Onko teilläkin joskus tälläisiä ajanjaksoja kun ette kertakaikkiaan tee hammereilla mitään? Kysyn tätä koska luulen että en ole ainoa jolla on ollut tälläinen jakso.
Tauko hammereista?
-
Baharroth
Tauko hammereista?
Ei jaksa pelata, maalata, puhua tai edes kuulla mitään hammereista.
Onko teilläkin joskus tälläisiä ajanjaksoja kun ette kertakaikkiaan tee hammereilla mitään? Kysyn tätä koska luulen että en ole ainoa jolla on ollut tälläinen jakso.
Tästä on kylläkin varmaan ollut topicceja muuta kysyn silti kuinka monella tälläisiä ajanjaksoja on ollut? 
- ankara halla
- Valvoja
Joo, minulla oli muutaman vuoden tauko. Meni käytännössä koko kakkosedikka 40K:sta täysin ohi. Taisin pelata yhden pelin niillä säännöillä tai jotain 
Kiinostuin uudestaan GW:n peleistä kun Necromunda julkaistiin ja löytyi uutta peliporukkaa.
Kiinostuin uudestaan GW:n peleistä kun Necromunda julkaistiin ja löytyi uutta peliporukkaa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
40-kiloisen kolmoslaitoksen ilmestymisen jälkeen on tullut pelattua ehkä 5 peliä yhteensä noilla isommilla pikku-ukoilla. Erinäisistä syistä uudet säännöt eivät samalla lailla iske, ja sitten tuli väliin vähän muitakin hommia...silti olen rahaa laittanut mm. uusimpaan kaaos-kodeksiin ja muuhun tauhkaan, figujakin on tullut osteltua...eihän tästä pääse eroon kuin rotanmyrkyllä.
Tuskin kovin innokkaasti 40K:n pelaamiseen palaankaan, Epic on paljon mielenkiintoisempaa, ja Red Poppy parempi tulitaistelusimulaatio. Mutta konvertointi on edelleen kivaa.
Tuskin kovin innokkaasti 40K:n pelaamiseen palaankaan, Epic on paljon mielenkiintoisempaa, ja Red Poppy parempi tulitaistelusimulaatio. Mutta konvertointi on edelleen kivaa.
-Janne Korhonen
ODERINT DUM METUANT
ODERINT DUM METUANT
Tää ei pidä välttämättä paikkaansa. Joskus tauko saattaa tehdä oikein hyvääkin maalauksen suhteen. Vaikka ruostetta voisikin tulla ja käsi ei olisi alussa kiveä vakaampi (kuten kaikilla normaalisti ontemplar sotilas kirjoitti: no mutta älä hemmetissä maalaamista lopeta jos oot hyvä sellane.
Näin mulle kävi (tauko oli 1,5v).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- ankara halla
- Valvoja
Saman huomasin itsekkin. Nyt on ihan eri tuntuma inkkien ja pikkunippeleitten maalauksessa kuin wanhaan hyvään aikaan 90 luvun alkupuolella!M. Salava kirjoitti: Tää ei pidä välttämättä paikkaansa. Joskus tauko saattaa tehdä oikein hyvääkin maalauksen suhteen. Vaikka ruostetta voisikin tulla ja käsi ei olisi alussa kiveä vakaampi (kuten kaikilla normaalisti on), niin jotkut tyyliseikat & rutinoituneet tavat nollautuvat, jolloin tyyli pääsee kehittymään paljon vapaammin (tai siis vähemmällä työllä) ja sen myötä myös tekniikka, kun vanhat tavat eivät ole enää painolastina.
Näin mulle kävi (tauko oli 1,5v).
Tosin nyt kyllä taas tuntuu siltä, että pieni tauko tekisi terää. Olen liian tyytyväinen nykyisiin tuotoksiini, että jaksaisin paljoakaan panostaa kehittymiseen vaikka parantamista olisi vaikka kuinka paljon!
EDIT: Ja täysin OT kysymys vielä; Millä linjalla muuten opiskelet iki-ihanassa Otaniemessä? Itse hillun (varsinkin vappuisin) miehekkään pinkissä haalarissa, nyt jo neljättä vuotta eikä loppua näy!
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Maalaamisesta en ole pitänyt taukoa, se kun on sellasta mukavaa ajan vietettä mikä ei juuri rasita.
Pelaaminen on välillä kuitenkin tauolla kun ei kertakaikkiaan ehdi.
Tauot ei ole ollu kuitenkaan muutamia kuukausia pidempiä (ja olenkin ihmeissäni miten joku voi olla edes maalaamatta n. 1,5 vuotta
)
Minä ainakaan en voi olla kovinkaan pitkään maalaamatta.
Edellinen pidempi tauko oli YO-kirjotusten aikaan jolloin en pelaillut n, 3 kuukauteen, mutta maalasin aivan normaaliin tapaan (oli muuten todella hienoa kun sai maalattua melkein kaikki vanhat figut mitkä oli jääny joskus kesken
)
Mutta ihmisestähän se riippuu miten paljon on panostanut harrastukseen ja miten usein sitä haluaa ajatella.
Pelaaminen on välillä kuitenkin tauolla kun ei kertakaikkiaan ehdi.
Tauot ei ole ollu kuitenkaan muutamia kuukausia pidempiä (ja olenkin ihmeissäni miten joku voi olla edes maalaamatta n. 1,5 vuotta
Minä ainakaan en voi olla kovinkaan pitkään maalaamatta.
Edellinen pidempi tauko oli YO-kirjotusten aikaan jolloin en pelaillut n, 3 kuukauteen, mutta maalasin aivan normaaliin tapaan (oli muuten todella hienoa kun sai maalattua melkein kaikki vanhat figut mitkä oli jääny joskus kesken
Mutta ihmisestähän se riippuu miten paljon on panostanut harrastukseen ja miten usein sitä haluaa ajatella.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
-
Jake da evil
-
Lex_et_Annihilato
Ensin OT:
Sitten vähemmän OT
Aikaani seuraavana ihmisenä (?), pitäydyn muotiväreissä ja kaikkihan tietävät, että pinkki on aina muotia, Koneella siis minäkin, toista vuotta opiskellaan.ankara halla kirjoitti: EDIT: Ja täysin OT kysymys vielä; Millä linjalla muuten opiskelet iki-ihanassa Otaniemessä? Itse hillun (varsinkin vappuisin) miehekkään pinkissä haalarissa, nyt jo neljättä vuotta eikä loppua näy!
Sitten vähemmän OT
No jos kiinnostus itse pelaamiseen lopahtaa ja oli pääasiassa armeijamaalari, niin kai siin joskus kävi koko harrastuksen lopetuskin melkein mielessä... tosin en lopettanut, eikä enää juolahtaisi mieleenkään moinen.Imperial Warrior kirjoitti: Tauot ei ole ollu kuitenkaan muutamia kuukausia pidempiä (ja olenkin ihmeissäni miten joku voi olla edes maalaamatta n. 1,5 vuotta)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Minulla on nyt ollut taukoa maalailussa ja armeijoiden suunnittelussa noin vuoden verran, kun en millään jaksa niitä tehdä (motivaation puutetta). Haluaisin kyllä kovasti päästä pelaamaan armeijoillani. Luen myös innokkaasti WD:itä, 40K kirjoja ja yleensäkin kaikkea fluffia. Koskaan ei ole into hammereihin täysin lopahtanut.
We and I be glad to answer...
Taukoa on hyvä pitää aina välillä. Jos ei muuten, niin sen takia ettei lopullisesti kyllästyisi.Rämön Poika kirjoitti:Mulla on ollu taukoa pelaamisesta ja OMIEN figujen maalaamisesta jo vuoden ajan... En oo kerenny tekee ku palkkamaalauksia.. Ja voi olla että oma harrastus jää unholaan jossain vaiheessa.... sääli..
Itse en vielä taukoja paljoa harkitse, mutta ehkä vuoden sisään olisi hyvä pitää.
Nykyään maalailen kavereiden Tyranideja ja teen maastoja.
Muuten, kun maalaa kaverille suht hyviä peli-figuja, mikä on normaali taksa per figu?
Omien Space Wolvesien maalaus ei nyt innosta, Tyraniidit kiinnostavat kummasti enemmän.
Ja kavereiden IG, Chaos, Tyranids ja Örkit.
Pari öttöä olen saanut valmiiksi ja kaverit ovat ihastelleet pikkutarkkaa työtäni omien ukkojen kanssa, joten maalaus pyyntöjä alkaa jo hiljalleen ropista.
Siksi kysäisenkin paljonko kehtaa pyytää maalatusta ötökästä. Ja miten hinnoittelu menee. (Vaikuttaako maalit, ötön koko ja vaikeus minkä verran..)
But for the dead, their life will never be the same again.
Mul oli sellanen 6kk tauko ku muutin, eikä peliporukkaa ollu tiedossa (ja aika tuppaantui kulumaan uuden tyttökaverin parissa
). En kyl sen jakson jälkeen maalannu yhtään paremmin tai pelannu paremmin (tai kumpaakaan huonomminkaan?). Olihan se ihan mukava tauko, mut toisaalt oli myös erittäin mukavaa palata takaisin harrastuksen piiriin.
Sitten jatketaan OT:ta... Oon itekki miehisen vaaleanpunaisella Kone-osastolla. Ootteko Ankara Halla ja M.Salava käyneet siellä ti ja pe olevassa Orc peli-illoissa? Meil on ihan mukava kamppanja menos, joten kannattaa pistäytyy.
Sitten jatketaan OT:ta... Oon itekki miehisen vaaleanpunaisella Kone-osastolla. Ootteko Ankara Halla ja M.Salava käyneet siellä ti ja pe olevassa Orc peli-illoissa? Meil on ihan mukava kamppanja menos, joten kannattaa pistäytyy.
- Amazing Slug
Taukoa? Pidin fantasy battlesta taukoa varmaan vuoden tai pari, kun ei löytynyt peliseuraa. Mutta nykyään en lähtisi pois fantsun tai juuri aloittamani 40K:n parista kirveelläkään (no, ehkä jollain nemesis force halberdilla
).
En ole oikein koskaan osannut maalata, joten tuskinpa taidot vapaammin kehittyisivät, vaikka taukoa pitäisin.
OT: <mainos> Kampanjastamme taisi aueta juuri paikka, kun tyranidit häippäsivät. Joku tilalle? ORC:in peli-illat tiistaisin klo 18.00 --> ja perjantaisin klo 17.00 --> JMT 3A, Otaniemi. </mainos>
Lisää OT: Ja täytyyhän sitä kantaa ottaa... sateenkaaren väreissä kuljen... kunhan saan haalarit (=Jag är bara en phux).
-J
En ole oikein koskaan osannut maalata, joten tuskinpa taidot vapaammin kehittyisivät, vaikka taukoa pitäisin.
OT: <mainos> Kampanjastamme taisi aueta juuri paikka, kun tyranidit häippäsivät. Joku tilalle? ORC:in peli-illat tiistaisin klo 18.00 --> ja perjantaisin klo 17.00 --> JMT 3A, Otaniemi. </mainos>
Lisää OT: Ja täytyyhän sitä kantaa ottaa... sateenkaaren väreissä kuljen... kunhan saan haalarit (=Jag är bara en phux).
-J
itse asiassa pidin itsekkin tommosen neljän kuukauden tauon tässä ihan äskettäin mut sit rupes taas homma kiinnostaa.(lähinnä sen takia koska veli ei oo saanu vielä tilattua kunnolla bretonioita)
Ostetaan uusia temple guardeja, ushabteja,grail knightejä, tomb guardeja,questing knightejä,skull catapult.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.