"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Radagast

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Uskallaudun sitten minäkin tänne jotain sanomaan...

Juu. Nappi on hieno. Oikeastaan liiankin hieno. Mistä sen voi varastaa? :wink:

Mutta tuo Display-base... Sanoisin melkein että jätä se pois. Tuo kallio-kohta on kuul, ruohokin menettelee, mutta kuten VJ sanoikin, nuo heinät ovat suoraan sanottuna ikäviä. Tai siis vaihan joku tuollaisistakin pitää, mutta itse en pidä tuollaisista hassuina tuppoina kasvavasta heinästä. Joka taitaa vielä puusilmilläni katsottuna kiiltää.(Tämä saattaa tosin johtua kuvastakin, korjaa minua jos olen väärässä) Tosin pitäisi nähdä figu IRL, mutta tälläisen kuvan sain.

Ja nyt vielä loppuun tarpeeton nillitys, joka ei tule koskaan vaikuttamaan mihinkään: Hepun alahuuli (voi hyvä luoja, valitan jo alahuulestakin! :wink: ) onko se tosiaan niin harmaa, kuin mitä kuvat antavat olettaa?

Mutta, kaikenkaikkiaan, aivan järkyttävän, leukojaloksauttavan, syötävän kaunis figu. Toivottavasti en häiritse ketään tarpeettomilla urputuksillani. :)
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Kiva nähdä sinunkin figujasi välillä. Täällä onkin tullut jo paljon hyviä kommentteja, joten muusta en pääse valittamaan kuin parrasta ja hiuksista. Näyttävät mielestäni hieman liian paljon brushatulta, mutta sen huomaa vain silloin kun sulkee silmänsä muun figun komeudelta. Mutta todella hieno figu, milloinkahan pääsisi itse samalle tasolle?

Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Viitta näyttää hienolta vaikka se nyt ei olisikaan sama kuin alkuperäisessä figussa niin varsin tyylikäs silti. Myös base on ihan hieno siitäkin huolimatta että on varsin hillitty.
|Agarwaen|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Agarwaen| »

nice..... :wink:
kuinkas kauan olet muuten maalaillut?!?10,20 vuotta?? :roll:
Ippe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ippe »

Komee on!ei voi muuta tehdä kuin kalveta ja hävetä tuon rinnalla...
"Quod scripsi, scripsi"

-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Hyvä, baretul! Tuo figu on todella hieno, viitta on vallan mahtava. Ainoat haittatekijät ovat lintu ja Display-base. Olen nähnyt tuollaista heinää siinä nurgle-komentajassasikin, eikä toimi siinäkään. Eikä muutenkaan tuo base oikein innosta. Lintu vaan ei toimi, mutta kuten sanoit, livenä varmaan parempi.

Sanomattakin lienee selvää, että tuo figuuri on todella häikäisevä. Jees...
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
jarppi

Radagast

Viesti Kirjoittaja jarppi »

Joo no tekis mieli yhtyä ton Deceasedin mieli piteeseen tosta tummuudesta, koska on omasta mielestänikin hieman liian tumma ja muutenkin koko figussa aikalailla sama väri.

Mutta hieno on ja en itse kylä aivan yhtä hienosti osaisi maalata. Mutta helppoahan se vaan on tässä tietokoneen eessä arvostella toisten töitä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ei tuo tosiaankaan mikään kovin huono ole, ei tosiaankaan! Kaappijälkeä ehdottomasti, tosin viitta on kuitenkin aika yksinkertainen. Kasvoja olisin arvostanut ehkä enemmän pehmeämpinä, mutta menee ihan hyvin noinkin. Parasta koko figussa ovat lintu sekä sauvan päässä oleva kivi. Ne pistivät ihan aluksi silmään. Mutta on kyllä todella hyvän näköinen.

"Joo, on tosi hieno kyllä, mutta pari asiaa..."
"Kannattais ohentaa noita maaleja, nyt vaikuttaisi olevan aika paksuja..."
"Mutta lopulta, tosi hienoja figuja. Siis tosi WOW!"

Tunnistaako kukaan kaavan? ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

baretul kirjoitti:Olen siirtymässä basen teossa maalauksessa jne, miltei kaikessa samaan suuntaan kuin tämä sälli:
http://www.coolminiornot.com/browse.php ... Descending
Noh niin, tämä selittääkin aika paljon. Siis tällä jampallahan on aivan hirmuinen sarjakuvatauti. Esim. tuon Mech Pilotin (jonka blendit muuten ovat aivan jumalaiset (noh, takamus jättää hieman toivomisen varaa, mutta aika vähän)) black linet ovat aivan kamalat. Tai siis onhan ne hyvin tehty, mutta figussa on ihan täydet ääriviivat. Ja tuo Nurgle Champion - noh siinä sarjakuvamaisuus on vedetty vieläkin överimmäksi (paitsi että linejä on hieman vähemmän). Siis tietystikin mistä tyylistä kukin tykkää, ja onhan tuon sällin tekniikka aivan loistava, mutta itselleni ei vain kolahda.

Tuosta display basesta vielä, nuo irtokivet tuolla reunassa nurmikolla ovat aivan kummalliset. Tuommoisia saattaisi olla jossain järven rannalla (näyttäisivät tosin silloinkin hieman erikoisilta), mutta ei missään nurtsilla.

Viitan hulmuavan puolen reunimmaisin "kuoppa" tuolta takaapäin on myös jäänyt hieman vähälle huomiolle. Liekö sitten valokuva vai mikä, mutta minulle näyttää kuin siitä olisi jäänyt blendi puuttumaan. Ja miksikäs tuossa edestäpäin, tuossa jalan yläpuolella olevassa osassa kaapua on tuommoinen vaakaraita? Vai tekeekö vain kuva tepposensa (ei todellakaan osaa sanoa, se voisi olla painauma). Samoin tuon lintukäden harmaan osan highlightit ovat hieman raidalliset.

Kivi tuon sauvan päässä on pirun hieno! Ja siis onhan tuo nyt muutenkin hyvä, mutta sen olet tainnut jo kuulla pari kertaa :)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”