Orcs Vs Skavens
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Orcs Vs Skavens
niin tota pitäs tässä rökittää kamu pelissä Orcs Vs Skavens. että olisko taktiikoita tai kokeneempien vinkkejä. voitto maistus kerrankin mulle.
juma meitä ammutaan...
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Re: Orcs Vs Skavens
Ja pelaat itse kummalla?Xurgo kirjoitti:niin tota pitäs tässä rökittää kamu pelissä Orcs Vs Skavens. että olisko taktiikoita tai kokeneempien vinkkejä. voitto maistus kerrankin mulle.
The small boys have come to see me hang
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
laitahan lista esille.niin no skeidoja vastaan pärjää hyvin kovilla rykmenteillä.paljon örkkejä,sit wolf ridereitä,hyvä kenu ja jotain joka aiheuttaa pelkoa.´niin ja kyl ne gobotkin pärjää niille aika hyvin ja chariot tukemaan joukkoja.sitten kaks taikuria vielä ja voitto on sinun.
Ostetaan uusia temple guardeja, ushabteja,grail knightejä, tomb guardeja,questing knightejä,skull catapult.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Valitettavasti parhaat neuvot eivät ole ilmaisia - no, neuvo ei maksa mitään, mutta toteutus kyllä. Otat vähintään 6-8 susiratsastajaryhmää (5 gobboa kussakin) keihäillä. Käytät fast Cavalrynä (eli ei light armouria), ja johan rotat lakoaa. Vaatii tietysti tuekseen hieman örkkirushia kovalla magialla, mutta usko minua - mikään ei ole rotille pahempi piikki perälistossa kuin halpa fast cavalry.
orcit voittaa
orc and goblins voittaa aina jos on iso armeija mutta riippuu vähä siitäkin että onko skaveneita paljon.
warhammer is the best
Re: orcit voittaa
?orc92 kirjoitti:orc and goblins voittaa aina jos on iso armeija mutta riippuu vähä siitäkin että onko skaveneita paljon.
Kuninkaalla on keppihevonen.
Giantteja ammuttavaksi nii paljo ku raret antaa myöten.
Sen jälkeen sietää puhua siitä että ottaa jotain ns. kovia unitteja sinne.
Jos laittaa kovia unitteja ilman Giantteja, tykit rankasee ja pisteitten ropinaa ei voi estääääää...
Wolf raiderit on kyl kivoja. Kannatan. (Se että ne on paskoja ei haittaa kun vastustajat on vielä paskempia...)
Sen jälkeen sietää puhua siitä että ottaa jotain ns. kovia unitteja sinne.
Jos laittaa kovia unitteja ilman Giantteja, tykit rankasee ja pisteitten ropinaa ei voi estääääää...
Wolf raiderit on kyl kivoja. Kannatan. (Se että ne on paskoja ei haittaa kun vastustajat on vielä paskempia...)
Deep in this water.