvoja lippujen maalaukseen. Kohteena lähinnä slaanesh aiheiset liput. Pari olen maalannut ja huomasin että tasaiselle pinnalle on yllätävän vaikeaa malata, no eipä tullut lipuista kovi8nkaan kaksisia.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ohuet tussit auttavat tässä, niillä on huomattavasti helpompi saada aikaiseksi freehand liput kuin pelkästään pensselillä..
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Kun maalaat laajoja tasaisia pintoja, pitää käyttää tosi ohutta maalia jotta maali ei mene sellaiseksi röpelöiseksi. Mä maalaan lippuni/tankkini/lentokoneeni noin kuudella kerroksella, kunnes maali peittää kunnolla - sitten pinnasta tulee tasainen.

Kuvioiden tekoa pitää vain opetella. Micron Pigma -kynät auttavat kuviön piirtämisessä, niitä saa mm. akateemisesta kirjakaupasta hintaan 2-3 euroa. Niissä on puolen millin kärki ja sillä saa piirrettyä tosi ohuita viivoja (jos ostat sellaisia, joiden korkin kärjessä on luku 005). Itse käytän niitä välillä, jos joudun piirtämään jotain pientä isoon tasaiseen pintaan.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”