"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konverteistanne!!!!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rider Of The Storm

Konverteistanne!!!!

Viesti Kirjoittaja Rider Of The Storm »

Kysyisin että kuinka moni tekee omia konvertteja armeijaansa. Minusta on tylsää jos tekee vain tavalliset troopit mitkä ovat pakkauksissa. Pitäähän Armeijassa joitain konvertteja olla. Ne tuovat armeijan luonteen hyvin esille.

Teen itse paljon konvertteja ja maalaan ne. Teen tankeista ja troopeista konvertteja. Entäs te muut? Minulla on kavereita jotka tekevät pelkkiä konvertteja ja eivätkä omista tai kerää vakituista armeijaa. Jos teillä on jotain Konvertteja tai niistä kuvia olisin kiitollinen jos näyttäisitte niitä tai vaikka kertoisitte. Esim ensimmäisestä konvertistanne että tuliko hyvä ja hieno.
"From The Shadows They Come. They Are Wrath Of The StormSwords."

Riihimäen Soturit: Steel meets Steel!
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Kaikista hienoimpia ovat täysin konvertoidut armeijat jos minulta kysytääm. Olen tässä ruvennut suunnittelemaan squatteja space marineista omalla tavallani (ei niiin lyhyitä jalkoja). Onhan pitkin nettiä kaikkea mukavaa uniikki armya (se jokin hrud armeija, chaos squatti armeija, star wars imperium).
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Minä yritän konvertoida kaikkia armeijaani tulevia figuja... tietenkin joissain rajoissa, mutta kaikkia ainakin vähäsen... seuraavana olisi tulossa 2500 pst Word Bearereita Impurity sealeilla, litaniascrolleilla ym. varustettuna, ja tietenkin joissain on käytetty esim berserker -osia dynaamisuutta saadakseni ym.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Olen juuri rakentamassa kahta örkkidredaa kokonaan sekalaisista osista. Kunhan saan projektin loppuun, tulossa on vaiheittainen kuvakollaasi "romusta raudaksi, Mekboyn hullut ideat" ;).
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Mordheim possessed warbandini jäsenet ovat kaikki konvertoituja, enemmän tai vähemmän. Skaveneissa ei mitään kamalan hyviä konversiojuttuja ole, ellei sitten rupea joka ikistä klaanirottaa ja orjaa konverttaamaan. Tulevaisuuden Nurglearmeijasta tulee kokonaan konvertoitu, paitsi metalliset Plaguebearerit jätän sellaisiksi kuin ne ovat. 40K Örkkejä tulen konvertoimaan aivan rutosti, aion mm. tehdä warbike nobille kolmipyöräisen polkupyörän :). Jos joskus Witch Huntereilla alan pelaamaan, niin niillekin tulee jos jonkinmoista henchmania ja space marine allya.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Tällä hetkellä kerään Necron armeijaa ja Necroneita ei oikein mitenkään voi konvertoida..
Tuli tässä äskettäin kyllä kolme Inkvisiittoria (ehkä) tulevaan Daemonhunter armeijaan konvertoitua. Kaikki kasasin marine figuista. Lopputulos on mitä on, koska en osaa maalata marineita ja ihan kivat konversiot menivät pilalle..
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Lex_et_Annihilato

Viesti Kirjoittaja Lex_et_Annihilato »

mä konffasin mun thunderhawkin balsasta ja vaneerista...
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

mun eka viesti sotavasaras. konverttei hmm... nimestä tiedätte mitä kerään. suiteist en oo tehny konverttei mut krooteille alotan seuraavan boksin saadessani konvertaa niit. laitan niille lizardmennie osii koskaa kerään niitki (saa nähä mimmosii niist tulee) by the way saanko kysyy kaua ootte keränny jotai miniatyyrei. itte alotin aivottomana warzonest.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

OT mut mä aloitin 40K:sta ja kun halusin realistisemman pelin siirryin warzoneen... nyt kun taas kelpaa loogisuudettomuus niin olen kasaamassa kahta poppoota.

Mun konversiot ovat aika yhdenkäden sormilla laskettavissa, enimmäkseen tyydyn sekoittelemaan osia (esim hyvis termiksiin pahis osia jne). Enemmän etsin jo olemassa olevista figuista ne parhaat omiin yksiköihin. Esim. squad sin sisters = slaaneshin kannattaja armyn raptorit joissa on normi raptoreita ja sobin jump pack naikkosia. vähän pinkkiä maalia niin sutturat näkyy edukseen :)
08058

Viesti Kirjoittaja 08058 »

Hmm..
Konvertointi on kyllä mielestäni puolet koko harrastuksen hauskuudesta. :)
Mistä johtuukin se, että armeijoissani on varmaan yksi normaali ajoneuvo. Rhino rushiin niitä mahtuu muutama. Vanhoja Rhinoja tuli ostettua aikoinaan joku kymmenen ja niistä on riittänyt materiaalia vaikka mihin. Tällä hetkellä on kesken ainakin Razorback ja Chimerasta rakennettu Leman Russ Exterminator Wolffeilleni.

FB:n puolella snotling armeijani pumppuvaunut ovat kokeneet rankkaa rakenteen uudelleen muokkausta.
"All hail the mighty Machine God"
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Kyllä sitä jonnin verran pomo charrut + vet. sgt.:t pitää edukseen näkyä. esim. tuossa, vissiin nyky säännöillä emperors champpa on vanha longfang modeli (se jolla on se "tähtäinsilmä" kypärä) johon on tullutkin pistettyä vaivaiset (ellei käy laskemaan ketjun lenkkejä erikseen ;) ) 30 osaa :D tosin tuohon ei enää hirmuisemmin uskalla koskea, ettei osat karsi pois... Eli lähinnä charruihin ja ryhmän johtajiin lisäilen enemmän stuffia, jotta ne kentällä sitten varmasti eroittaa kuka on kukin. Tosin tuo nyt enää mitään konvertoimista taida ollakkaan, sillä kertaakaan ei ole mitään GS tai muuta vastaavaa tullut testailtua (tosin geeli pikaliimaalla on tullut tehtyä nk. "puolimaskeja", ei oikein onnistunut ja vaatii yllättävän paljon sitä liimaa)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Lord of Darkness

Viesti Kirjoittaja Lord of Darkness »

Mjoo...

Muovisista spruen reunoista ja pikaliimasta on tultu kasattua ihan uskottavan näköinen powerfist...

ja kaikenlaisia päiden ja ruumiiden vaihteluita sekä joitain Stuff- lisäyksiä
NEVER fear to use the biggest gun. At liberum
Rider Of The Storm

Viesti Kirjoittaja Rider Of The Storm »

Mulla on Sellanen 500pts:n "Night Striker" joukko, joka vaan kasvaa Oon konvertoinu suurimman osan joukoistani. Tavallisilla troopeilla on kas chainswordii ja jotain lis´ä staffii. Ne on maalattu Camox ,eli Maaston väriseks sinisell pohjavärill ja musta+ valkonen. Erikoisyksiköt maalaan eriväreillä ja oon konvertoinu niille tosi siistejä aseita ym... Käytän IG:n armeijan osia, kaaos marineiden osia ja mariinien osia ym..
"From The Shadows They Come. They Are Wrath Of The StormSwords."

Riihimäen Soturit: Steel meets Steel!
Ghosty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ghosty »

No ensimmäinen oma konverttini oli ihan perus Space marine jolle laitoin kranaatin käteen.. :D (käänsin tietenkin käden sillai sopivasti heittoasentoon)
Muita en hirveästi ole muokannut.. vielä :D
"Täl on tämmönen juttu"
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mun Red Corsairs - armeija on yhtä konversiota vaan... Hitto kun jaksaisi tehdä ne valmiiksi niin voisi myydä ne eteenpäin vähän parempaan hintaan. Ja Örkeistä tulee pöllöin ikinä nähty pienoismallisirkus.
zqmfgb
AlGhurak

Viesti Kirjoittaja AlGhurak »

Meitsin Black Legionis ei juuri mitään oo jätetty rauhaan.. Ei ainakaan sen jälkeen kun uudet muovi CSM:t tuli markkinoille. Veitsi heiluu aina ku sille päälle satun, ja mun pöytä on täynnä katkottuja käsiä, zompparipäitä, skaveninhäntiä ja jalanpalasia. Pitäisköhän tehdä joku kollasi niistä...
Strenght through firepower through hartred through disillusion
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Käytännössä koko Nurgle-armeijani on täysin konvertoitu. Metallia, muovia ja askartelumassaa joka jätkä täynnä, maalattu ruskeaksi tottakai. Jälki ei ole hienoa, mutta ainakin armeijan "henki" on saavutettu. Olen rakentanut myös itse armeijani Defilerin ilman mitään ohjeita tai originaaleja osia. Rumahan sekin on, mutta eipä tarvinnut maksaa 50 euroa yhdestä isosta pyssystä. Seuraavaksi alkaa luultavasti Dreadin teko...
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

Itse laitoin juuri yhen konvertoidun figun kuva ryppään galleria osioon. Tykkään konverttoida ja konverttoinkin kohtuu paljon.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Prinssihän tunnetusti pitää konvata tietysti tottakai :D Sille kun siivet tarvitsee, sekä lisäpiikkejä, glaiven, pääkin vaihtui ja gsää meni suht paljon. Suurin osa muista modeleista onkin sitten aika tyypillistä, mitä nyt jotain asentojen säätöä ja head/weapon swappeja yms. mutta imho ne näyttää hyvältä ihan perusosilla, bersut on loistavia modeleita kun niille saa jo ihan laatikosta niin paljon eri asentoja :D Tietysti sitten predatoriin tuli tungettua aikalailla paljon eri osia, sm predasta, vanhasta csm predasta, rhinoista, spiky sprueista, jne.

Suurin osa kaamosrangesta on vaan yksinkertasesti niin hienoja ettei tartte kamalasti modelaa, maaliteemalla sitten enemmän erinäköisyyttä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”