"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä olisit tehnyt toisin?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Miettinyt maalamisjälkeä alusta alkaen. Dark Elffini näyttävät vähän kököiltä, mutta odottakaapas Lizardmenejä! :)
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Jos en olisi valinnut näitä polkuja, niin en koskaan olisi tämä henkilö, kuka nyt olen... :) *kyllä, filosofointia* Tiivistys: En kadu mitään...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

En olisi aloittanut Kaaosta enkä Delffejä vaan pelaisin KÄÄPIÖILLÄ!

Ekat Hammerini olivat Kaaos-warru boksi, kun se oli niin hienon näköinen nököttäessään Prisman hyllyssä revellin kamojen keskellä.

Mutta nyt olen törmännyt karuun totuuteen Vihaan Kaaosta! Delffejä rakastan kuin omia lapsiani, mutta aina kun näen kääpiöitä, niin sitä miettii, että mitä jos sittenkin...
U fail.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

MagnuM, tuo on sitä oikeata puhetta! Vielä voit vaihtaa leiriä voittajien porukkaan! :wink:
niih.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Totta vielä on aikaa...
U fail.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Eiii... Ei MagnuMia kääpiöpelaajaksi! Ajattele! Kuinka hassuja pelimmekin olisivat! Tai no, pelaa vain kääpiöillä, ylivoimaisesti pelin parhaalla armeijalla. :D

Mitä tekisin toisin? Hmm... Kokoaisin kääpiöwarruni niin, että ne menisivät sieviin rankkeihin helposti, eikä tarvitsisi aina tulkita basen pohjassa olevia raapustuksia.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

JarLoz kirjoitti:Kokoaisin kääpiöwarruni niin, että ne menisivät sieviin rankkeihin helposti
Kyllä. minäkin tekisin näin. Onneksi olen löytänyt yhden combinaation hand weapon-rykmenttiin etteivät kääpiöt töki kirveillään toisia ahtereihin :wink:
niih.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Mitäkö olisin tehnyt toisin? No:

1- Olisin pysynyt Empiressä silloin kun puolitoista vuotta sitten aloitin.

2- En olisi aloittanut Kaaosta FB:n toiseksi armeijaksi parin kuukauden jälkeen.

3- En olisi vaihtanut armeijaa joka kuukausi.

4- Kun olin pääsemässä keräilemään Vampire Countteja oikein kunnolla (pidän näistä edelleen), parin sekunnin mielijohteesta vaihdoin hiljalleen kasvavan armeijani kapisiin rottiin.

5- En olisi ostanut Beastien armydealia. Pidän maalaamisesta näin yleisesti, mutta beastherdien maalaaminen vain ei iske. Ilmeisesti vihaan ihon maalaamista (vuosi sitten marauderitkaan eivät innostaneet). Muutenkin joudun myymään dealista pois kaikkea kuonaa.

Tai myydäkö koko armydeal? Vampyyrit? Hmm, hmm...

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

1: Ostin kaikke mahdollista ennen kuin älysin tehdä ensin armylistin

2: Sprayasin 8 silverhelmiä niin paljon että detailit ei näkyny kunnolla.

3: Ostin Tyrionin

4: Ostin High Elf archereita.

5:Ostin Tiranoc Chariotin jolla en sillon tehnyt mitään ja kun sitten suunnittelin armylistaaani jossa oli chariot olin jo käyttänyt hevosten hännät ja "leikellyt" vaunua huvin vuoksi :D

6: Maalasin jotkut figuni ihan oudosti....vaikee selittää mutta sillee oudosti :D
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Yhden asian tein väärin. Todella väärin. Kun aloitin pelaamaan 40k:ta ja kävelin Arcaneen sisään silmät lautasen kokoisina ihmettelemään kaikkea kivaa, ostin kaksi 100mk maksanutta squad boxia metallikaartilaisia ja kirjan. Ei niissä cadialaisissa mitään isoa vikaa ollut. Se toinen boxi sensijaan, no, ne oli catachanilaisia. Se on mun mielestä elämäni paskin diili, se kun ostin 10 metallicatachanilaista. Onneksi pääsin niistä eroon ihan kohtuuhintaan.

-Touko "Squirrel"
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Toisin olisin tehnyt kuin silloin aloitellessani, eli olisin rohkeasti tarttunut siveltimeen ja maalannut ne hankkimani miniatyyrit. En siis koskaan maalannut omia figujani, ja nyt aikusiällä ukkoja tuhriessa on otettava senkin edestä takaisin. Ties minkälainen maalari-guru minusta olisi kehkeytynyt, ja vielä tärkeämpänä, minulla saattaisi olla jopa kokonainen armeija maalattuna!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”