"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vihjeitä Keisarinlasten aloittajalla

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Zelic

Vihjeitä Keisarinlasten aloittajalla

Viesti Kirjoittaja Zelic »

Tuo otsikko on aika tyhjentävä. Eli ihan perus ideoita miten kannataa
lähteä jatkamaan chaos lordin ja 2 emperors children boxin jälkeen aloittelevaa armejaa :D . Toisella boltterit ja toisella bolt pistoolit+ ne keisarin erikoset eli sonic aseet.
Itse olen ajatellut hommata toiselle unitille rhinon ja jotakin, jotakin.. jotakin? ...? :roll:
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Hanki ainakin yksi eliitti, yksi fast attack ja yksi heavy support. Oppii niitäkin sitten käyttämään.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
-Mimic-

Viesti Kirjoittaja -Mimic- »

Rhinon voit tosiaan hankkia ainakin sille lähitaistelija squadille, koska en näin TVR aikana näe mitään hyötyä, miksi se olisi sillä Bolter ryhmällä...
Ja sille lähitaistelu ryhmälle kaikille Furious Charge, joka yhdistettynä Slaaneshin Markkiin, on aika hyvä pakkaus:
Iniative 6 ja Strength 5 chargettaessa.
Ja sitten hankit tälle squadille Iconin ja sen jälkeen ostelet Daemonettejä, jotka ovat aika petoja lähitaistelussa, vaikka itse sanonkin.
Sitten jossakin vaiheessa voisit ostaa Defilerin, joka on aikas hyvä varustettuna Indirect Firellä.
Muut saavat jatkaa tästä.
Hehee, nyt on minullakin avatari..

"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
EeRikki

Viesti Kirjoittaja EeRikki »

Suosittelen etta jos alottaa jonkun rodun niin lukee codexin vihjeet, samat vihjeet saat sotusta mutta suomeksi (oletan etta osaat englantia ja osaat lukea myos) Emperors Children on varsin mukava armeija, itse en ole siihen perehtynyt pelillisesti mutta sonicit sun muut speciaalit ovat varsin mukavia (vaikka tykkaan Rulebookin Sonic Cannonista, "Count as plasma cannon", enemman kuin nykyisesta =) Rhino on varsin mukava ostos ja itse tykkaan kayttaa niita IW-armeijassani (Iron Warriors, yllari pyllari) etenkin kun en tue noi lasa+plasma ryhmia pahemmin.
I am, I am
Zelic

Elikkä tältä se voisi näyttää:

1 Chaos lord
-demonic rune
-Nedel of desire
-combat drugs

9 emperors childrneitä
-boltpistols, closis aseet
-aspiring champion: furious charge
-blast master, sonic blaster
-rhino

9 emperors childreneitä
-bolters, closis aseet
-blast master, sonic blaster
-aspiring champion

-dreadnought: tälle soniceja jo ihan huvin vuoksi :roll:

-mounted demonettes of slaanesh

en laittanut vielä pisteitä :(
Zelic

huomasinkin tuossa lukiessani että mounted demoneteille ei ollut wd sääntöjä. Muistelin nähneeni jonkun muum armeijalistassa niitä. Elikä mistäs ne saisi(vai saako?)?.

Korjauksia tuohon listaan:
-iconi tolle closis yksikölle
-ja sitten ne domonetiti
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Säännöt mountatuille daemoneteille on WD # 285 jos en väärin muista. Kuulemma myös uudessa Chapter Approved 2004:ssä.

Mikset muuten tunkisi tuota CC ryhmän Sonic Blasteria toiselle ryhmälle? Saisit tehtyä niistä kummastakin pikkuriikkisen erikoistuneempia omalle alalleen.
Jatkaen samalla linjalla, jos hankit Havoc-ryhmän, CC ryhmän Blastmaster joutaa sinne.

Niin, ja eikös ikonit saa ilmaiseksi ryhmille, joilla on markkeja? Tietysti CC ryhmä on todennäköisemmin lähempänä vihollista kun summonoit, mutta ihan vain lisävaihtoehtojen takia itse antaisin ikonin myös bolter-ryhmälle. Ja voihan olla että ikoni on Rhinossa jos et pidä varojasi.

Ei tule enempää mieleen...
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Jokaisen EC armerian ydin on ryhmä Havocceja 4 Blastmasterilla.
Troopeiksi kannattaa ottaa Closis ryhmä (tai kaksi) ja yksi sonic blastereilla ampuva ryhmä. Demonetit on pelin parhaita demonej joten niitä kannattaa ottaa. Jos annat Lordille daemonic staturen niin hommaa samalla vaivalla Slaaneshin psyykkisiä voimia vaikka pari kappaletta jotta saat Seireeni- ja Fuelled by Pain (tai jokin sen niminen)-voimat.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”