"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitäh? Jättiläinen pieksee Bloodthirsterin huutamalla?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Mitäh? Jättiläinen pieksee Bloodthirsterin huutamalla?

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

*reps*

Tässä lueskelen jälleen O&G -kirjaa ja tajusin että jos jättiläinen saa "Yell&Bawl" Bloodthirsterille, tämä heittää instabilityä. Eli jos 11 ja 12 on tuloksena tämä yli 3x jätin hintainen setä katoaa?

:roll:

Tietty tuo Thump With a Club on thirsteri-paralle vaarallisempi (2d6 autowoundia, heitteles siinä ward saveas)

Mutta minusta on aika hauskaa että thirsteri katoaa kun jättiläinen vähän karjuu. Hengitys ilmeisesti haisee enemmän kuin Great Unclean One koskaan :roll:
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
jullevi
Valvoja

Re: Mitäh? Jättiläinen pieksee Bloodthirsterin huutamalla?

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tässä lueskelen jälleen O&G -kirjaa ja tajusin että jos jättiläinen saa "Yell&Bawl" Bloodthirsterille, tämä heittää instabilityä. Eli jos 11 ja 12 on tuloksena tämä yli 3x jätin hintainen setä katoaa? [/quote]

Kymppikin riittää... 7 tai alle pitää Thirstan heittää mikäli mielii ilman haavoja selvitä ylipäänsä.
Oikolukuninja kirjoitti:Tietty tuo Thump With a Club on thirsteri-paralle vaarallisempi (2d6 autowoundia, heitteles siinä ward saveas)
Thirsterin I riittää ainakin paperilla väistämään, kentällä ihan eri juttu ("eipä tässä hätiä, vain kuutosella mokaa...")
Oikolukuninja kirjoitti:Mutta minusta on aika hauskaa että thirsteri katoaa kun jättiläinen vähän karjuu. Hengitys ilmeisesti haisee enemmän kuin Great Unclean One koskaan :roll:
Noniinno.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Mutta eikös se muuta LD:tä 1 alas päin ja joutuu heittää LD testin.
Jos on Khornen deamoni niin on immune to psygoloky (typo?;))
Muille aika paha =)
jullevi
Valvoja

ChaosBonzai kirjoitti:Mutta eikös se muuta LD:tä 1 alas päin ja joutuu heittää LD testin.
Jos on Khornen deamoni niin on immune to psygoloky (typo?;))
Muille aika paha =)
"Enemy counts as losing the combat by 2" lukee kaaosjätin ruleissa. Örkkien kirjassa on hieman eri sanamuoto, mutta tarkoittaa samaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Instability heitetään unmodified Ld:llä. Jos sen mokaa niin jätkä katoaa kentältä kokonaan. Jos se onnistuu, sitten vasta heitetään että tuleeko woundeja.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
jullevi
Valvoja

Oikolukuninja kirjoitti:Instability heitetään unmodified Ld:llä. Jos sen mokaa niin jätkä katoaa kentältä kokonaan.
Oikein.
Oikolukuninja kirjoitti: Jos se onnistuu, sitten vasta heitetään että tuleeko woundeja.
Väärin. Ei uutta heittoa, verrataan vain alkuperäistä heittoa häsytappiolla modifoituun leadershippiin.
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

no kerran mun jätti tuhos 5 vai 6 chaoksen chosen nihtiä juuri tuon hyökkäyksen takia. Kaaospelaaja ei tykännyt :)
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Älkää valittako. Yksi jättiläinen huusi minulta warppiin keeper of secretsin, exalted daemonin, yksikön daemonetteja ja yksikön mounted daemonetteja, eli noin 1400 pistettä! Eikä edes kerralla, vaan kahdessa eri combatissa. Pirulainen roikkui yhdellä woundilla ties kuinka kauan, enkä saanut sitä kuolemaan. Tyhmä otus muutti varman massacren tasapeliksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Kaaosjättiläiseni möykkäsi kerran kolme basea nurglingeja takaisin warppiin.
Kai sen henki tuoksahti sen verran raikkaalta että pikkuruiset nurglingit katsoivat parhaaksi palata papa Nurglen huomiin.

-J
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Herkullinen tilanne, joka sattui pari viikkoa sitten:
Bloodthirster hyökkää 15 skelen kimppuun. osuu viidella. Woundaa neljällä. Skeletoneilla 2 rankkia,ylivoima ja banneri. Peli on siis tasapeli......
HETKINEN, mulla on myös muusikko! Ei muuta kuin testiä bloodthirsta'lle. Ja se lähtee kauas pois!!!! 145 pisteen ryhmä tappoi 665 pisteen ybertappajan!
Aven

Viesti Kirjoittaja Aven »

Arkhan the Musta kirjoitti:Herkullinen tilanne, joka sattui pari viikkoa sitten:
Bloodthirster hyökkää 15 skelen kimppuun. osuu viidella. Woundaa neljällä. Skeletoneilla 2 rankkia,ylivoima ja banneri. Peli on siis tasapeli......
HETKINEN, mulla on myös muusikko! Ei muuta kuin testiä bloodthirsta'lle. Ja se lähtee kauas pois!!!! 145 pisteen ryhmä tappoi 665 pisteen ybertappajan!
Mulla kävi ihan yyber huono pulla, "...hmm pullaa",kun ainoostaan neljä kuoli ja heitin testiin kybän!
Jätti tosiaan on aika hullun hyvä ainakin örkki armeijaan kun muuten niillä kaikilla on niin huonot LD! Sen lisäks jätit on niin tehokkaita et ne pystyy hoitelee melkein minkävaan vihollisen.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Arkhan the Musta kirjoitti:Herkullinen tilanne, joka sattui pari viikkoa sitten:
Tuo musikantti on kakofoniallaan saanut pariinkin otteeseen karkotettua myös minun herkkäkorvaisen Keeper of Secretsini. Opettelisivat soittamaan!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Mä en kohta uskalla kirjottaa täällä mitään, kun P.Keinonen seuraa mua kuin hai laivaa.
Omaan kaaosarmeijaani ajattelin tota kaaosjättiä, muaa pisteet loppui kesken. Miks kaaoksen pitää olla niin kallis? Byhyy..
Tomb kingien luujätti on aika turha, mitä nyt kerran vei yhdessä vuorossa vampire lordilta 3 woundia pois. Mutta yleensä ottaen se on musta huonompi kuin muut giantit. Paitsi jo se giant bow-juttu tulee wiralliseksi, sitten se on jopa kelvollinen.

Ja the captain: mä opetan mun muusikkoa soittamaan heti kun kaikille maailman keeper of secretseille hankitaan rintaliivit :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”