http://www.pbase.com/image/23171832
http://www.pbase.com/image/23172160
http://www.pbase.com/image/23172163
Kommenttia Please!
[adminedit: korjasin vähän linkkejä -Weekender]
Itseasiassa täytyy muistaa tankinkäyttö ja käyttäjät. Ei noi IG panssarijääkärit mitään hengen jättiläisiä ole ja siksi typo ja fontittomuus periaatteessa sopii paremmin kuin hyvin. Olisiko tekele myös hieman itse ironinen?Gorbag kirjoitti:Toi coming through teksti oli hauska, mutta sen viimeisen teen vois ottaa pois ja lisätä huutomerkin. Ja siitä tekstistä kannattaa tehdä siellanen varjostettu 3-d grafitti teksti. Tankki kyllä kaipaisi detaileja sinnetänne. Siihen kylkeen vois ehkä maalata vielä jonkun urban tai snow camon.
Sen siistimättömyyden voi toteuttaa myös tarkasti, niin että maalaa roiskeet jne tuoho. Mun mielestä aika huono syy tehä huonoa jälkeä on se "ku nää o nurgleja", "no ei nää sodassakaa oo oikeesti mitään puhtaita" jne... eli siis huonosti tehdyn tekstin voi toteuttaa hienostiarchon kirjoitti:Itseasiassa täytyy muistaa tankinkäyttö ja käyttäjät. Ei noi IG panssarijääkärit mitään hengen jättiläisiä ole ja siksi typo ja fontittomuus periaatteessa sopii paremmin kuin hyvin. Olisiko tekele myös hieman itse ironinen?
Toki, mutta tuossa oli puhetta sellaisen hienon varjostetun (niinku joku sanoi "3d") graffitin teosta. Mun mielestä ei olisi ainakaan realistista että IG tyypit käyttäisivät graffiteissaan enempää kuin yhtä väriä. Rauniotalojen seinissä voisi olettaakin näkevänsä huolellisesti varjostetun piissin, mutta jotenkin sellainen olisi vähintäänkin outo tankin puskurissa. Eli tuollainen punainen töherrys on varmaankin parempi. Itse olisin kyllä varmaan tehnyt siitä pienemmän ja sijoittanut sen jonnekin tankin runkoon.. Makuasioita.baretul kirjoitti: Sen siistimättömyyden voi toteuttaa myös tarkasti, niin että maalaa roiskeet jne tuoho. Mun mielestä aika huono syy tehä huonoa jälkeä on se "ku nää o nurgleja", "no ei nää sodassakaa oo oikeesti mitään puhtaita" jne... eli siis huonosti tehdyn tekstin voi toteuttaa hienosti.
VJ kirjoitti:Toki, mutta tuossa oli puhetta sellaisen hienon varjostetun (niinku joku sanoi "3d") graffitin teosta. Mun mielestä ei olisi ainakaan realistista että IG tyypit käyttäisivät graffiteissaan enempää kuin yhtä väriä. Rauniotalojen seinissä voisi olettaakin näkevänsä huolellisesti varjostetun piissin, mutta jotenkin sellainen olisi vähintäänkin outo tankin puskurissa. Eli tuollainen punainen töherrys on varmaankin parempi. Itse olisin kyllä varmaan tehnyt siitä pienemmän ja sijoittanut sen jonnekin tankin runkoon.. Makuasioita.baretul kirjoitti: Sen siistimättömyyden voi toteuttaa myös tarkasti, niin että maalaa roiskeet jne tuoho. Mun mielestä aika huono syy tehä huonoa jälkeä on se "ku nää o nurgleja", "no ei nää sodassakaa oo oikeesti mitään puhtaita" jne... eli siis huonosti tehdyn tekstin voi toteuttaa hienosti.
Täytyy myöntää että en kyllä täysin ymmärrä tota "coming throught" läppää. Miksi siinä niin lukee?
Ihan jees tankki muuten.
No siis mähän en ole olettanut mitään. Gary Morleyn armeijan olen nähnyt, ja siihen graffitit sopiva hyvin. En vain käsitä mistä sait sen käsityksen että mun mielestä örkit jaksaisivat maalata graffiteja. Vai onko se niin että se mikä on WD:ssä on pakko olla hienoa ja upeaa ja totta?Gorbag kirjoitti: Noh. WD: Nro 281, sivu 98-99 on Morley's rokkit boyzzeissa juuri tuollaisia varjostettuja graffitteja dozer bladeissa. Eli oletat että imperial guard ei jaksa/osaa tehdä kunnon graffitteja ja örkit osaavat/jaksavat käyttää vähintään kahta väriä graffiteissansa, lisätä niihin kolmas ulottuvuus, eli syvyys, sekä varjostaa graffitit, sekä osaavat käyttää kunnon katu-uskottavaa kirjoitustyyliä