"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelottavin armeija

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Drikon

Pelottavin armeija

Viesti Kirjoittaja Drikon »

mikä on pelottavin (kunnioitusta herättävin) armeija jota vastaan olet pelannut ja miksi?
Just a little drop of poison.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Taitaa olla Seitsämän figuuria sisältävä chaos armeija.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Varmaan tzeentchin armeija jossa oli yksi ryhmä chosen knighteja, kaksi ryhmää horsemaneja, kaksi ryhmää koiria, furyja, pari kärryä, beastherdi, exalted champion, bray-shaman ja lohikäärmeellä ratsastava loordi.
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Mun oma örkkiarmeija... (vaihdettiin kaverin kanssa armeijoita)
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Kyllä minulla tuli kylmät väreet niskaan kun näin suuren gobbo horden jossa oli hitonmoinen määrä night gobboja, wolf boyzeja ja kaikkea muuta
ilkeää.
raastin raastaa ja ryystää
-LynX-

Viesti Kirjoittaja -LynX- »

Luultvasti vampire counts armeija josta sain tuhottua vain n. rykmentin luurankoja (se tuhos koko minun armeijani) :D Ja sit tietysti "oppi-isäni" Butterdiimonin Chaos armeijat...ei tietenkään kaikki mut suurin osa...
(tähän väliin mainittakoon että oon ainoastaan kerra voittanu sen massalla) :)
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Pinkit slaanesh soturit jotka soitti Britney Spearsia (niillä oli kitaratkin).

-J
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

mua pelottaa mikä tahansa dwarffi army missä on flame cannon
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Hmm..ehkäpä Skaven, se nyt on vaan niin perästä kun joka ----- nurkasta tuppaa tulemaan Warppia ja Ratlinkiä ja sun muuta. Ja jos nyt toteaisin niin ehkä vähiten (itse asiassa nauroin) kunnioitin (entisiä-) vastustajan Goblineita. n. 100 Gobboa vs. 60 Saurusta = Massacre ;)
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

No helffi magial katoaa armeijaa aika nopeasti... :(
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Mun omat kääpiöt...
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Mikä tahansa epäkuollut. En ole vielläkään keksinyt keinoa voittaa mokomat millään varmuudella. Fear+unbreakable+magic+armeijakohtaiset ärsytykset(ethereal VC:lle, super paha taikavaihe ja skull chukkat khemrille) päihittävät minut kevyesti.

Ainut kerta jolloin peli on ollut vähänkään helpompi normaaliin peliin undeadia vastaan oli albion kamppanjan aikaan kun sai ilmaiset truthsayerit ja high magic sai +2 casting heittoihin. Tuli ei-dispel scrollia vampire count armeija, minulla tupla flames of phoenix ja fury of khaine...

Turha sanoakkaan että poltin koko VC armeijan tuhkaksi vaikka miscastista seurannut curse of year armeijaani säikäytti kuten teki dark emissaryn character tappo loitsu joka hoiti sekä arkki maagini että truthsayerin ennen pelin loppua(mutta liian vähän, liian myöhään).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Mitään armeijaa en pelkää.
Jos joskus bretonnian kohtaisin, niin kyllä ritareitten rynnäkö voisi olla melkoista katsottavaa. Siksi minä niitä varmaan keräämään alankin :roll:
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

No 2 blockia 20 käävän Ironbreaker unittia sisältävä kääpiö armeija johon lukeutuu jumalattomasti shootya. Creepyyyy!!!!
U fail.
Sea~Horde

Viesti Kirjoittaja Sea~Horde »

46 Empire Knightia samassa massa rykmentissä ja heidän ultimate liiderinsä Templar Grand Master.. Eivät sekoo niin kauan ku Grand Master on unitissa...
How ironic that the greatest forge of civilization is battle
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

MeriNauta kirjoitti:46 Empire Knightia samassa massa rykmentissä ja heidän ultimate liiderinsä Templar Grand Master.. Eivät sekoo niin kauan ku Grand Master on unitissa...
Kuka tommostakin käyttää? Jos pelaisin DE:llä tekisi kyllä mieli mennä tuohon highbornilla lohikäärmeellä ja gauntletilla ja cold one knighteilla + noblella blade of ruinilla. Alkas ritarit lähtee äkäseen kun lohikäärme on flankissa/rearissa.

Pitää kyllä myöntää että se näyttää pelottavalta, mutta vain näyttää. :wink:
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Pelkään tai en, niin on se vähän kammottavaa kun TunkioKuninkaiden ratsuluurangot rynnii flankkiin, Ushabtien aseet välkähtelevät ja Screaming Skull tykittää kun viimeistä päivää.

Reeeeeeeeaaalllly crreepy.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Umm mitä toi 7 figun chaos horde sisäls?
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

Eraphion kirjoitti:Umm mitä toi 7 figun chaos horde sisäls?
Uskoisin että ainakin 4 tzeentch-sankaria(lord+3 championia) charioteissa ja 3 chariottia lisää.
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

Sipulih kirjoitti:Hmm..ehkäpä Skaven, se nyt on vaan niin perästä kun joka ----- nurkasta tuppaa tulemaan Warppia ja Ratlinkiä ja sun muuta.
Erittäin samaa mieltä.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”