"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vika

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

mun forest dragonin mukana tuli kerran kolme kättä ja dark eldareitten drazharilla tuli saman puolen kädet
BEE BEDEE BYI
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

tämä ei liity itse osiin mitenkään, mut Tampereen fantsus on Howling Banshee Exarcheja, joiden blistereissä lukee Striking Scorpions Exarch
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Kummallista.. miul on kahesta silver helm boxista tullu yhteensä 18 hevosmiestä..
heh sulla on käyny hyvin :) niistä bokseistahan pitäis tulla (8+8) 16 hevosmiestä, yhteensä. Miksei mulla käy tollanen mäihä:P[/quote]
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

An15 kirjoitti:
Kummallista.. miul on kahesta silver helm boxista tullu yhteensä 18 hevosmiestä..
heh sulla on käyny hyvin :) niistä bokseistahan pitäis tulla (8+8) 16 hevosmiestä, yhteensä. Miksei mulla käy tollanen mäihä:P
Sen haluan tietää miten 18 on tullut, modeleita kun on ilmeisesti neljä per sprue...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

jullevi kirjoitti:
An15 kirjoitti:
heh sulla on käyny hyvin :) niistä bokseistahan pitäis tulla (8+8) 16 hevosmiestä, yhteensä. Miksei mulla käy tollanen mäihä:P
Sen haluan tietää miten 18 on tullut, modeleita kun on ilmeisesti neljä per sprue...
Haluttu päteä?
The small boys have come to see me hang
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Sori siis meinasin et 18 hevosta. anteeksi nii kauhiasti nyt :roll:
The Unforgiven

Viesti Kirjoittaja The Unforgiven »

Mun kaverin CSM berserker boxista puuttu backpackit se meni valittaa ja se sai backpackit, ja valittelulahjana 4 uutta berserkerii joilta puuttuu backpackit ^^
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
Lord of Darkness

Viesti Kirjoittaja Lord of Darkness »

Ostin Fantasiapelien kautta plisterissä Chaas space mariini havocin autocannonilla.

Kun plisteri parin viikon päästä tuli, alkoi kummastus nousta. Kun kädet ja kroppa ei tuntuneet sopivan yhteen, ei niin mitenkään.

Pian hoksasin että Autocannon ukolla oli Lascannon miehen kroppa...
NEVER fear to use the biggest gun. At liberum
del Rey

Viesti Kirjoittaja del Rey »

Ostin Fantasiapeleistä Space Marine Command Squadin. Tässä paketissa tuli kaksi Space Marine Commanderia ja loput normaalisti!
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Lord of Darkness kirjoitti:Pian hoksasin että Autocannon ukolla oli Lascannon miehen kroppa...
Kyllä. Lascannon ukolla on sama kroppa mikä kaikilla muillakin havoceilla.
Saahan siinä vähän stuffia käytellä että ne kädet siihen saa.

Eli niillä kaikilla on Chaos Havoc Body 9947010207801
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Kun ostin fantsusta tyruksen ja avasin paketin, niin yllätyksekseni löysin sieltä barbarettan pään (peli oli siis inquisitor) kun lähetin fantsuun sähköpostia ja kysyin mitä pitäisi tehdä, niin he vastasivat että lähetän yhteystietoni ja jonkun laatikossa olleen numeron sinne niin he lähettivät pään sitten postissa.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Itselläni puuttui joskus 4 Chaos jetpakii 13ht space wolfeilta. Sain kokonaisen uuden paketin ja pitää vanhan :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”