"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ork battleforce

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Bumba

Ork battleforce

Viesti Kirjoittaja Bumba »

onko ork battleforce mistään kotoisin vai kannataako ostaa jotain muuta kun olen jouluna aloittamassa orkki armeijjaa ei speed freakkeja mutta kyllä bikejä voi olla ne 5 vmitä forcessa tulee onko bukki trukki ja biket mistään kotoisin vai onko ne vain tulevaisuudessa mätääntymässä jossain hyllyllä kuten minun eldar 10 jetbikeä... Onko kannatavaa ottaa shoota boyzzei vai sluggia? tosin olen tottunut hankkimaan ryhmät 12´´ lähelle vihollista koska tietääkseni slugassa on range12´´ (eldarilla on pelannut 2vuotta shuriken catapultin mahtavalla 12´´rangella)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Battleforceista oli joskus topic ja siellä sanottiin että örkkin bf on yksi parhaista mitä löytyy (jos nyt oikein muistan) muuta en tiedä koska en örkeillä pelaa enkä ole tutusunut.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Örkkiforce on kohtuullinen - itse oman Waaghini aikoinaan sillä aloitin, eikä mielestäni rahat ole hukkaan menneet. Niillä pakollisilla mopoillakin sentään tekee jotain, ja muutenkin paketti on ihan ok. Aloittelevalle örkille -minun mielestäni- ihan sopiva valinta.
-Mimic-

Viesti Kirjoittaja -Mimic- »

aloittelevalle Orkille -minun mielestäni- erinomainen valinta. Kaikkea mitä se sisältää, voit käyttää ilman mitään muttia. Orkki biket on kaikista baikeista parhaimpia, trukista on paljon hyötyä ja trakilla saatat ampua kaiken hajalle, jos siinä vain on Twin-Linked Rokkit Launcha. Ja Slugga Boyzzejä niin paljon kuin ikinä vain pystyt niitä hankkimaan. Voi Shootillakin jotain thedä, mutta Slugat ovat erittäin hyödyllisiä.
Ja vielä tähän loppuun:
WAAAAAAAGH!!
Hehee, nyt on minullakin avatari..

"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Kyllä tuo on ihan järkevä ostos ja mopot on mun mielestä pelin parhaita hinta/laatu suhteessa.
Ja ilman Slugga boyzeja örkit ei ole örkkejä ja shoota boyzit ovat kanssa ihan käteviä!! :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”