GW:n puntaa = euroa kurssi
GW:n puntaa = euroa kurssi
Eli juu, tälläinen aikas turha viesti mutta silti joskus hyvinkin hyödyllinen, eli kurssi jolla saat GW:n punta hinnoista euroja!
Pitemmittä puheitta alan selittämään mistä alkoi tämän pitkäaikaisen työni alku, kipina joka sai minut tekemään näinkin turhan viestin ja laskemaan nopeasti kännykälläni tuon kurssin, jonka sain laskulla 25euroa:15punnalla jonka vastaus on likimain 1.66 eli pyöristettynä 1.7 jne jne...
Juu eli tälläinen siis, tuolla numero sarjalla 1.7 on vain hieman hyötyä mutta auttakoon se nyt sliti niitä jotka pähkäilevät paljonko jokin asia maksaa kaupassa. Kertokaa Online Storessa oleva hinta 1.7 ja saatte suht tarkan euro hinnan.
(Ehdotan että tästä tulee "Tiedote" vaikkei tästä mitään hyötyä olekkaan, pääseepähän jotkut onnelliset pälkähästä kun ei tarvitse kysyä täällä kokoajan että paljonko se ja se maksaa?)
Pitemmittä puheitta alan selittämään mistä alkoi tämän pitkäaikaisen työni alku, kipina joka sai minut tekemään näinkin turhan viestin ja laskemaan nopeasti kännykälläni tuon kurssin, jonka sain laskulla 25euroa:15punnalla jonka vastaus on likimain 1.66 eli pyöristettynä 1.7 jne jne...
Juu eli tälläinen siis, tuolla numero sarjalla 1.7 on vain hieman hyötyä mutta auttakoon se nyt sliti niitä jotka pähkäilevät paljonko jokin asia maksaa kaupassa. Kertokaa Online Storessa oleva hinta 1.7 ja saatte suht tarkan euro hinnan.
(Ehdotan että tästä tulee "Tiedote" vaikkei tästä mitään hyötyä olekkaan, pääseepähän jotkut onnelliset pälkähästä kun ei tarvitse kysyä täällä kokoajan että paljonko se ja se maksaa?)
- Teonanacatl
- Amazing Slug
Olin näkevinäni tässä jotain huumoria, mutta ei auta - OT on OT vaikka se olisi hyvääkin. Joten säästä meidät jatkossa tällaisilta purkauksilta! / Grond
Äääh... tiedätkö kauanko sen kirjoittamiseen meni? Olen ihan tosissani pisteitä vastaan... / Slug
äh, minä olen oikeasti koko maailmaa vastaan - en sitä sentään Sotussa kerro
/ Grond
Äääh... tiedätkö kauanko sen kirjoittamiseen meni? Olen ihan tosissani pisteitä vastaan... / Slug
äh, minä olen oikeasti koko maailmaa vastaan - en sitä sentään Sotussa kerro
Viimeksi muokannut Amazing Slug, Ma 08.12.2003 21:18. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Käyttääkö GW siis muille kalliimpaa vaihtokurssia? Mitä olen PKP:n kautta tilannut, niin kurssi on ollut 1,62€/punta.Krister kirjoitti:laitetaan vielä kerran. eli kun tilaatte jotain mail-orderista helsingin GW:n kautta on tarkka kurssi 1.52€/punta.
-The Captain, PKP:n "Knight of the Mail Order"
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
kysymys jai vahan epaselvaks. eli tarkoitatko etta GW:n kurssi olisi huonompi kuin 1.62? 1.52 on parempi asiakkaalle.The Captain kirjoitti:Käyttääkö GW siis muille kalliimpaa vaihtokurssia? Mitä olen PKP:n kautta tilannut, niin kurssi on ollut 1,62€/punta.Krister kirjoitti:laitetaan vielä kerran. eli kun tilaatte jotain mail-orderista helsingin GW:n kautta on tarkka kurssi 1.52€/punta.
- The Captain
- Valvoja
Tiedän kyllä. Tarkoitan, että käyttääkö GW muille kuin omille asiakkailleen kalliimpaa vaihtokurssia. Eli sorretaanko meitä, jotka tilaavat muualta kuin GW:n omasta puodista?Krister kirjoitti:kysymys jai vahan epaselvaks. eli tarkoitatko etta GW:n kurssi olisi huonompi kuin 1.62? 1.52 on parempi asiakkaalle.The Captain kirjoitti:Käyttääkö GW siis muille kalliimpaa vaihtokurssia? Mitä olen PKP:n kautta tilannut, niin kurssi on ollut 1,62€/punta.Krister kirjoitti:laitetaan vielä kerran. eli kun tilaatte jotain mail-orderista helsingin GW:n kautta on tarkka kurssi 1.52€/punta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
Archon Everhate
- Viesti:
-
GW Staff
The Captain kirjoitti:Tiedän kyllä. Tarkoitan, että käyttääkö GW muille kuin omille asiakkailleen kalliimpaa vaihtokurssia. Eli sorretaanko meitä, jotka tilaavat muualta kuin GW:n omasta puodista?Krister kirjoitti:kysymys jai vahan epaselvaks. eli tarkoitatko etta GW:n kurssi olisi huonompi kuin 1.62? 1.52 on parempi asiakkaalle.The Captain kirjoitti:Käyttääkö GW siis muille kalliimpaa vaihtokurssia? Mitä olen PKP:n kautta tilannut, niin kurssi on ollut 1,62€/punta.Krister kirjoitti:laitetaan vielä kerran. eli kun tilaatte jotain mail-orderista helsingin GW:n kautta on tarkka kurssi 1.52€/punta.
rehellisesti sanoen... en tiedä. joissakin maissa kaupat ottavat oman voittonsa mail-orderista juuri vaihtokurssin kautta. en väitä että näin olisi täällä mutta on se mahdollista. ei GW:llä olisi mitään syytä laittaa eri kursseja sillä samasta paikasta ne tuotteet tulee.
-
GW Staff
The Captain kirjoitti:Tiedän kyllä. Tarkoitan, että käyttääkö GW muille kuin omille asiakkailleen kalliimpaa vaihtokurssia. Eli sorretaanko meitä, jotka tilaavat muualta kuin GW:n omasta puodista?Krister kirjoitti:kysymys jai vahan epaselvaks. eli tarkoitatko etta GW:n kurssi olisi huonompi kuin 1.62? 1.52 on parempi asiakkaalle.The Captain kirjoitti:Käyttääkö GW siis muille kalliimpaa vaihtokurssia? Mitä olen PKP:n kautta tilannut, niin kurssi on ollut 1,62€/punta.Krister kirjoitti:laitetaan vielä kerran. eli kun tilaatte jotain mail-orderista helsingin GW:n kautta on tarkka kurssi 1.52€/punta.
Otin tästä selvää. Jokainen kauppa saa laittaa kurssin minkälaiseksi haluaa.
- The Captain
- Valvoja