Miten valitset väriteemasi?
Kyllä minä ainakin valtsen lähinnä sen mukaan millainen armeija on, mikä niille sopii ja mistä pidän. Lempivärini on tumma violetti, kerään Dark Elffejä, arvatkaa väriteema. Eipä siinä mitään, en minä pahemmin sekoittele esim. violettia ja sinistä saadakseni jotain super erilaista väriä, käytän Lich Purplea ja sekotan siihen mustaa tai valkoista, riippuen siittä olenko tekemässä tummennusta vai vaalennusta.
-
baretul
Jeps no en puhunukkaa, mistään super erikoisista väreistä, vaan tyyliin siitä kun sekotetaan keltasta vihreesee, jotta sais korostus värin, tai siitä kun sekotaa liilaa ja pinkkiä, jotta sais liilan korostus värin jne. eli siis tuota mitä itsekkin mainitisit tekeväsi. Tuollanen perus sekotelu aika must jos haluaa siis tollsia edes tabletop quality hahmoja, ainaki mun mielestäAapel1 kirjoitti:. Eipä siinä mitään, en minä pahemmin sekoittele esim. violettia ja sinistä saadakseni jotain super erilaista väriä, käytän Lich Purplea ja sekotan siihen mustaa tai valkoista, riippuen siittä olenko tekemässä tummennusta vai vaalennusta.
Ääh. Citadel väreillä voi blendata ihan suoraan purkista suht saumattomia (tai ainakin sellaisia mitä mun figuissa on näkynyt) blendejä. Helpompaahan toi välisävyjen sekoittaminen on, mutta periaatteessa vähemmilläkin sävyillä saa aikaan hyvää jälkeä. Itse en ainakaan pelifiguja maalatessa sekoittele juurikaan värejä.baretul kirjoitti: Jeps no en puhunukkaa, mistään super erikoisista väreistä, vaan tyyliin siitä kun sekotetaan keltasta vihreesee, jotta sais korostus värin, tai siitä kun sekotaa liilaa ja pinkkiä, jotta sais liilan korostus värin jne. eli siis tuota mitä itsekkin mainitisit tekeväsi. Tuollanen perus sekotelu aika must jos haluaa siis tollsia edes tabletop quality hahmoja, ainaki mun mielestä.
-
baretul
Niin no kuulto maalaamalla ofkorsVJ kirjoitti: Ääh. Citadel väreillä voi blendata ihan suoraan purkista suht saumattomia (tai ainakin sellaisia mitä mun figuissa on näkynyt) blendejä. Helpompaahan toi välisävyjen sekoittaminen on, mutta periaatteessa vähemmilläkin sävyillä saa aikaan hyvää jälkeä. Itse en ainakaan pelifiguja maalatessa sekoittele juurikaan värejä.
En minäkään mitenkään ihmeellisesti sekoitele noita, sen verra että on 3 harmaa sävyä ja 1 sävy ivoryn ja red leatherin välillä plus sitte jotain suoraa purkeista tulevia sävyjä, kun maalaan valko mustia ulthweja peli figuja