"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

sankareista

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Drikon

sankareista

Viesti Kirjoittaja Drikon »

voiko tehdä itse jonkin sankarin joka on tietysti kovempi kuin muut (tavalliset) johtaja tyypit?
esim:
voinko sanoa että tällä onkin 1 hyökkäys ja woundi enemmän?
löytyykö tälläiseen omia erikois sääntöjä?
Just a little drop of poison.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Itse voit tehdä mitä haluat, mutta mikään ei pakota kaveriasi hyväksymään näitä seikkoja. Kaikki tuollainen itse keksitty (ei koske fluffia) on pakko hyväksyttää vastustajalla ennen kuin niitä saa käyttää. Turnaiksissa taas ei saa käyttää mitään omaa.
Graq

Viesti Kirjoittaja Graq »

No jos tuommoisen muutoksen teet, on sillä olla hyvä fluffi ja sitten huomioitu muutokset pisteissä, ihan vaikka reilun pelin takia.
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Siis tarkoitiko, että minulla on vaikka orc big boss jolla on 3 hyökkäystä ja nyt sillä on 4 kun sanon niin? Mutta jos tarkotit omia charruja niin mikäs siinä kuhan ei oo ylivoimasii ja pelikaverit hyväksyny..
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”