Skaven Vs. HElf
Skaven Vs. HElf
Eli miten näitä rotikonperän pipeltäjiä voisi käyttää parhaiten? Etenkin suht pienissä peleissä?
Se on JEPPE
Riippuu tietenkin myös helf-vastustajasi armeijasta, mutta semmoisia yleisia neuvoja.. Pienissä peleissä slavet ovat herkkua, kun niitä on tarpeeksi. --> taktiikka slave-könttä high elf unittiin, samalla 1 tai useampi giant rat pack flankkiin. Outnumber, flankit ja rankit tuovat halvalla voiton. Tämä tietysti vaati hyvää manouverointia, mutta siitähän tässä pelissä on kyse. Näin aluksi (?) kannattaa myös lukea niitä takasivun taktiikoita, niissä on jotain järkeä.
listaa esim. Border patrol:
Chieftain (jotta saadan 9:n ld) myös plague priest käy hyvin, tosin se on hieman kalliimpi.
25 clanrattia, ratling gunilla, chieftain tänne
saman verran slaveja
2x 1 giant rat pack jonomuodostelmassa.
tässä on kait reilu 400pts. lopuilla voit keksiä itse jotain hubaa.
listaa esim. Border patrol:
Chieftain (jotta saadan 9:n ld) myös plague priest käy hyvin, tosin se on hieman kalliimpi.
25 clanrattia, ratling gunilla, chieftain tänne
saman verran slaveja
2x 1 giant rat pack jonomuodostelmassa.
tässä on kait reilu 400pts. lopuilla voit keksiä itse jotain hubaa.
Kokeilin kerran Warlockia Border Patrolin kenraalina, huonoin tuloksin. Ekalla vuorolla yksi haava Warp-Lightningista, tokalla vuorolla Miscast, ja kolmannella toinen haava Storm Daemonista. Sinne meni kenraali...Mustasusi kirjoitti:Juu... Mutta miksei Chieftainin tai Plague Priestin tilalle voisi tulla warlock engineer?
Xin Sheng!
Mitä minä olen muutaman Patrollin Skaveneilla pelannut, niin Warlock + Storm Daemon on ehdoton yhdistelmä. Lisäksi mukaan yksi Ratling Gun, ja voidaankin jo puhua tylsästä pelistä. Warlock ja Ratling teurastivat ensimmäisessä pelissäni kahdestaan HE-armeijan, eikä kaaoksen jyräämisessäkään muistaakseni muita joukkoja tarvittu kuin hieman suojaksi ja viimeistelyyn.
Omat riskinsähän tuossa on, mutta ei skaveneilla ole tarkoituskaan mitään "varman päälle" -systeemiä pelata ;o).
Omat riskinsähän tuossa on, mutta ei skaveneilla ole tarkoituskaan mitään "varman päälle" -systeemiä pelata ;o).
-
Lord Skipler
Mäkin suosittelen warlockin käyttöä, pienessäkin pelissä (tässä tapauksessa 600-700pistettä). Eli pelasin kaverin khemriä vastaan. Warlock tappo taialla 16 skeleton bowmania, sen jälkeen warplighting päin sen lichiä ja kuoli tietenkin. Kun lichi kuoli niin sen joukut alkoi lahota ja tuhoutuaMustasusi kirjoitti:Hmm.. Kyllä se Warlock Engineerin käyttö VARSINKIN noin pienissä pelissä voi olla hieman riskialtista, mutta silloin kun se toimii, sitä ei pysäytä mikään. Viime kerralla kun kokeilin, se teki 500 pisteen pelin aikana sulatejuustoa Reaper Bolt Throwerista ja noin 12 Dark Elffistä.