"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tomb kings

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
soldier

tomb kings

Viesti Kirjoittaja soldier »

niin mistä kannattais tehä tomb kingsseille maastoo?jos teillä on tomb kings maastoo niin voisitteko laitaa kuvii ja ohjeit miten ne tehään kiitos
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Oletko jo GW:nsivut tarkistanut ? Siellä ainakin on ohjeita. Itse teen parhaillaan desert raunioita RotK maastopaketin raunioista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
soldier

joo oon käyny kattoon
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Itse veistelin sellasen temppelin (oli galleriassa joku viikko sitten) osote sille on <a href="http://oppilas.annatapio.fi/whfb/temp.h ... mp.html</a>

Nyt se ei oikeen näytä Tomb Kingseile suuntautuneelta, mutta ehkäpä jos sen maalaisi tolleen kun noi GW:n jutut on maalattu. Yks kaveri (pelaa Tomb Kingeillä) sano että toi sopis just niille. Sittenhän on "helppo" tehä jonkinlainen pyramidi. Toi minkä ite tein, on veistetty uretaanista. Jos tekee "suoraseinäisen" pyramidin (siis ei porraspyramidia) niin pitäs onnistua suhtkoht-helposti.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

TK:n Army Bookissa oli muistaakseni kuva sellaisista raunioista, joissaon pääkalloportti jne. Sellainen olisi myös aika himo. Mutta varmaan pirun vaikeaa veistää se pääkallo...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

pamp-pu kirjoitti:TK:n Army Bookissa oli muistaakseni kuva sellaisista raunioista, joissaon pääkalloportti jne. Sellainen olisi myös aika himo. Mutta varmaan pirun vaikeaa veistää se pääkallo...
Sitä kalloa ei ole veistetty. Muistaakseni WD278:ssa on ohjeet mm. kyseiseen rakennelmaan, kallo on jostain teatteritarvikeliikkeestä hommattu.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
soldier

ohjeita tuleen kiitos
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Niin siis mä en itse ainakaan saa ideoita miltei koskaan toiselta kysymällä. Ylensä idea lähtee jostain kirjasta leffasta tai vastaavasta. Tomb kingeille sopii varmastikkin pyramidit svinksit jne. egytiläis tavara, vaikkapa tietosanakirjasta tai googlesta katella noita alkuperäisiä versioita, ja jäljennellä mielikuvituksen kanssa niitä foamista, das-massasta jne tavarasta. Tuon parempia ideoita on vaikea antaa :(.
soldier

joo thanks tota pitää koklata
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Katoppa joku Muumio-leffa tai hae googlella jotain Egypti aiheista.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

pamp-pu kirjoitti:Olisiko Sfinksi mitään?
http://www.terragenesis.co.uk/bits/sphinx.html
Aika siisti täytyy sanoa. Ja niin helppo tehdä. Kannattaisi kokeilla.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
soldier

joo toi on aika hieno pitää kokeilla
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”