"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lightning claws?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
LarZal

Lightning claws?

Viesti Kirjoittaja LarZal »

Niin että miten vois noita tehdä EI terminaattoriarmorisille hepuille?
Mitään ideoita materiaaleista (älkää vaan sanoko greenstuff! :D )?

(PS: olis meinaan aika kieroa ostaa chaplainille tavaraa niin, että sais 5 A
ja vielä master-crafted lighning clawit..
6 re-rollattavaa power weapon hittiä ja woundia.. jos olen oikein ymmärtänyt.)
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

kaverini teki howling bansheen miekoista, ihan kivan näköiset niistä tuli
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kiskot sen termiitin clawista kynnet irti, raavit fististä sormet pois ja liimailet kynnet niiden paikalle :)
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Otat ne termi rällät, leikkaat shoulder padit pois ja fiksaat ne marine käsiin / shouldereihin... Dead simple...
Beastroars

Viesti Kirjoittaja Beastroars »

Yksi "kohtuu" helppo tapa on ottaa niitä marine/DE puukkoja ja hieman viilata niitä ja liimata powerfistiin kiinni.

Mahdollisesti tehdä fistiin viillot, jotta terät pysyvät paremmin kiinni. Hieman greenstuffia tasoittamaan ja voilá.
"I shall wolfe your flesh snap your bones, skrind your folkland burn their homes"
-Tomas Wanderer
Milkman

Re: Lightning claws?

Viesti Kirjoittaja Milkman »

LarZal kirjoitti: (PS: olis meinaan aika kieroa ostaa chaplainille tavaraa niin, että sais 5 A
ja vielä master-crafted lighning clawit..
6 re-rollattavaa power weapon hittiä ja woundia.. jos olen oikein ymmärtänyt.)
Eikös tuo master-crafted anna mahdollisuuden re-rollaa yhden to hit heiton, jos nyt en ihan väärin muista?
I'm not crazy, the voices told me so.
JiimK

Viesti Kirjoittaja JiimK »

LarZal kirjoitti: 6 re-rollattavaa power weapon hittiä ja woundia.. jos olen oikein ymmärtänyt.)
Juu no muuten oikein paitsi, että mastercraftedilla saat rerollata vain yhden hitin.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Raketti oli hitaampi :wink:

Myös yksi hyvä tapa power amour lighting claweihin on Necronien Flayed Onien kynnet.
Itse taas raiskasin Raptor champan ja asensin lightning clawien tilalle fistin&pislan. Nyt on siis kullanarvoiset "viralliset" lighting clawt jollekkin lutille :D
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Asennat sille Mariinille jonkun paksun hökötyksen kämmenen tilalle (sen tietysti kuuluu näyttää isolta kämmeneltä) ja siihen liimailet ties mitä bitz boxista löytyviä miekkojen/tikareiden teriä.

Ps. Mikä chapter on kyseessä? :)
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Tee semmoiset Wolverine tyyliset kynnet jotka ovat fistin kämmenselässä kiinni. Muoviliimalla, parilla viilalla, askarteluveitsellä, parilla fistillä ja kuudella muovisella SM puukon terällä saa jo ihmeitä aikaan.

X-men tulee tänään Neloselta joten tsiigaa siitä mallia! :D

M
"Kaulaparta huohottaja"
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

hypsilurus kirjoitti: X-men tulee tänään Neloselta joten tsiigaa siitä mallia! :D
Tarkoitat varmaan subtv:ltä... Ja mä joudun missaan ton :(
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Joo....niinhän se olikin......
"Kaulaparta huohottaja"
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Osta Dark Eldar Lord ja muokkaa sitä kynsikäpälää niin hyvä tulee. Toinen vaihtoehto on ne useasti mainitut Space Marine knaiffit.
LarZal

Viesti Kirjoittaja LarZal »

niin.
itse olen kattellut noita lego-puukkoja, niitä pieniä.

chapteri on ihan oma vanilla.

Mutta ei minusta sellaset hullun isot kourat välttämättä näytä kauheen hyvältä power armorilla.
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Niinpä. Olen nähnyt aika hienot clawit jotka oltiin tehty taittamalla ukolle GS:stä ranneke, josta jatkui saumattomasti levy kämmenselän päälle.
Tästä levystä lähti DE-issue pistimenterät.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Mä sanoisin, että jonkun terminatorin käsi siis tollanen mikä lie claw käsi millasta haluat, sitten leikkaat sen ja leikkaat marinin käden, sen jälkeen liimaat sen käden sen marinin käden tilalle, ja paikkaat pahan näköset kohat green stuffilla. Sry ilman jotain puttyjä aika vaikea tehä luontevan näkösiä konversioita. Ton käsiteleminen kannatais iha tosissaa opetella.
JiimK

Ei tuossa baretulin ohjeessa mitään muuta vikaa paitsi, että termun lightning claw on melkein isompi, kuin itse power armour marine, joten se voi näyttää vähän tyhmältä, kun tyypillä on kaksi torsonsa kokoista nyrkkiä. :wink:
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Raketti-abU kirjoitti:Ei tuossa baretulin ohjeessa mitään muuta vikaa paitsi, että termun lightning claw on melkein isompi, kuin itse power armour marine, joten se voi näyttää vähän tyhmältä, kun tyypillä on kaksi torsonsa kokoista nyrkkiä. :wink:
Ei se paljoa tyhmemmältä näytä kuin normaalit power fistit, jotka nekin ovat varsin kookkaita :)
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Mjooh :D, mun mielestä aika saman kokosia kummatki, niinku vj sano. Terminatorin clawia voi vähän viilailla ja hioa ja sitten paikkailla jollain kneaditellä tai puttyllä, koska se on kyl pikkase iso.
JiimK

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Siinä raptor aspan, eli power-armour lightning clawit.

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Ja siinä terminaattorin lightning clawit.

Vertailkaapas ihan huviksenne. :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”