"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lakkojen toimivuus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gorbag
Viesti:

Lakkojen toimivuus

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Eilen kun lakkasin figuja, niin huomasin että oma lakkani oli mastonin mattalakkaa(olen tyhmä ja vasta nyt katsoin minkä merkkistä se oli).
Minä lakkasin kyseisellä lakalla minun shadow warriorejani, mutta ne kuitenkin saivat kohtalaisen kiillon. Olen tuossa lakkaus tiedotteessa huomannut miten mastonin lakkaa mainostettiin kovasti vähäisen kiillon takia. Minun figuni kiiltävät silti, pitäisikö minun ensin lakata jollain geeween kiiltävällä lakalla ja senjälkeen mastonin mattalakalla minimoidakseni kiillon?
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Jos haluat kiillon pois, osta (oikeaa :)) mattalakkaa ja lakkaa sillä mastonin päälle. Lakka kiiltää juuri niin paljon kuin päällimmäisin kerros kiiltää - eli vaikka laikkaisit mastonilla GW:n lakan päälle, on lopputulos kiiltävä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Noitten lakkojen kanssa on käsittääkseni semmonen, että se mastoni pitää ainakin sekottaa todella hyvin (about 3 min hirveetä vispausta) että siellä menee töhkät sekasin.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

itse ehkä ravistin noin 2 min, mutta ei ne kyllä mitenkään kamalasti enää kiillä, mietin tässä vain että kiiltäisikö ne vikut vähemmän kiiltolakan jälkeen mattalakalla lakattuina, vai pelkällä mattalakalla suhteutettuna kiiltolakan ja mattalakan parempaan suojakerrokseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”