Miten kuljetatte...
Miten kuljetatte...
niin että miten kuljetatte figunne kauempana oleviin tappeluihin? siis real life ei pelissä... käytättekö salkkua vaiko workshopin omaa kuljetus laatikkoa?!?!?! kumpi tai mikä on paras tälläiseen puuhaan... :?
Just a little drop of poison.
tuosta armytransport jutusta onko kellään kokemuksia siitä= onko kukaan tilannut sitä? itse ajattelin sen hankkia kunhan saan rahaa...
osoite on http://www.saboldesigns.net
osoite on http://www.saboldesigns.net
- I.C. Wiener
- Viesti:
Hmm... Tollasenhan nyt tekee itsekkin. Ostaa Biltema lentolaukkun 16,50-29,90€ ja tota pehmustetta löytyykin kaapista.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
- Cacodemoni
Mistäköhän tuota pehmustetta olisi mahdollista saada? Munakennovaahtomuovi, tai kiinteä vaahtomuovi mihin voisi aukot askarrella itse, sopisivat varmaankin pehmusteeksi. Teollisuus Etola on ilmeisesti yksi paikka mistä voisi käydä kysymässä, mutta onko se "tavallisille" kuluttajille vaiko jokin tukkuliike tms?
Jos joku ottaa asiasta selvää, niin tiedottakaa toki tuloksista täällä foorumilla. Tietenkin jos järkättäisiin joku isompi tilaus, niin sitten ainakin saisi ostettua sieltäkin. Tuommoinen vaahtomuovi olisi kyllä eri kätevää, niin saisi hieman paremmin kustomoitua oman transporttinsa, kuin käyttäen tuota GW:n versiota.
taikka sitten ostaa tuon laukun ja sitten noita pehmuste levyjä saboldesignsilta?Vanha&Vihainen kirjoitti:Hmm... Tollasenhan nyt tekee itsekkin. Ostaa Biltema lentolaukkun 16,50-29,90€ ja tota pehmustetta löytyykin kaapista.
- I.C. Wiener
- Viesti:
No jos haluut maksaa laukustaDrikon kirjoitti: taikka sitten ostaa tuon laukun ja sitten noita pehmuste levyjä saboldesignsilta?
ARMYTRANSPORT BATTALION Price: $74.99
pehmusteista
1-4 INCH FOAM TRAY Price: 5.99-6.99$
Niin mikäs siinä! Ajattelin vaan tajota halvemman vaihtoehdon.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
Minä olen ostanut omat kuljetuslaatikkoni ihan Etolasta, sellainen tavallinen työkalupakki. Sinne vaan figut tiiviisti ja metalliset hyvin suojatuiksi blistereissä tulevilla vaahtomuovilätkillä.
On ollut kyllä suunnitelmissa hommata jotain hienoa pehmusteeksi käyvää "levyä", ja sitten joku salkku.
En oikein tiedä noista kalliista valmiiksi tehdyistä laukuista...
On ollut kyllä suunnitelmissa hommata jotain hienoa pehmusteeksi käyvää "levyä", ja sitten joku salkku.
En oikein tiedä noista kalliista valmiiksi tehdyistä laukuista...
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."