"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Horus Heresy CCG:n kertomana

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Simpi

Re: Horus Heresy CCG:n kertomana

Viesti Kirjoittaja Simpi »

[quote="del Rey"
Itse oletin Simpin vastaavan lopussa esittämääni kysymykseen, mutta olet varmaan oikeassa, hän tarkoitti vain selventää custodian guardin olevan adeptus custoditeja. No sekaannuksia sattuu...

[quote]

Itse en ole tietoinen siitä ovatko Custodesit 'mariineita'. Vanha RT kirja ei siihen viitannut, mutta kuka tietää millaisia ne 'ennen' oli. Muutamassa lähteessä Custodesit menevät keisarin mukana Horuksen kimppuun, joskin heidän roolinsa on yleensä vain ohimenevä lause.

Tosin vanhassa Realm Of Chaos kirjassa on kuva jossa Horus ottelee paria sellaista vastaan, arvattavin seurauksin.

Myöskin yhdessä GW:n minipelissä (julkaistiin samassa WD:ssä kuin 4th ed. Chaos Dwarf listan eka osa) jossa hyökätään Horuksen alukselle, Custodesit ovat mukana, muistaakseni hieman marine yksikköä kovempia.
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."

Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
del Rey

Re: Horus Heresy CCG:n kertomana

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Simpi kirjoitti:Nuo on niitä Adeptus Custodes miehiä. Univormu on sellainen sparta tyylinen kypärä-viitta-lannevaate-keihäs, eli seremoniallinen.
Adeptus Custoditet käyttivät myös terminaattoripanssaria ja dreadnoughteja. Dreadnoughtin kuva löytyy WD:stä 287 ja terminaattorin kuva alla olevasta linkistä.

http://matrix.netsoc.tcd.ie/%7Etrinity/ ... y/art4.php
ankara halla kirjoitti:Sen lisäksi, itse olen ymmärtänyt, että Keisari hyökkäsi Horuksen alukselle mukanaan uskollisimpia alaisiaan. Riipuen siitä mitä versiota lukee, mainitaan tämä joukko enemmän tai vähemmän yksityiskohtaisesti. Ainoastaan Sanguinius, Dorn ja X määrä terminaatoreita ovat olleet mukana kaikissa lukemissani versioissa.
Eli nämä terminaattorit olisivat voineet olla custoditeja, mutta joissakin versioissa taas puhutaan marineista ja näitä eivät taas custoditet tietääkseni ole.
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”