Eldrad Ulthran kuollut!
Jaa, vahvin psyykkeri eldareilla, tietaa kaikki eldarien salaisuudet, aika pitkalti tietaa kaiken mita tapahtunut ja milloin, seka muistaakseni omaa avaimen tuonne Black Libaryyn jota ei ihan parilla eurolla saa ostettua. =) On se kylla mukavaa kun saa tuollaset hipit pois fluffin kautta =)
I am, I am
Jos se kerran kuoli ni eiks oo täysin mahollist et abaddon jyrää ny koko galaksin... 13th Black crusade onnistuu.... Jos vähän valehellaa.. Harmi mä just sain 2000pts. ulthwea a ajattelin ottaa eldradin mut en mä sit ota jos se kerkis jo listiä ittesä

´´jos bérníto sanoa étta múchos cárlíco níín siná laittaa´´
Mikäli mä oikein ymmärsin niin 13 crusade päättyi jo mutta parin vuoden päästä tuloo kuiteskin neljästoista. Eiköhän niillä fluffillisesti kuolleillakin special jätkillä voi pelata vieläkin, IG:llähän on se yks Ogrynkin joka kuoli mutta sitä käytetään vielä, jos käytetään. Sitä paitsi kaveri porukka taitaa olaa ainoa jossa nuo specialit hyväksytään että mitä väliä jos ne on kuollu fluffillisesti.
Tietenkin fluffillisesti kuolleita spessuja voi käyttää jos haluaa, muutenhan niitä ei valmistettaisi. On tietysti henkilökohtainen asia haluaako kuolleita hahmoja käyttää. Jos vain pelaa, eikä piittaa fluffista, niin mikäs siinä. Mutta fluffi fanaatikkona en ollenkaan pidä siitä, että armeijani paras hahmo on "todellisuudessa" kuollut. Ei kuolleen käyttämisessä ole mitään mieltä!Mysterous kirjoitti: Eiköhän niillä fluffillisesti kuolleillakin special jätkillä voi pelata vieläkin, IG:llähän on se yks Ogrynkin joka kuoli mutta sitä käytetään vielä, jos käytetään. Sitä paitsi kaveri porukka taitaa olaa ainoa jossa nuo specialit hyväksytään että mitä väliä jos ne on kuollu fluffillisesti.
We and I be glad to answer...
Hmmph...Kuinka koomista! Eldrad hädänhetkellä liittoutuu imperiumin kanssa ja luulin jo että taistelusta tulisi sellainen "äärimmäisten hyviksien epätoivoinen voitto kaaosta vastaan#-tyylinen juttu...yllätyksenä minulle
näin EI käynnyt
näin EI käynnyt
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
- Warcrafter
joo luin jo WD:N , ei yhtään kiva juttu :
siinä mielessä että olen päättänyt pelata niin sanotuilla hyviksillä koko loppuelämäni (eli koko harrastuksen ajan) that means no : Tyranids, Dark eldars, Chaos marines etc for me.
Ja olen aina lukenu Eldarid (ja erityisesti Eldradin) "hyvisten joukkoon"
vaikka ovatkin manipuloivia , ihmisten ja muiden rotujen kohtalosta piittaamattomia , ylimielisiä snobeja (ei millän pahalla Eldar pelaajat mutta näin on). Mutta miksi miksi MIKSI Eldrad!!!
Mutta oikeasti Ihmisten pitäisi edes HETKEKSI unohtaa ennakoluulonsa Xenoja kohtaan ja muodostaa (edes toimiva) liittoutuma Eldarien , Taun, Kroottien ja...... mitä oliko niitä niin vähän , no kumminkin ALLIANSSI KOKOON!!
Ja olen aina lukenu Eldarid (ja erityisesti Eldradin) "hyvisten joukkoon"
vaikka ovatkin manipuloivia , ihmisten ja muiden rotujen kohtalosta piittaamattomia , ylimielisiä snobeja (ei millän pahalla Eldar pelaajat mutta näin on). Mutta miksi miksi MIKSI Eldrad!!!
Mutta oikeasti Ihmisten pitäisi edes HETKEKSI unohtaa ennakoluulonsa Xenoja kohtaan ja muodostaa (edes toimiva) liittoutuma Eldarien , Taun, Kroottien ja...... mitä oliko niitä niin vähän , no kumminkin ALLIANSSI KOKOON!!
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
- The Captain
- Valvoja
Squatit!Warcrafter kirjoitti: Mutta oikeasti Ihmisten pitäisi edes HETKEKSI unohtaa ennakoluulonsa Xenoja kohtaan ja muodostaa (edes toimiva) liittoutuma Eldarien , Taun, Kroottien ja...... mitä oliko niitä niin vähän , no kumminkin ALLIANSSI KOKOON!!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kyllä, SQUATIT!The Captain kirjoitti:Squatit!Warcrafter kirjoitti: Mutta oikeasti Ihmisten pitäisi edes HETKEKSI unohtaa ennakoluulonsa Xenoja kohtaan ja muodostaa (edes toimiva) liittoutuma Eldarien , Taun, Kroottien ja...... mitä oliko niitä niin vähän , no kumminkin ALLIANSSI KOKOON!!
Noniin, itse asiaan. Eli missään GWn tarinassa EI ole sanottu tarkalleen että eldrad poju olisi KUOLLUT. No, paitsi se oli kyllä Slaanesh siellä Mustan kiven linnakkeessa... Mutta eipä ole todisteita että se on kuollut. Pääsi perille vain piirun verran myöhässä, Cadia kerkesi jo palamaan... Nyyh. Mutta onneksi Ursarkar Creed ja Jarran pääsivät pakoon.
niih.
- Warcrafter
Noniin, itse asiaan. Eli missään GWn tarinassa EI ole sanottu tarkalleen että eldrad poju olisi KUOLLUT. No, paitsi se oli kyllä Slaanesh siellä Mustan kiven linnakkeessa... Mutta eipä ole todisteita että se on kuollut. Pääsi perille vain piirun verran myöhässä, Cadia kerkesi jo palamaan... Nyyh. Mutta onneksi Ursarkar Creed ja Jarran pääsivät pakoon.[/quote]
Kröhöm tossa oli kyllä virhe (okei myönnettäköön että Eldrad ei ole välttämättä kuollu
mutta ...
Slaanesh ei ollut Blackstone fortressisa ( vaikka olenkin aloittelija osaan englantia ) vaan Slaanesh oli korruptoinnut Balckstone fortressin sielukiven ja muuttanut sen kiduttamalla vain entiseksi varjoksi itsestään.
Kröhöm tossa oli kyllä virhe (okei myönnettäköön että Eldrad ei ole välttämättä kuollu
Slaanesh ei ollut Blackstone fortressisa ( vaikka olenkin aloittelija osaan englantia ) vaan Slaanesh oli korruptoinnut Balckstone fortressin sielukiven ja muuttanut sen kiduttamalla vain entiseksi varjoksi itsestään.
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
Warcrafter kirjoitti:Noniin, itse asiaan. Eli missään GWn tarinassa EI ole sanottu tarkalleen että eldrad poju olisi KUOLLUT. No, paitsi se oli kyllä Slaanesh siellä Mustan kiven linnakkeessa... Mutta eipä ole todisteita että se on kuollut. Pääsi perille vain piirun verran myöhässä, Cadia kerkesi jo palamaan... Nyyh. Mutta onneksi Ursarkar Creed ja Jarran pääsivät pakoon.
Slaanesh ei ollut Blackstone fortressisa ( vaikka olenkin aloittelija osaan englantia ) vaan Slaanesh oli korruptoinnut Balckstone fortressin sielukiven ja muuttanut sen kiduttamalla vain entiseksi varjoksi itsestään.[/quote]
Siis tuota minä tarkoitin
Off-topic: Necronithan tuhosivat yhden Mustakivihässäkän ihan tuosta vain? Näin minä ainakin sain selville...
niih.
Juu, mutta Abaddon onkin tälläinen "Allmost immortal". Jos A-mies potkaisee tyhjää, niin eiköhän Neljän Kopla (Khorne, Tzeentch, Slaanesh ja Papa Nurgle) sen taas henkiin herätä. Tai ainakin tälläisen kuvan olen saanut.
Eldrad taas.. Noh, sanotaan näin: En usko että Neljän Kopla ainakaan häntä jaksaa potkaista käyntiin uudelleen
Eldrad taas.. Noh, sanotaan näin: En usko että Neljän Kopla ainakaan häntä jaksaa potkaista käyntiin uudelleen
Re: NIINPÄ
Ei ehkä kaaoksen jumalille mutta GW:llw on...Abaddon on ainoa linkki horukseen jota ilman kaaokset voimat olisivat hyvin pienitekiä tässä galaksissa. Onhan se aina mahdollista että gw ottaisi tämän riskin mutta...GreenOwl kirjoitti:miks abaddon olis Chaos Jumallilel korvaamaton kun ei Horuskaan ollut ainahan tilalle voi tulla joku muu
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
-
GreenOwl
ei välttämättä
on muitakin jotka vois johtaa kaikki Chaos Primarhsit kuka tahansa niistä ois valmis koska vaan ottamaan Abaddonin paikan kun siihen tulis tilaisuus