Tjoo. Elikkäs itelläni ei oo viä kauheesti nidejä,mutta sen verran mitä täältä oon lukenu ja mitä ite tiiän niin...
-Millaisia yksiköitä ja minkä painoitteinen porukka tämä on?
Kuten edellä on mainittu tyranidit ovat pääasiassa hyvin lähis painotteinen armeija.Perus gaunteille saa toki ampuvaa kamaa mutta niissä on hyvin lyhyt kantama(12") ja ne ovat aika tehottomia.
Genestealereissä kannattaa harkita kun ne maksavat aika paljon pisteissä(16) ja omaavat 6+ seivin.
Nidien perusjoukoilla on aikas huonot seivit 6+ ja 5+,kun taas isommilla 3+.
Tyranideilla on biomorpheja joilla voi parantaa joukkojen statseja kuten 3+ seivit 2+ ja str3 to str4 jne.
-Kuinka paljon maksaa suunnilleen, ja mitä yksiköitä kannattaa alussa ostaa?
Itse suosittelisin aluksi tälläisiä ostoksia:
1Hive Tyrant(30€)
paketti gauntteja(25€)
Näillä voit jo pelata.
Sitten myöhemmin suosittelisin:
Paljon Tyranid warrioreita(25€ kolme äijää)
ainakin yks carnifex(30€)
1-3 biovoree(11€)
Tossa tuliki jo hintaa,mutta pikku hiljaa...
Sen verran vielä että kannattaa muokata tyranidejä oikein olan takaa.Ihan perus gauntistakin voi saada tappavan yksilön.
Ainoa miinus MINUN mielestäni on fast attack.Vaikka liikkuukin nopeasti huonot seivit(5+ ja 6+) tiputtavat ne aika nopeasti.
Muuten nidit ovat mukavan erilaisia ja julmia tappajia
-Niitten historia.
Historiasta en pahemmin tiiä.Liikkuvat vain planeetalta toiselle saastuttaen planeetat ja jättäen pelkkää mustaa tuhkaa ja raunioita

Kavereilta kuulin sen verran että joku hullu C`tan(jumalan tapanen) olisi luonut nidit.Tarkemmin en tiiä.
Tässä tuliki kaikki.Paljon samaa mitä muilla mutta toivottavasti jotain uuttakin.Korjatkaa toki jos jokin on väärin.