"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkki karhu ratsastaja

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mr.Death

Örkki karhu ratsastaja

Viesti Kirjoittaja Mr.Death »

Minä ostin pari viikkoa sitten sen kislevin karhu ratsastajan koska se oli niin hieno.Mutta kun minä keräsin örkkejä minä myin kaverilleni sen kisleviläisen ja pistin sen karhun selkään villisialla ratsastavan örkki sota pomon.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

What a magnificent idea! Tuliko siisti. Olisi kiva nähdä kuvakin. Vaikka galleriassa, kun olet sen maalannut. Tuossahan voisi tehdä niin, että jos vastustaja hyväksyy otat sen karhun statit, mutta jos ei niin käytät boarin statteja. Minä ainakin melko varmastu hyväksyisin karhun statit.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Mr.Death

Siitä tuli aivaan hirveen siisti.Ainoo huono puoli oli se että mulla meni 43 euroo sen valmistamiseen. :(
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Miten siihen niin paljon meni? Ja paljonka se kislev makso?
Nomen Est Omen
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Ihan hyvä idea. Mutta mitässe esittää (possua?)? :roll:
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Adanedhel kirjoitti:Miten siihen niin paljon meni? Ja paljonka se kislev makso?
Koska se jolla on se karhu on joku kislevin kovis pomo ja sse maksaa 30€+ vielä boarboyz=n.40€ mut en silti älyy miten se oli 43 e jos sun kaveris osti sen ratsastajan ja sä ostit siihen jonkun örkin.. Ei siit tuu silti mitenkään 43 e?
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Mr.Death

Se karhu makso 30 euroo ja se villisialla ratsastava örkki sotapomo maksoi 13 euroa.
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Mr.Death kirjoitti:Se karhu makso 30 euroo ja se villisialla ratsastava örkki sotapomo maksoi 13 euroa.
Niin mut sähän myit sen ihmisen siitä niin etkös pyytäny siitä mitään maksua :roll:
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Onkohan tuolla niin väliä?
Haluaisin nähdä tän ukon, galleriassa toivottavasti omistat kameran...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”