Ostettaessa ongelmia?
Kaipa tämä asiaan liittyy, joskaan ei yhtä isolla kaliiberilla kuin nuo 250€ tilaukset... (otan osaa!)
Mutta eipä nuo ihan virallisesti ostetut blister-pakkauksetkaan aina ole toimineet. Ei tullut kerran raptorin mukana basea ollenkaan, ja eräällä obliteratorillani ei tullut mukana päätä, sekä jalkaosa ja torso olivat yhteensopimattomat. Vaan kaipa minulla olisi ollut palautusoikeut, mutta enpä jaksanut alkaa ärisemään, kun oli korvaavia osia käsien ulottuvilla...
Mainittakoon siis että nämä ostettiin nettikaupasta, ei liikkeestä.
Mutta eipä nuo ihan virallisesti ostetut blister-pakkauksetkaan aina ole toimineet. Ei tullut kerran raptorin mukana basea ollenkaan, ja eräällä obliteratorillani ei tullut mukana päätä, sekä jalkaosa ja torso olivat yhteensopimattomat. Vaan kaipa minulla olisi ollut palautusoikeut, mutta enpä jaksanut alkaa ärisemään, kun oli korvaavia osia käsien ulottuvilla...
Mainittakoon siis että nämä ostettiin nettikaupasta, ei liikkeestä.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
- Henri Ketonen
Minua sapettaa aina kun ihmiset myyvät jotain itse konvertoimaansa roskaa GW:n virallisina figuina. Esim. otti päähän kun ostin jonkun epämääräisesti Multi - Meltasta väsätyn Plasma Cannonin luullen, että se olisi ihan aito, mutta kun myyjä myi sitä Plasma Cannon Devastatorina, uusin editio...
ELI KOETTAKAA NYT USKOA ETTÄ TEIDÄN *TOSI HIENO* KONVERSIONNE EI EHKÄ OSTAJASTA KUITENKAAN VASTAA GW:N VASTAAVAA, EIKÄ *KUKATIES* OLE SAMAN ARVOINEN.
Ottaa taas päähän kun muistaa noitakin. :(
ELI KOETTAKAA NYT USKOA ETTÄ TEIDÄN *TOSI HIENO* KONVERSIONNE EI EHKÄ OSTAJASTA KUITENKAAN VASTAA GW:N VASTAAVAA, EIKÄ *KUKATIES* OLE SAMAN ARVOINEN.
Ottaa taas päähän kun muistaa noitakin. :(
zqmfgb
Heh, veljeni taas osti täältä "konffatun dredin", oli myyjän mukaan lähes samanlainen kuin GW:n oma. Noh, kapine paljastuikin hirveimmäksi romuksi jonka olen koskaan nähnyt, jopa örkkistandardeillaHenri kirjoitti:Minua sapettaa aina kun ihmiset myyvät jotain itse konvertoimaansa roskaa GW:n virallisina figuina. Esim. otti päähän kun ostin jonkun epämääräisesti Multi - Meltasta väsätyn Plasma Cannonin luullen, että se olisi ihan aito, mutta kun myyjä myi sitä Plasma Cannon Devastatorina, uusin editio...
Onneksi myyjältä saatiin vielä korvausta pienen väittelyn jälkeen...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Jos tilaa postiennakolla niin silloin paketin saa kai tarkastaa postissa ennen maksamista joten eikös se olisi hyvä keino välttyä maksamasta jostain epämääräisestä kakasta. Nyt kun olen lukenut näitä juttuja niin en kyllä tilaa täältä enkä muualtakaan huuto.neteistä käytettynä mitään ukkoja jos se pitää maksaa ensin jonkun tilille.
Minä itse myin joskus aikaa sitten kasan eldareita (ensimmisen armeijani, oli vaikea erota... sniff...) huuto.netissä, ja kaikki meni todella hyvin. Kivat rahat sain ja myyjä oli tyytyväinen. Olin antanut kuvan joukoista ja markkinoin parhaani mukaan. Totuuksia en väärennellyt. Rahat tulivat ja figut menivät niinkuin piti, ja kaikki meni hyvin. Kannattaa ehkä tehdä huuto.netissä se tunnistautuminen, sillä sen avulla saa tiedot myyjästä ja tarkistuksen, että kaikki on hyvin. Näihin henkilöihin voi luottaa usein ihan oikeasti.
Tosin yksi whine tuli, mutta ei siinä ollut mitään ongelmaa... Figulistassa, mitä olin myymässä, oli wraithlord ja kuvassakin näkyi aika selvästi. Silti ostaja kysyi sitten, että missäs se war walker oli? Mikä Warwalker? En ollut myymässäkään mitään warwalkeria. No, laitoin sitten vielä sen osoitteen hänelle, missä näkyi kuvat ja kaikki ja se oli sitten sillä selvä. Ostajan kämmi. Mutta hänkin oli tyytyväinen ja figut menivät pelikäyttöön, vaikka maalaus olikin aika kämästä useinkin.
Tosin yksi whine tuli, mutta ei siinä ollut mitään ongelmaa... Figulistassa, mitä olin myymässä, oli wraithlord ja kuvassakin näkyi aika selvästi. Silti ostaja kysyi sitten, että missäs se war walker oli? Mikä Warwalker? En ollut myymässäkään mitään warwalkeria. No, laitoin sitten vielä sen osoitteen hänelle, missä näkyi kuvat ja kaikki ja se oli sitten sillä selvä. Ostajan kämmi. Mutta hänkin oli tyytyväinen ja figut menivät pelikäyttöön, vaikka maalaus olikin aika kämästä useinkin.
Itselläni ei ole ollut ongelmia sotavasaran kauppojen kanssa ja kaikki on tähän mennessä tullut sellaisena kuin mistä on ollut puhe. Tosin ostan yleensä vain maalaamattomia tai metalli figuja. Kerran myyjä ilmoitti etukäteen kun kaupat oli tehty että yksi figu olikin maalattu, mutta hyvitti asia virheen muutamalla RT ajan scoutilla. Ei haitannut yhtään.
Jos ostatte muovisia ajoneuvoja tms. niin pyrkikää paikan päälle tarkistamaan niiden kunto tai pyytäkää iso läjä kuvia. Kokoamis virheet, huomaa usein katsomalla ja liiallinen liima näkyy terävien liitosten pyöristymisenä.
Kysykää myös onko figu koottu muovi vai pikaliimalla. Muoviliiman saa helpommin ja siistimmin osiin, jos tulee tarvetta. Ainakin omasta mielestäni.
Ostin tuossa taannoin vanhan RT predan kasvotusten, en sitten katsonut sitä niin tarkaan ja päin mäntyä se oli koottu. Osiin ottaminen onnistui ja kyllä sen saa rakennettua uusiks toiseen rhino kehikkoon. Jäljelle jäänyt rhino pohja suuntaa johonkin konversio prosessiin, ei siitä enää liiallisen liiman takia mitään kunnollista peli figua saa.
Paras neuvo mitä tiedän on, että kysykää aivan kaikki mitä vain päähänne saatte myyjältä, jokaista yksityiskohtaa myöten. Ei ainakaan tule pettymyksiä niiltä osin sitten, siis jos myyjä ei ole täysin pistänyt halvalla. Ja toinen on että, kaikki vähääkään arvokkaammat kaupat kasvotusten. Oma rajani on 100e ja 50e:n kohdallakin yritän saada sovittua.
Jos ostatte muovisia ajoneuvoja tms. niin pyrkikää paikan päälle tarkistamaan niiden kunto tai pyytäkää iso läjä kuvia. Kokoamis virheet, huomaa usein katsomalla ja liiallinen liima näkyy terävien liitosten pyöristymisenä.
Kysykää myös onko figu koottu muovi vai pikaliimalla. Muoviliiman saa helpommin ja siistimmin osiin, jos tulee tarvetta. Ainakin omasta mielestäni.
Ostin tuossa taannoin vanhan RT predan kasvotusten, en sitten katsonut sitä niin tarkaan ja päin mäntyä se oli koottu. Osiin ottaminen onnistui ja kyllä sen saa rakennettua uusiks toiseen rhino kehikkoon. Jäljelle jäänyt rhino pohja suuntaa johonkin konversio prosessiin, ei siitä enää liiallisen liiman takia mitään kunnollista peli figua saa.
Paras neuvo mitä tiedän on, että kysykää aivan kaikki mitä vain päähänne saatte myyjältä, jokaista yksityiskohtaa myöten. Ei ainakaan tule pettymyksiä niiltä osin sitten, siis jos myyjä ei ole täysin pistänyt halvalla. Ja toinen on että, kaikki vähääkään arvokkaammat kaupat kasvotusten. Oma rajani on 100e ja 50e:n kohdallakin yritän saada sovittua.
"All hail the mighty Machine God"