"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten innostaa itsensä maalaamaan?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Itse saan maalausintoa aina kun ostan jotain uusia figuja. niitä jaksaa aina maalata. Sitten myös kun on juuri pelannut niin saa sellaisen maalausinnostuksen.
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Mä ainakin innostun kun ajattelee että voi vee kun on 60 maalamatonta cadialaista ja pakkohan ne on joskus saatava maalattua ja eikun pensseli käteen ja maalaamaan :D
Mut ei sitä aina jaksa maalata :( mut onneks joskus :wink:
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ihminen ei ole mikään kausaalinen tapahtuma, joka tarvitsisi aina jonkin alullepanevan voiman ennen kuin voi tehdä mitään. Ainakin itse olen huomannut että jos vaan odottelee että tulis joku inspiraatio tjsp., ei saa yhtään mitään aikaiseksi.
Ei oikeasti tarvitse muuta kuin päättää että nyt maalataan, ja sit maalaa.
(osaisinpa soveltaa samaa periaatetta läksyjen tekoon)
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Ainut mikä tuossa VJ:n jutussa mättää, että jos pakottaa itsensä maalaa-
maan ei ehkä enää pidäkään maalaamisesta, jos siitä tekee sellaista pak-
kotyötä.
raastin raastaa ja ryystää
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

raastin kirjoitti:Ainut mikä tuossa VJ:n jutussa mättää, että jos pakottaa itsensä maalaa-
maan ei ehkä enää pidäkään maalaamisesta, jos siitä tekee sellaista pak-
kotyötä.
Joo voihan siinä noinkin tietty käydä.
Mulla joskus maalaamisen aloittaminen on vähän samanlaista kuin lenkkeilemään lähteminen. Ensin ei oikein huvittaisi, mutta kun on pakottanut itsensä liikkeelle homma sujuu kuin itsestään ja jälkeenpäin on tyytyväinen kun otti itseään niskasta kiinni ja sai lähdettyä sen sijaan että olisi vaan istunut himassa ja lukenut sotua :)
Toisaalta eihän se näin mene aina. Toisinaan suorastaan sormet syhyää halusta maalata jo valmiiksi.
tneva82

Re: Miten innostaa itsensä maalaamaan?

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Ilmottaudu turnaukseen ja käytä siinä armeijaa johon maalaat figuja :D

Tuo saa minulle aina maalauskiireen päälle<g>.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
veeonkoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veeonkoo »

Lukee tätä topicia niin mulla ainakin heti rupes tekee mieli maalata :D
Hark! O' Nightspirit
Creepsy

Viesti Kirjoittaja Creepsy »

Aijai !!! minulla my!s ongelma että en saa mitään maalatuksi...mutta hei ! lisää näitä topicceja. nimittäin innostuin heti maalailee =)
The distance between insanity and genius is measured only by success.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Ajattelee ja lukee fluffia ja katselee jotain hienoja figuja, kuvitellen, että voisi itsekkin maalata niin hienosti joskus.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
elPANTERA

Viesti Kirjoittaja elPANTERA »

Itse maalasin ensin perusjannuja mahdollisimman paljon, jotta pääsi pelaamaan maalatuilla ukoilla.
Sitten muutama erikoisheppu, 5 perusjanua, 1-3 erikoisheppua..jne..

Nykyän Space Wolveseistani on maalaamatta enää 4 erikoisheppua. Eikä yhtään kiinnosta maalata niitä. :?

Enemmän kiinnostaa maalata kavereiden armeijoita. Kun ne on sentään sen verran erilaisia. Tyraniideja, örkkejä ja IG:tä.

Niitä kun maalaa silloin tällöin, niin kyllä se kipinä maalata omat sotilaat taas palaa..
But for the dead, their life will never be the same again.
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

maalaan aika harvakseltaan ja aika hitaasti vielä motivaationa toimii että en osta yhtään uutta figua ennen kuin oon maalannut päälle 40 maalaamatonta ukkoo. on mula siellä muun muassa 1 vanha juggernaut jonka hädin tuskin jaksoin undercoatata.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Heh... onhan se kiva maalata kaverin armeijaa, ei siinä mitään. Siinä saa kokeilla jotain erilaista, varsinkin zombeja maalatessa :D

Ja parasta on pistää kaverisi maalaamaan yhden tai pari sinun ukkojasi joita et jaksa maalata tai ei huvita :wink:
niih.
Örkkimörkki

Viesti Kirjoittaja Örkkimörkki »

kääpiökuningas kirjoitti:Ja parasta on pistää kaverisi maalaamaan yhden tai pari sinun ukkojasi joita et jaksa maalata tai ei huvita :wink:
Ja inhottavinta on kun kaveri väittää olevansa hyvä maalaaja ja kun hän on maalannut muutaman minun kallisarvoisista figuistani ja tuo ne takaisin niin ne onkin sotkettu aivan hirveästi. Kokemusta on.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”