Anyway tässä on juttu! Kuten WD 286 lukeneet muistavat siinä oli kiinnostava Vampire Count armeija. Mutta niille jotka eivät tätä numeroa eivät lukeneet tiedoksi että puhun nyt High elffeistä konvertattua Vampire Count armeijaa. Noh mikäs siinä!Mukavan näköinenhän se oli ja kaikkea mutta itse en pidä WD:n juttujen suorasta kopiomisesta...JOTEN! miten olisi sama juttu mutta Dwarffeilla? Tässä onkin lista miten eri yksiköt voitaisiin muuttaa kuolleiksi
Skeleton warriors= Dwarf warriors+Skeleton warriors. Eli luunrangoilta muutama reisiluu pois niin hyvä tulee! Tämän opin tuolta GW shopin Telmolta. Sitten viellä mukaan GS tehtyjä partoja kalloille ja hyvä tulee.
Sitten viellä voisi käyttää DoW:N Cursed Company Dwarffeja
Zombies= Sama juttu kun edellisessa mutta vain Zombien Torsot ja päät käytetään...Ja ehkä käsiä.
Bat Swarm saa luvan olla bat Swarm, Samoin Dire Wolfes ja
Samoin Ghouls ellette itse keksi jotain tähän!
GraveGuard= Ironbreakers mutta synkemmillä väreillä maalattuja
Ethreal Host= Kolme Trollslayeria
Black Knights= aah...Tämä on paha...Pikku luurankoja ratsastamassa Dire Wolfeilla? I dont know...
Fellbat=FellBat
Banshee= noh jos jostain löytyy naispuolinen kääpiö niin olkaa hyvät...
Necromancerit ja vampyyrit= Näistä saa varmaankin jokainen itse konffauttua sellaisia kuin haluaa mutta itse luulen että runesmithistä saa aika pahan näkösen.
Ja ihan lopuksi sanon että tämä on pelkkä suunnitelma...Paljon Green Stuffia ja konffauksia niin ehkä saattaa jopa onnistua! joku saattaa olla keksinyt tämän jo aikoja sitten mutta minä nyt olenkin aloittelia