Mitä olisit tehnyt toisin?
-
The Scientist
En olisi aloittanut Kaaosta enkä Delffejä vaan pelaisin KÄÄPIÖILLÄ!
Ekat Hammerini olivat Kaaos-warru boksi, kun se oli niin hienon näköinen nököttäessään Prisman hyllyssä revellin kamojen keskellä.
Mutta nyt olen törmännyt karuun totuuteen Vihaan Kaaosta! Delffejä rakastan kuin omia lapsiani, mutta aina kun näen kääpiöitä, niin sitä miettii, että mitä jos sittenkin...
Ekat Hammerini olivat Kaaos-warru boksi, kun se oli niin hienon näköinen nököttäessään Prisman hyllyssä revellin kamojen keskellä.
Mutta nyt olen törmännyt karuun totuuteen Vihaan Kaaosta! Delffejä rakastan kuin omia lapsiani, mutta aina kun näen kääpiöitä, niin sitä miettii, että mitä jos sittenkin...
U fail.
Eiii... Ei MagnuMia kääpiöpelaajaksi! Ajattele! Kuinka hassuja pelimmekin olisivat! Tai no, pelaa vain kääpiöillä, ylivoimaisesti pelin parhaalla armeijalla.
Mitä tekisin toisin? Hmm... Kokoaisin kääpiöwarruni niin, että ne menisivät sieviin rankkeihin helposti, eikä tarvitsisi aina tulkita basen pohjassa olevia raapustuksia.
Mitä tekisin toisin? Hmm... Kokoaisin kääpiöwarruni niin, että ne menisivät sieviin rankkeihin helposti, eikä tarvitsisi aina tulkita basen pohjassa olevia raapustuksia.
Mitäkö olisin tehnyt toisin? No:
1- Olisin pysynyt Empiressä silloin kun puolitoista vuotta sitten aloitin.
2- En olisi aloittanut Kaaosta FB:n toiseksi armeijaksi parin kuukauden jälkeen.
3- En olisi vaihtanut armeijaa joka kuukausi.
4- Kun olin pääsemässä keräilemään Vampire Countteja oikein kunnolla (pidän näistä edelleen), parin sekunnin mielijohteesta vaihdoin hiljalleen kasvavan armeijani kapisiin rottiin.
5- En olisi ostanut Beastien armydealia. Pidän maalaamisesta näin yleisesti, mutta beastherdien maalaaminen vain ei iske. Ilmeisesti vihaan ihon maalaamista (vuosi sitten marauderitkaan eivät innostaneet). Muutenkin joudun myymään dealista pois kaikkea kuonaa.
Tai myydäkö koko armydeal? Vampyyrit? Hmm, hmm...
Moi
1- Olisin pysynyt Empiressä silloin kun puolitoista vuotta sitten aloitin.
2- En olisi aloittanut Kaaosta FB:n toiseksi armeijaksi parin kuukauden jälkeen.
3- En olisi vaihtanut armeijaa joka kuukausi.
4- Kun olin pääsemässä keräilemään Vampire Countteja oikein kunnolla (pidän näistä edelleen), parin sekunnin mielijohteesta vaihdoin hiljalleen kasvavan armeijani kapisiin rottiin.
5- En olisi ostanut Beastien armydealia. Pidän maalaamisesta näin yleisesti, mutta beastherdien maalaaminen vain ei iske. Ilmeisesti vihaan ihon maalaamista (vuosi sitten marauderitkaan eivät innostaneet). Muutenkin joudun myymään dealista pois kaikkea kuonaa.
Tai myydäkö koko armydeal? Vampyyrit? Hmm, hmm...
Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
-
The Swordmaster
1: Ostin kaikke mahdollista ennen kuin älysin tehdä ensin armylistin
2: Sprayasin 8 silverhelmiä niin paljon että detailit ei näkyny kunnolla.
3: Ostin Tyrionin
4: Ostin High Elf archereita.
5:Ostin Tiranoc Chariotin jolla en sillon tehnyt mitään ja kun sitten suunnittelin armylistaaani jossa oli chariot olin jo käyttänyt hevosten hännät ja "leikellyt" vaunua huvin vuoksi
6: Maalasin jotkut figuni ihan oudosti....vaikee selittää mutta sillee oudosti
2: Sprayasin 8 silverhelmiä niin paljon että detailit ei näkyny kunnolla.
3: Ostin Tyrionin
4: Ostin High Elf archereita.
5:Ostin Tiranoc Chariotin jolla en sillon tehnyt mitään ja kun sitten suunnittelin armylistaaani jossa oli chariot olin jo käyttänyt hevosten hännät ja "leikellyt" vaunua huvin vuoksi
6: Maalasin jotkut figuni ihan oudosti....vaikee selittää mutta sillee oudosti
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Yhden asian tein väärin. Todella väärin. Kun aloitin pelaamaan 40k:ta ja kävelin Arcaneen sisään silmät lautasen kokoisina ihmettelemään kaikkea kivaa, ostin kaksi 100mk maksanutta squad boxia metallikaartilaisia ja kirjan. Ei niissä cadialaisissa mitään isoa vikaa ollut. Se toinen boxi sensijaan, no, ne oli catachanilaisia. Se on mun mielestä elämäni paskin diili, se kun ostin 10 metallicatachanilaista. Onneksi pääsin niistä eroon ihan kohtuuhintaan.
-Touko "Squirrel"
-Touko "Squirrel"
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
- Cacodemoni
Toisin olisin tehnyt kuin silloin aloitellessani, eli olisin rohkeasti tarttunut siveltimeen ja maalannut ne hankkimani miniatyyrit. En siis koskaan maalannut omia figujani, ja nyt aikusiällä ukkoja tuhriessa on otettava senkin edestä takaisin. Ties minkälainen maalari-guru minusta olisi kehkeytynyt, ja vielä tärkeämpänä, minulla saattaisi olla jopa kokonainen armeija maalattuna!