Ärsyttäviä taktiikoita?Antaa tulla!
Ärsyttäviä taktiikoita?Antaa tulla!
Eli onko teillä ollut pelejä,missä pelikaveri käyttää jotakin ärsyttävää taktiikkaa/menetelmää?
"Quod scripsi, scripsi"
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
- I.C. Wiener
- Viesti:
mitä tehdä kun vastustaja on xiit?
Pelikaverit?
Psykologinen sodankäynti?
Maneerit
Jotain tälläistäkö etsit?
edit: vai tälläistä?
Jonoilu
onko tämä sallittua?
Oli yks veil miels mut en löyä nyt. Liitty jotenkin kärryhin ja hevosten asetteluun.
Pelikaverit?
Psykologinen sodankäynti?
Maneerit
Jotain tälläistäkö etsit?
edit: vai tälläistä?
Jonoilu
onko tämä sallittua?
Oli yks veil miels mut en löyä nyt. Liitty jotenkin kärryhin ja hevosten asetteluun.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Vampire Countseilla:
joku 20 luurankoa hyökkää viholliseen. Samalla vuorolla necrot nostattaa vihun taakse ja sivuille luurankoja jotka sitten danse macabrella vihollisen kylkiin ja teurastus on valmis.
Welf:
Sissi taktiikat puskista = vitutus maximus
joku 20 luurankoa hyökkää viholliseen. Samalla vuorolla necrot nostattaa vihun taakse ja sivuille luurankoja jotka sitten danse macabrella vihollisen kylkiin ja teurastus on valmis.
Welf:
Sissi taktiikat puskista = vitutus maximus
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Kääpiöt & Empire:
Vihollinen vain istuu ja odottaa kun minä siirtelen paukuttaen samalla sotakoneillaan armeijaani seulaksi, sitten kun pääsen lähikseen on vihollisella ilmaiseksi jo outnumber ja rankit kun taas minulla ne kaksi keihäsmiesriviä ja yksi ratsastaja
Vihollinen vain istuu ja odottaa kun minä siirtelen paukuttaen samalla sotakoneillaan armeijaani seulaksi, sitten kun pääsen lähikseen on vihollisella ilmaiseksi jo outnumber ja rankit kun taas minulla ne kaksi keihäsmiesriviä ja yksi ratsastaja
Kuuluisia viimeisiä sanoja:
- "Ei ne noin kaukaa osu!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
Mites hyökit kääpiöillä? 3" (6") on aika tuskasta kyllä rynniä päin. Kun ei oo parrakkaille kajlamahoille luotu pitkiä koipia.Neimor kirjoitti:Kääpiöt & Empire:
Taktiikka mikä saa mut kiristeleen hampaita on seuraava:
Empire vs Epäkuolleet (itte pelaan Empirellä)
Molemmilla on vähän joukkoja jäljellä. Knighti joukkoni laukkaa Necromanseria (epäkuolleiden kenraali) kohti, mutta se pirulainen onnistuu välttelemään niitä nostattamalla Knightien eteen pari kymmentä lurkkia. Kun lurkit on hoideltu on Necromanseri siirtynyt liikkumisen ja Vanhel's Dance Macabren avulla toiselle puolelle kentää. Yleensä en saa niitä rykmentejä pois fighista kovinkaan nopeesti jotka on jo tappelus, joten peli venyy ja venyy ja venyy ja venyy ja venyy ja....................................
Empire vs Epäkuolleet (itte pelaan Empirellä)
Molemmilla on vähän joukkoja jäljellä. Knighti joukkoni laukkaa Necromanseria (epäkuolleiden kenraali) kohti, mutta se pirulainen onnistuu välttelemään niitä nostattamalla Knightien eteen pari kymmentä lurkkia. Kun lurkit on hoideltu on Necromanseri siirtynyt liikkumisen ja Vanhel's Dance Macabren avulla toiselle puolelle kentää. Yleensä en saa niitä rykmentejä pois fighista kovinkaan nopeesti jotka on jo tappelus, joten peli venyy ja venyy ja venyy ja venyy ja venyy ja....................................
-
The Scientist
Taitaapa Kalaq olla itse empire pelaajan roolissa, kun puhuu että itselläKalaq kirjoitti:Mites hyökit kääpiöillä? 3" (6") on aika tuskasta kyllä rynniä päin. Kun ei oo parrakkaille kajlamahoille luotu pitkiä koipia.Neimor kirjoitti:Kääpiöt & Empire:
on jäljellä keihäsmies ja ratsastaja.
It comes from the Gigashadow...
Mutta sitä kestävämmät mahat, haarniskat, sotakoneet, dispellit, runet jne. Mutta tämä ei liity aiheeseen niin antaa olla.Kalaq kirjoitti: Kun ei oo parrakkaille kajlamahoille luotu pitkiä koipia.
Täällä päin taas laitetään kääpiöt riviin deployment zonen takarajaan kiinni, toinen kulma kentän rajaan kiinni ja taas toiseen kulmaan Slayer blocki. Matkalla ammutaan puolet armeijastasi rikki niin hth:ssa onkin mukavaa. Flankkiminenkään ei onnistu, kun ne slayerit eivät liikahdakaan.
Viimeksi muokannut Atsu, Pe 02.01.2004 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mutta vaikka pienet ystävämme eivät juoksekaan kuin kauriit, voisivat ne silti joskus jättää ne tykit ja sun muut pyssykät kotionsa ja ottaa miehestä mittaa ihan normaalistiKalaq kirjoitti:Mites hyökit kääpiöillä? 3" (6") on aika tuskasta kyllä rynniä päin. Kun ei oo parrakkaille kajlamahoille luotu pitkiä koipia.Neimor kirjoitti:Kääpiöt & Empire:
Ja milläs tappelet kun sulla on se 2 keihäsmiesriviä ja ohos, siinä onkin sitten slayerunitti edessä? Ei naurata enää ei, mutta onneksi nämä tippuvat kuin kärpäset pieneenkin scouttien kutitteluun
Kuuluisia viimeisiä sanoja:
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
Marsimalla eteenpäin leveässä rintamassa ja ampuen just riittävästi että vastustajakin kaipailee lähikseen.Kalaq kirjoitti:Mites hyökit kääpiöillä? 3" (6") on aika tuskasta kyllä rynniä päin. Kun ei oo parrakkaille kajlamahoille luotu pitkiä koipia.
Toimii minulla ja IMO paljon parempi(ja hauskempi!) tapa kuin shooty boring dwarf line.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
zakug_the_insane
Älkää ottako tätä pahalla mutta musta tuntuu että suurin osa noista "ärsyttävistä" taktiikoista on vastustajan tapa voittaa. Esim. tuo skeletonien nostaminenja macabree on nyt itseänsä jalkaan ampumista jos tulee tollanen tilanne eikä sitä käytä!
Toinen osa tässä ketjussa olleista "ärsyttävistä" taktiikoista on suurilta osin omaa tyhmyyttä (esim. elfien maagi käristää knightit) kuulostaa pahasti oman armeijan huonon suunnittelun johtamasta vihollisen onnistumisesta (lue: lisää magia puolustusta) jota ei hyväksytä omana huonoutena vaan vihollisen epäreiluudelle...
taas kerran helppoa ja sujuvaa teksitä
Toinen osa tässä ketjussa olleista "ärsyttävistä" taktiikoista on suurilta osin omaa tyhmyyttä (esim. elfien maagi käristää knightit) kuulostaa pahasti oman armeijan huonon suunnittelun johtamasta vihollisen onnistumisesta (lue: lisää magia puolustusta) jota ei hyväksytä omana huonoutena vaan vihollisen epäreiluudelle...
taas kerran helppoa ja sujuvaa teksitä
Eikös taktiikka ole aina tapa voittaa? Tai siis johdonmukainen tapa saavuttaaneo kirjoitti:Älkää ottako tätä pahalla mutta musta tuntuu että suurin osa noista "ärsyttävistä" taktiikoista on vastustajan tapa voittaa.
päämäärä (tässä tapauksessa voitto), täällä vain keskustellaa että mitkä
niistä ovat ärsyttäviä.
Näin kaaospelaajan näkökulmasta skavenien jezzailhorde on
todella ärsyttävä, ainakin aukealla kentällä. Ärsyttäviin kuuluu myös
elffien välttely taktiikat ja piripäägoblinhorde. (täynnä semmosia villisti pyöriviä vihreitä pieniä miehiä)
En tietenkään sano etteikö vihollisen pitäisi käyttää noita taktiikoita
(tota jezzail-hordea en kyllä katso hyvällä silmällä), esimerkiksi
welffeillä kaaosta vastaan lähitaistelu on usein itsemurha.
It comes from the Gigashadow...
Jos se vain pysyy koossa tarpeeksi kauankääpiökuningas kirjoitti:Slayerit rivinä armeijan eteenEivät murru, samalla sotakoneet paukuttavat takaa viholliset muusiksi, varsinkin stone throwerin "Ohoh, meni vähän väärin toi arvoiminen" *kapoosh=vampire lord kuolee*