Inquisitorin remmiä olen kasailemassa, enkä haluais turvautua GW:n valmiiseen pakettiin.
Joten mistä sais retinueen sopivat:
veteran w. flamer
veteran w. meltagun
sage
hierophant
acolyte w. stormshield
Olisko ehdotuksia näihin?
Muutenkin kiinnostais ideat retinuen suhteen
Inquisitorin retinue
-
Hellbender
- Viesti:
Inquisitorin retinue
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Toi sun listas on nyt helppo koota fantsuun tai *GW:hen ja sieltä kattelet niin noi löytyy.
Ja sitten tosta sun listasta kummalle Inquisitorille ton paketin aijoit kasata?
Meinaan että jos toi on Lordille ja vastassa ei ole Daemoneita niin toi hierophant on hyödytön koska se nostaa Ld:tä mutta ei yli kympin!!!
Muuten toi voi kyllä toimia mutta toi aika nopeasti mäsänä toi uniitti ei kestä paljon mitään silloin suositelen lisäämään siihen vaikka pari Servoo niin tulee 6pts lisää massaa mitä tuhlat.
paitsi jos ostat power fistin tai force weaponin niin sitten vaan pari mysticiä.
PS:Tää on kyllä vähän väärässä lohkossa.
Ja sitten tosta sun listasta kummalle Inquisitorille ton paketin aijoit kasata?
Meinaan että jos toi on Lordille ja vastassa ei ole Daemoneita niin toi hierophant on hyödytön koska se nostaa Ld:tä mutta ei yli kympin!!!
Muuten toi voi kyllä toimia mutta toi aika nopeasti mäsänä toi uniitti ei kestä paljon mitään silloin suositelen lisäämään siihen vaikka pari Servoo niin tulee 6pts lisää massaa mitä tuhlat.
paitsi jos ostat power fistin tai force weaponin niin sitten vaan pari mysticiä.
PS:Tää on kyllä vähän väärässä lohkossa.
Eipä taida olla väärässä paikassa, vaan henkilö tahtoo tietää mistä FIGUISTA tekisi retinuen, niinhän?
Ja asiaan, veteran flamerin ja melta gunin saat varmasti aika hyvin stormtrooppereista/karskineista (miten se nyt kirjotetaan). Itse ajattelin tehdä cadianeista mutta ei viitsi 20 figua ostaa paria varten.
Ja asiaan, veteran flamerin ja melta gunin saat varmasti aika hyvin stormtrooppereista/karskineista (miten se nyt kirjotetaan). Itse ajattelin tehdä cadianeista mutta ei viitsi 20 figua ostaa paria varten.