"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Emperor´s Champion

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
del Rey

Emperor´s Champion

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Eli mitkä kaikki legioonat käyttivät Emperor´s Championeita ennen Horus Heresyä ja mitkä kaikki chapterit käyttävät Emperor´s Championeita nykyään (siis muutkin kuin Black Templarit)? Muistelisin hämärästi, että Imperial Fistit olisivat kyseisiä herroja käyttäneet, mutta heidän IA:ssa ei ollut mainintaa tästä...

Tiedän, että säännöt sallivat Emperor´s Championin kaikille space marine chaptereille, mutta en kysykkään tätä sääntöjen puolesta.
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Ramirez

Viesti Kirjoittaja Ramirez »

Tällainen tekstin pätkä löytyy Fluff Biblesta:

"Almost all Chapters of Space Marines have had Emperor’s Champions at one time or another; especially during the period following the Horus Heresy. Although the practice is much less common in the 41st Millennium, there are still several Chapters that have an Emperor’s Champion, especially among the First and Second Founding Chapters whose history dates back to the dark days of the heresy."

Miksiköhän Emperor's Championit ovat harvinaistuneet ajan kuluessa? Vai ovatko jotkut uudemmat SM chapterit alkaanet unohtaa Keisarin palvomisen tärkeyden...
We and I be glad to answer...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ramirez kirjoitti:
Miksiköhän Emperor's Championit ovat harvinaistuneet ajan kuluessa?
Ne ovat kuolleet. Enpä muista montakaan peliä, jossa Emperor's champion olisi porskuttanut elävien kirjoissa vielä pelin loupssakin...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

The Captain kirjoitti:
Ramirez kirjoitti:
Miksiköhän Emperor's Championit ovat harvinaistuneet ajan kuluessa?
Ne ovat kuolleet. Enpä muista montakaan peliä, jossa Emperor's champion olisi porskuttanut elävien kirjoissa vielä pelin loupssakin...
Ookkei, saattaahan heppu kaatua, mutta sen se tekeekin vasta ihan lopussa, kun kaikki aspat on nitistetty :D
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Monetko space marine -pelaajat yleensäkin käyttävät Emperor´s Championia armeijassaan, siis muutkin kuin Black Templar -pelaajat joille Emperor´s Champion on pakollinen?
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

del Rey kirjoitti:Monetko space marine -pelaajat yleensäkin käyttävät Emperor´s Championia armeijassaan, siis muutkin kuin Black Templar -pelaajat joille Emperor´s Champion on pakollinen?
Itselläni kyseinen figu on istunut pohjamaalattuna kohta puolivuotta odottamassa väriä ylleen. Ajatuksena olisi kyllä ottaa hahmo peleihin mukaan kunhan saisin vain rykäistyä itselleni tarpeeksi aikaa maalata kaaveri (ja ehtiä vielä pelaamaankin...).
Ei niinkään min/max listaa ajatellen vaan kun nyt satun pitämään kyseisen kaverin erikoissäännöistä eikä se figukaan mikään ruma ole.

Yhtään peliä en ole vielä Keisarin Herkkusienellä pelannut.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
JH

Viesti Kirjoittaja JH »

keisarin herkkusieni on pistesyöppö joka ei pärjää missään. omaani ensin ihastuttua ja sen jälkeen vihastuttua maalasin sen inkvisiittoriksi demonhunttereille.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

skelemies kirjoitti:keisarin herkkusieni on pistesyöppö joka ei pärjää missään. omaani ensin ihastuttua ja sen jälkeen vihastuttua maalasin sen inkvisiittoriksi demonhunttereille.
Emperor´s Champion on alihintainen kaikentappaja, joka syö vastustajan lähitaistelujoukoilta iskukyvyn (powerfistit). Eikä sitä voi edes välttää mitenkään.
zqmfgb
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Henri kirjoitti: Emperor´s Champion on alihintainen kaikentappaja, joka syö vastustajan lähitaistelujoukoilta iskukyvyn (powerfistit). Eikä sitä voi edes välttää mitenkään.
Veit jalat suusta. Kaiken lisäksi se 4+invu onnistuu aina, varsinkin jos on kyseessa save instakillausta vastaan :wink:
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
JH

Viesti Kirjoittaja JH »

Ei voi mitään, mä oon vaan koko ikäni inhonnut herkkusieniä, eikä kyseinen figu ole poikkeus.
Cleawax

Viesti Kirjoittaja Cleawax »

Kyllä juu. Imperial fistien riveistä tämä perinne syntynyt. Black templarit Imperial fistien sukkessoreista fanaattisimpina käyttävät voimakkaasti näitä herroja. Ja mainintaa oli myös Crimson fistien IA:ssa WD:ssä 288, jotka myös osaltaan jatkavat Imperial fistien geeniperimää. Tosin heidän EC varusteet menivät suuren tuhon mukana, joten heillä on niitä vähemmän näkysillä. Eiköhän niitä voi melkeinpä joka chapterissä ihan hyvin käyttää, mutta itse kokisin sen ehkä rajoittavana tekijänä. Ainakin se sitä on Black templar listoissa minun käsityksen mukaan.
Älä tee se sitä tänään minkä voit tehdä huomenna paremmin!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”