Ork battleforce
Ork battleforce
onko ork battleforce mistään kotoisin vai kannataako ostaa jotain muuta kun olen jouluna aloittamassa orkki armeijjaa ei speed freakkeja mutta kyllä bikejä voi olla ne 5 vmitä forcessa tulee onko bukki trukki ja biket mistään kotoisin vai onko ne vain tulevaisuudessa mätääntymässä jossain hyllyllä kuten minun eldar 10 jetbikeä... Onko kannatavaa ottaa shoota boyzzei vai sluggia? tosin olen tottunut hankkimaan ryhmät 12´´ lähelle vihollista koska tietääkseni slugassa on range12´´ (eldarilla on pelannut 2vuotta shuriken catapultin mahtavalla 12´´rangella)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
aloittelevalle Orkille -minun mielestäni- erinomainen valinta. Kaikkea mitä se sisältää, voit käyttää ilman mitään muttia. Orkki biket on kaikista baikeista parhaimpia, trukista on paljon hyötyä ja trakilla saatat ampua kaiken hajalle, jos siinä vain on Twin-Linked Rokkit Launcha. Ja Slugga Boyzzejä niin paljon kuin ikinä vain pystyt niitä hankkimaan. Voi Shootillakin jotain thedä, mutta Slugat ovat erittäin hyödyllisiä.
Ja vielä tähän loppuun:
WAAAAAAAGH!!
Ja vielä tähän loppuun:
WAAAAAAAGH!!
Hehee, nyt on minullakin avatari..
"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset