Asdrubael Vect
- Varjonkutoja
Asdrubael Vect
(Hymm kuuluukohan tämä tänne) :?
Vectistä sanotaan että se voi olla mukana niin kauan kun armeija on vähintään 2000pts ymmärsinkö nyt sen oikein vai keksinkö itse jotai
omaa settii.
Jos olen oikeassa niin heitetäänkö Vecti pois kun armeija on enään 1999pts
Voi olla että englanti on hiukan ruosteessa.
(niinkuin on aina ollutkin)
Vectistä sanotaan että se voi olla mukana niin kauan kun armeija on vähintään 2000pts ymmärsinkö nyt sen oikein vai keksinkö itse jotai
omaa settii.
Jos olen oikeassa niin heitetäänkö Vecti pois kun armeija on enään 1999pts
Voi olla että englanti on hiukan ruosteessa.
(niinkuin on aina ollutkin)
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Varjonkutoja
Niin. Eli jos sovit kaverisi kanssa, että pelaatte 2000 pisteen pelin, voit ottaa Vectin armeijaasi. Mutta jos sovitte pistemäärän pienemmäksi kuin 2000, et voi sitä käyttää.
Mikään yksikkö ei häviä pelissä kesken pelin jonkun pistemäärän takia. (Necronit phase outtaa, mutta sekin on modelien määrästä riippuvainen. Eikä se oikeastaan liity asiaan mitenkään
)
Mikään yksikkö ei häviä pelissä kesken pelin jonkun pistemäärän takia. (Necronit phase outtaa, mutta sekin on modelien määrästä riippuvainen. Eikä se oikeastaan liity asiaan mitenkään
- The Captain
- Valvoja
Joo, tämä kyllä pitää paikkansa. Tosin kaveripeleissä en katsoisi pahalla silmällä, jos pelaaja kehittää oman fluffin archonilleen ja käyttää sillä Asdrubael Vectin sääntöjä (kuten tietääkseni Colimarilla on suunnitelmissa).Meitsi kirjoitti:Sun armeijan klaani pitää olla kabal of black heart
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Varjonkutoja
Mutta koska Asdrubael Vect on kiini Raiderissa joten sille on aika paha kehittää oma fluffi. Jos sen saisi irti siitä ni se oliskin eri juttu mutta koska ei saa ni se onkin just se huono juttu :?The Captain kirjoitti:Joo, tämä kyllä pitää paikkansa. Tosin kaveripeleissä en katsoisi pahalla silmällä, jos pelaaja kehittää oman fluffin archonilleen ja käyttää sillä Asdrubael Vectin sääntöjä (kuten tietääkseni Colimarilla on suunnitelmissa).Meitsi kirjoitti:Sun armeijan klaani pitää olla kabal of black heart
Darth Mangusti joka on addiktoitunut pepsiin
Hö? Siis miten niin? Miksei muillakin kabalpomoilla voi olla omaa, kustomoitua raideria?Meitsi kirjoitti: Mutta koska Asdrubael Vect on kiini Raiderissa joten sille on aika paha kehittää oma fluffi. Jos sen saisi irti siitä ni se oliskin eri juttu mutta koska ei saa ni se onkin just se huono juttu :?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Henri Ketonen
Totta, niin kauan kun ei armeijaan kuulu Kruellagh the Vile, joka taas vaatii Cabal of the Flayed Skull:inHenri kirjoitti: Sääntöteknisesti ei mitään väliä. Eikä oikein muutenkaan. Senkus maalaat ne vaikka vihreiksi ja sanot että ne ovat cabalin rambo - osasto.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- I.C. Wiener
- Viesti:
Öh? Sehän istuu valtaistuimella? Vect ja valtaistuin koostuu 7 osasta joita ei ole kuitenkaan pakko liimata raideriin. Vai haluatko taistelukentällä tuolissa pomppivan Lordin?Meitsi kirjoitti:Käy GW:n sivulla ota online store ja käy vaikka kattoo ni se on Raiderissa kii eikä irti saa en tiiä miksAbu kirjoitti:Hö? Siis miten niin? Miksei muillakin kabalpomoilla voi olla omaa, kustomoitua raideria?
Edit:kuotet kuntoon
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
- The Captain
- Valvoja
Onhan se ajokissaan, mutta jos käyttää kyseistä modelia kokonaisuudessaan, käyttää sitä Asdrubael Vectin säännöillä ja samalla pistehinnalla, mutta antaa sille nimeksi Erkki, Archon of the Kabal of the Koskenkorva, niin kyllä minä antaisin sitä käyttää muussakin kuin Black Heart -armeijassa. Samoin kuin joku haluaisi käyttää Marneus Calgaria Imperial Fistien sankarina, niin ei muuta kuin keltaista maalia pintaan, ultramarineiden tunnukset piiloon ja ukolle uusi nimi.Meitsi kirjoitti: Käy GW:n sivulla ota online store ja käy vaikka kattoo ni se on Raiderissa kii eikä irti saa en tiiä miks
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?