500 pts High elves vs Bretonnia vs Dwarfs vs Empire

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
Gorbag
Viesti:

500 pts High elves vs Bretonnia vs Dwarfs vs Empire

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Mun helffit

1 lvl. maagi
seer
channeler
silver wand

15 spearmen
8 silver helms

Bretonnia
9 KotR
10 men-at-arms
BsB

Empire
14 greatswords full command
10 halberdiers
Captain jolla oli jotain lancen lisäks
and full plate
20 swordsmen jolla jonkinlaista kommant kruuppia

Dwarves
10 warriors en ole varma muusta kuin hand weapon ja shield varustuksesta
10 thunderers
1 thane great weapon
10(?!?!) miners

Juu tota dvarffi listaa en kauheen hyvin muistanu, ja bretonnian lista on laiton koska sillä pelaajalla ei ollu ku se bsb.

Énsiksi kaikki liikuttelivat joukkojaan. Minä forked lightasin muutaman knihdin Retonnialaisilta. Dvarffit possautti
minun High elffeiltäni pari spearmannea kinkuiksi thunderereilla.

Emppire liikku eteenpäin. Dvarffit possautti 4 men-at-armssia. Minä khargetin men-at-armsseihin ja tapoin 4 kpl. Senjälkeen men-at-armssit tökkäsivät 1 silver helmin alas. Sitten takaa-ajoin Bretonnian knihtien flänkkiin, kun men-at-armssit yllättäen hyppäs 6 tuuman loikan knihtien yli ja pakenivat myöhemmin pois. En tappanut yhtään knihtiä silvuilla ja
knihdit tappoivat yhden silvun.

Sillävälin Empiren greatsword ryhmä oli salakavalasti hiipinyt bretonnialaisten ritarien taakse. Oma silver helm ryhmäni ei kestänyt taistelussa pitkään ja pakeni ns. command groupin kanssa(ainoastaan command group hengissä, mutta en ollut ostanut sitä koska ei pisteet riittäneet)

Silvut pakeni ja ei regroupannu, ja high elf magia toimi kuten piti(lvl. 1 maagi :| ) Empire chargetti bretonnialaiset greatswordeilla ja pari kuoli, kuten myös Greatswordeilta. Kääpiöt häselsivät jotain ja muutama swordmanne tais kuolla.

Silvut regrouppas ja High elf magia näytti taas kyntensä eli ei mitään, koska dvarffit dispellas forked lightningin. Empiren greatswordit tappo pari knihtiä ja muutama greatswordi kuoli kans, mutta uljas bretonnia pakeni poijes kentältä. Bretonnia siis on vain häilyvä muisto ja dvarffit taas häselsi jotain minereilla.

Dvarffi thane haastaa empiren captainin ja tappaa hänet ja tappaa muutaman swordmannen seuraavalla vuorolla. Empiret kääntyilee dvarffien suuntaan ja jättää minun helffit sivuun :evil grin:

Minerit pakenivat ja kuolivat kiitos swordmannejen ja thane käväisi pelikentän reunoilla.
Thane kokoonkutsuu ja paras kaverini(empire pelaaja) pyytää komeettaa
halberdiensa ja dvarf warriorien väliin.

Minä peitän silmäni. Kaksi mustaa power noppaa lentää ilmassa. Nopat tippuvat viivottimen päälle josta ne kimpoavat laudalle. nopat pysähtyvät. Kaikki hiljentyvät ja minä avaan silmäni. 5 ja 6. Komeetta tulloo kyseisellä vuorolla.

No ei pidä toivoa kaikkea, joskus se toteutuu :) . Dvarffit sekä empiret ei onnistu dispellaamaan ja kääpiöitä kuolee 1, ja empirelaisilta koko halberdier rykmentti. Greatswordit kuolivat. Thundererit ampui taas pari spearmannea. senjälkeen thunder boyzzit otti hieman osumaa komeetasta.

Thunderereistä jäi jäljelle 2 ja dwarf warrut kuolivat.
Minäkin otan osumaan kahdesta thundererista ja komeetasta.
Minulla on jäljellä maagini ja 1 spearman. Vastustajalle jäi kentälle 2 thundereria ja mun omat ukot kämmäs panic-testin pelikentän reunalla.
Virallisesti kääpät oli last men(or dwarves) standing, mutta minä sain aikaan eniten tuhoa :maniac laugh: Never leave an elf with Heaven lore to the edge of the field! Eli kummallekkin jäi periaatteessa 2 henkilöä henkiin.

Juu ja hauskaa oli. Noi armylistit on sit vaan suunnilleen sitä mitä ne oli.
Muisti kun on hyvä, mutta lyhyt.
Viimeksi muokannut Gorbag, Su 16.11.2003 17:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

tuollaisena bretonnian lista on laiton. niillä pitää olla kenraali
niin... tänäänkin...
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

Siis missä näkyy Dwarffejen joukot
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Well, oikea voittaja oli :) .
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Niinpä. lopussa mahtava magiani petti ku en saanu niitä kahta thundereria hengiltä forked lightningilla ku piti lopettaa komeetan tuleminen. Muuten se ois tappanu kaikki jäljelle jääneet tyypit molemmilta :) .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”