Emperorista figua??
Emperorista figua??
niin onko emperorista figua? luulisin että ei ole.
Ja millainen sen pitäisi SINUN mielestäsi olla.
Ja millainen sen pitäisi SINUN mielestäsi olla.
En ainakaan usko. Ja jos olisi, niin siinä olisi sellainen vanha heppu joka on jakattu johonkin jakkaraan kiinni. Muutama heppuli sitten pyörimään ympärillä ja työntelemään sitä aivokuollutta vanhaa pierua pitkin maita ja mantuja....
Juu, juu, 40K fluffi-puristit. Keisari ei ole aivokuollut, mutta minulle se nyt on ihan sama
Juu, juu, 40K fluffi-puristit. Keisari ei ole aivokuollut, mutta minulle se nyt on ihan sama
Eikös sääntökirjassa vai missäsoli ollut kuva dioraamasta Emperor vs Horus? Siinä kuvassa Empulla oli punainen, tosi koristeellinen termiittihaarniska ja lightning clawit jos en väärin muista. Äijä itse taisi olla kalpea, arpinaamainen ja ruma kuin mikä.
Edit: Garoth ehti ensin. Ja marinecodexihan se tietysti oli.
Edit: Garoth ehti ensin. Ja marinecodexihan se tietysti oli.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Archon Everhate
- Viesti:
Tuo kaveri on kyllä Horus, empulla on siinä se valkoinen termis ja miekka.Stormlord kirjoitti:Eikös sääntökirjassa vai missäsoli ollut kuva dioraamasta Emperor vs Horus? Siinä kuvassa Empulla oli punainen, tosi koristeellinen termiittihaarniska ja lightning clawit jos en väärin muista. Äijä itse taisi olla kalpea, arpinaamainen ja ruma kuin mikä.
What do you mean "Only the figures may charge." and why are you taking away my axe?
Ahaa, no tällä kertaa näin päinArchon Everhate kirjoitti:Tuo kaveri on kyllä Horus, empulla on siinä se valkoinen termis ja miekka.Stormlord kirjoitti:Eikös sääntökirjassa vai missäsoli ollut kuva dioraamasta Emperor vs Horus? Siinä kuvassa Empulla oli punainen, tosi koristeellinen termiittihaarniska ja lightning clawit jos en väärin muista. Äijä itse taisi olla kalpea, arpinaamainen ja ruma kuin mikä.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
En osaa oikein sanoa millainen se mielestäni pitäisi olla sillä fluffisesti tosi vähän lukenut ja vain sen kuvan olen nähnyt missä emperor istuu omassa tuolissaan noin 200 putkea siihen kiinnitettynä =) mutta toi Lagituksen antaman urlin kuva oli TODELLA hieno ja näyttävä.
Ja jos vielä tähän topicciin saisin pienen vastauksen siihen mitä tuo Emperor vs Horus tarina pitää sisällään ?
Ja jos vielä tähän topicciin saisin pienen vastauksen siihen mitä tuo Emperor vs Horus tarina pitää sisällään ?
The distance between insanity and genius is measured only by success.
- The Captain
- Valvoja
Juu, siis se diodraamahan on itsensä Mike McVeyn tekemä, ja muistaakseni vuodelta 1994 tjsp. Se itse asiassa aikanaan inspiroi minua tekemään oman Sanguinius-figun, tosin elossa...Garoth kirjoitti:Siis kyllä Emperor vs. Horus -aiheesta on tarinoitakin, mutta tässä on nyt puhuttu dioraamasta. Kai tuolta historia-osastolta saattaa löytyä siitä tarinastakin juttua.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Amazing Slug
Olet ihan sokea.Amazing Slug kirjoitti:Jesh, ja siinä dioraamassahan emperor on nainen. Tai kaaoksen kätyri (jolloin Horus on se nainen).
Vai olenko ihan sokea?
-J
Sääntökirjan ensimmäisillä sivuilla on (piirretty) kuva Emperorista valtaistuimellaan (se heppu joka istuu valtaistuimella ja johtoja on taustalla, luntakin sataa kun on kylmä siellä). Siitä vaan konvertoimaan sitten.
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
- Henri Ketonen
-
Lex_et_Annihilato
- ankara halla
- Valvoja
Ei että kun on Imperiumin historia jäänyt ihan jonnekkin pimentoon.. Pitäisi lukaista joskus. Mutta Sanguinius nimenä on todella tuttu, en vain saa yhdistettyä sitä mihinkään. Kertoisiko joku vielä ja virkistäisi muistiani, että kuka oli Sanguinius ja vielä tärkeämpää, mitä hän teki elinaikanaan niin hienoa että minunkin pääkoppaani on muisto hänestä säilynyt? Anteeksi kun olen tällainen pakana...