Dwarfs & Necrons & Lotr by kääpiökuningas (uusia #3)
Se on vielä vähäsen kesken, puuttuu ironbreaker-kilpi ja muuta kamaa, jos siihen nyt mahtuuNippe kirjoitti:KYLLÄ!!! Siinä on niin kauniita kääpiöitä että oikein kyynel tulee katsoessa.
Peikonpieksijät on hienoi niinku Raudanrikkojat myös.
Braveheart on kans aikas namu. Maltan tuskin odottaa että saat Thundereita.
Ps. Mitä Pitkäparta tekee IB ryhmässä? Pistää van silmään
Ostin tuossa longbeardien commandin ja pomosta tein Kazikin, ja nyt päivitän sitten kuvia/kuvan niiden Standard bearerista josta tein Battle standard bearerin koska se on niin pirun komea hahmo...
Kuva tulossa, ei mene kuin vartti!
niih.
-
gotrek_gurnisson
kolme vuotta olen fantasya maalannut ja sitä ennen pikkuisen lennokkeja. Pistä YV jos haluat warruohjeita, en haluisi tunkea tähän vähä-älyisiä ohjeitani...gotrek_gurnisson kirjoitti:Et sä tarvi vinkkejä, mutta voisit itse kertoa pari maalauskikkaa warruille
(Et haluaisi nähä mun maalaamia)
kuinka kauan olet maalaillut.
itse oon noin vuoden
niih.
-
Mad Larkin
Tuota noin... Tuota noin... Elikkä: kaikki figut jotka löytyvät pbasen alakansiosta nimeltä Lord of the Darkness ovat Lord of the Darknessin figuja, eivät minun. Meneekö se nyt vihdosta viimein perille, vai pitääkö piirtää kaavio?
Ystävällisin terveisin, kääpiökuningas.
ps. Kehut menevät sitten Lord of the Darknessin omaan topikkiin http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=16567
eli eli...jos jollakulla on vielä epäselvää kyseisistä kansiovalinnoista tai että joku haluaa kommentoida kenties minun persoonaani, voi sen tehdä YV. kiitos
niih.
Ei silmä sattunut yhtä viestiä ylemmäs? Eli nuo Nazgulit, tai kaikki figut jotka ovat Lord of the darknessin kansiosta ovat hänen figuja! Minä vain 'vuokraan' hänelle tilaa omasta accountista! Voi jesusauta... on vähän huono päivä, sori![/u]Necrontyr kirjoitti:Heh, hauskat noi nazgulit. Pelkkää mustaa maalia ja lakkaus
. Kannattais laittaa siniset higlitet.
niih.
-
Aleksi Pesonen
- Viesti: