määristä vaan..
määristä vaan..
Eli; kävin ettimässä GW:n online-shopin sivuilta, että monenko modelin paketeissa myydään esim. swordmastersoh hoetheja.................. 3:n, oli vastaus.. onko niin että jos lampsin lähi myyjälle ja sanon että "yks paketti hoetteja tänne!" ni sieltä tulee kolme ukkoa.. niitä kuiteski pitää olla se kymmenkunta. maksaaki ihan kivasti..? eikä se lähikauppa ees oo niin lähellä =)
Metallifigut tulevat pääsääntöisesti 3 figuurin blistereissä. Esimerkkinä käy hyvin mainitsemasi swordmasters of hoeth -figuurit. Näin ollen täysimääräiseen yksikköön sinun on ostettava näitä ainakin neljä pakettia (12 figuuria).
GWn online store myy näitä myös yksittäin ja näitä on sieltä tilattavissa joko Mustaan Suteen tai GW Storeen Helsingin liikkeeseen. Jälkimmäisessä tarvitaan vain henkilökohtainen käynti ymmärtääkseni.
Metalli on tosiaan kallista. Asia, joka on vain hyväksyttävä tai yritettävä ostaa käytettynä.
GWn online store myy näitä myös yksittäin ja näitä on sieltä tilattavissa joko Mustaan Suteen tai GW Storeen Helsingin liikkeeseen. Jälkimmäisessä tarvitaan vain henkilökohtainen käynti ymmärtääkseni.
Metalli on tosiaan kallista. Asia, joka on vain hyväksyttävä tai yritettävä ostaa käytettynä.
- Amazing Slug
Mustaan Suteen ymmärtääkseni riitti mailaaminen/soittaminen. En ainakaan ole muista ehdoista huomannut mainintaa heidän sivuillaan. Käytännön kokemusta ei tilaamisesta. Saa kai sinnekin marssia henkilökohtaisesti.Amazing Slug kirjoitti:Ai Mustaan Suteen tarvitaan sitten jotain muutakin, vai? :roll:Murhe kirjoitti: GWn online store myy näitä myös yksittäin ja näitä on sieltä tilattavissa joko Mustaan Suteen tai GW Storeen Helsingin liikkeeseen. Jälkimmäisessä tarvitaan vain henkilökohtainen käynti ymmärtääkseni.
- ankara halla
- Valvoja
Pitää paikkansa. Tilauksen voi soittaa, postittaa tai kiikuttaa käteen.Murhe kirjoitti: Mustaan Suteen ymmärtääkseni riitti mailaaminen/soittaminen. En ainakaan ole muista ehdoista huomannut mainintaa heidän sivuillaan. Käytännön kokemusta ei tilaamisesta. Saa kai sinnekin marssia henkilökohtaisesti.
Maksu tapahtuu tilisiirrolla, käteisellä tai kortilla.
Tavarat joko postitetaan kotiin tai ne voi vapaasti noutaa liikkeestä kunhan saapuvat.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
baretul
Olen ylensä koittanut soittaa, siinä mielessä, että onko tilaukseni tullut, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen. Olen soittanut noin 5-10 kertaa tuonne, kun liike on ollut aukiankara halla kirjoitti:Pitää paikkansa. Tilauksen voi soittaa, postittaa tai kiikuttaa käteen.
Maksu tapahtuu tilisiirrolla, käteisellä tai kortilla.
Tavarat joko postitetaan kotiin tai ne voi vapaasti noutaa liikkeestä kunhan saapuvat.
Muuten sanopahan vaan että fantasia peleiltä löytyy näitä pakettejaStaG kirjoitti:Ihan vinkkinä vain, Swordmastereita voi ostaa 10 kpl:n paketeissa, niinkuin monia muitakin eri rotujen eliittiyksiköitä.
(ainkain 2003 kesänä löytyi)
Jos joku tietämätön ei tiedä niin katuosote on vilhonkatu 4 B
rautatieaseman vieressä...
Fantasiapelien osoitteet kaupungeittain löytyy kyllä ko. firman kotisivuilta. Ei se Helsinki ole maailman ainut auvola, jossa vain hammeria pelataan.Thanquol kirjoitti:Muuten sanopahan vaan että fantasia peleiltä löytyy näitä paketteja (ainkain 2003 kesänä löytyi)
Jos joku tietämätön ei tiedä niin katuosote on vilhonkatu 4 B
rautatieaseman vieressä...
- NacMacFeegle
Koitapa lähettää sinne mielummin sähköpostia.baretul kirjoitti:Olen ylensä koittanut soittaa, siinä mielessä, että onko tilaukseni tullut, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen. Olen soittanut noin 5-10 kertaa tuonne, kun liike on ollut auki. Noh onneks ylensä vierailen keskustassa, että pääsen nopeasti metrolla tuonne
-Hyvää palvelua jne muuten. Tilaus mahdollisuus varsinkin on erittäin hyvä.
Käsittääkseni se puhelinlinja on nettikäytössä lähes kokoajan.