"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB vain koristeeksi?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

baretul kirjoitti:
DerAlte kirjoitti:Kannattaako taidetta ostaa vain koristeeksi? Ajattelin vaan kun kaveri aikoo ostaa tauluja... Aika kallis juttu jos vain koristeeksi... Zesus kraist näit topicceja...
Joo :D... kehtaisinko ostaa tän patsaan vaan koristeeks, vai rupeisinko käyttää sitä vasarana että siitä olis jotain hyötyä :D. Vähä sama periaate, kyl ylensä näitä ostetaan iha moneen tarkotukseen, ja ylensäkki, monet ostavat ihan vaan katseltavaks ja maalattavaks figuja, jotkut ostavat pelinappuloiks ja jotkut iha kumpaanki tarkotukseen.
Nimenomaan. Siis oikeasti, tämmöiset topicit pitäis polttaa. Seuraavan kerran kun tämmöisen topicin bongaan, niin pistän oman topicin kanssa kehiin, jossa kysyn pystynkö sekoittamaan pakkauksista ylijääneet figuurien osat koirani ruokaan... Tasan yhtä fiksu topicci olisi kuin tämä...
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Siis oikeasti, tämmöiset topicit pitäis polttaa.
Miksi turhaan? Topikin tehtävä foorumilla on kerätä posteja ja pitää ihmiset aktiivisina. Tämä topik tekee juuri niin. Huono topik on sellainen, johon kukaan ei vastaa, koska Weekender on sanonut, ettei huonoihin roskatopikkeihin saa vastata. Jos tämä olisi roskatopik, kukaan ei vastaisi tähän.

Asiaan: minä olen ainakin ostanut kaverilta Dwarfeja ihan vain koristeiksi. Toki sain jonkin verran alennusta (4 Thunderia viidellä eurolla. Nämä myydään kolmen ukon blistereissä). Eipä ole kaduttanut. Myöhemmin voin hyödyntää niitä johonkin dioraamaan, mikä on jokaisen figupelaajan unelma.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

VJ kirjoitti:Jotkut ihmiset kyllä kummeksuvat figujen ostoa pelkkää maalaamista varten tai muuten vaan. Yleensä samat tyypit ovat sitten niitä joilla nämä tuiki hyödylliset pelifigut ovat pysyvästi maalaamatta :wink:
Naulan kantaan! Ja näille samoille tyypeille on ihan sama millä ukoilla pelataan. Peli ja leikki on tärkein. ;)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Miettikäähän miksi jotkut ostavat pienoismalleja ja rakentavat niitä vuoden - kaksi? Eivät ainakaan pelaamiseen vaan lähinnä koristeiksi ja onhan niitä mukava tehdä, sama juttu voi olla figuisa.
Warma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warma »

Minulle figut ovat sekä koristeita että pelivälineitä. Kun en pelaa niin kaikki figut ovat siistissä rivissä hyllyilläni esillä.(suuremman pelin jälkeen saattaa tosin kestää vähän aikaa ennen kuin jaksan laittaa ne takaisin hyllylle. :) )
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

No itse pidän ne figu boxitkin jopa koristeena hyllyssä :D , kun en niitä poiskaan raaski heittää (pistäkää paremmaks)

No vähän off topick, mut menkööt ny
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Malboro kirjoitti:No itse pidän ne figu boxitkin jopa koristeena hyllyssä :D , kun en niitä poiskaan raaski heittää (pistäkää paremmaks)
Mäki säästän ne ja säästän jopa blisterit :)
The small boys have come to see me hang
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Tohtori-SyFilis kirjoitti:
Malboro kirjoitti:No itse pidän ne figu boxitkin jopa koristeena hyllyssä :D , kun en niitä poiskaan raaski heittää (pistäkää paremmaks)
Mäki säästän ne ja säästän jopa blisterit :)
Kyllä mäki Blisterit osittain säästän. Mut ne ei oo sillai esillä kuten boxit
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Heh. Tuo alkaa jo olla aika fanaattista. No kyllä se siitä. No viimeistään vuoden tai parin päästä ne boksit alkavat ärsyttää tilaavievällä olemuksellaan.
Blood_Letter

Ihan turha topicci

Viesti Kirjoittaja Blood_Letter »

archon kirjoitti:
VJ kirjoitti:Jotkut ihmiset kyllä kummeksuvat figujen ostoa pelkkää maalaamista varten tai muuten vaan. Yleensä samat tyypit ovat sitten niitä joilla nämä tuiki hyödylliset pelifigut ovat pysyvästi maalaamatta :wink:
Naulan kantaan! Ja näille samoille tyypeille on ihan sama millä ukoilla pelataan. Peli ja leikki on tärkein. ;)

no mä en muuta niillä tee ku pelaan mutta ei multa ykskään figu maalaamatta oo jääny (enkä maala niita nopeasti ja paskasti)
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

VJ kirjoitti:Hassua ajatella että ylipäätään koristelisi huonettaan jotenkin. Ennemmin siivoaa kaikki tavarat pois silmistä kuin ripottelee noita koristeita ympäri hyllyjä ja pöytiä.
Kokeileppa lasivitriinejä tai -kaappeja. Näiden avulla saat miniatyyrit suojaan pölyltä ja voit samalla pitää niitä järjestyksessä ja näytteillä.

- Dru Perim
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”