"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Apua Valitsemaan Chaos Lordin mount

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
WightKing

Apua Valitsemaan Chaos Lordin mount

Viesti Kirjoittaja WightKing »

niin eli Chaos Undivided Lordille olen miettimässä mountia ja kun meinaan hommata Archaonin modellin niin sen hevonen on varmaankin Daemonic mount ja taas myös houkuttelee tuo barbed shaos steed mutta jos Archaon ois sillä isolla basella niin se näyttäisi musta hienommalta ja jos mä käytän sitä barbed Chaos steedi niin mä joudun laittaa sen pienelle ratsumiehen baselle.
Joten Kysymys kuullu mikä kannattaisi laiitta sille Daemonic Mount VAI barbed chaos steed?:?
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Kyllä perus heppa käytännöllisempi on, sitä kun ei voi tappaa, mutta
varmasti nätimmältä archaon näyttää isolla alustallaan.
Kysymys kuuluukin: Tehokkuus vai näyttävyys?

[se on muuten barded eikä barbed]
It comes from the Gigashadow...
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

UDoWs kirjoitti:varmasti nätimmältä archaon näyttää isolla alustallaan.
Kysymys kuuluukin: Tehokkuus vai näyttävyys?
Itselläni työn alla Tzeentchin lordi, joka on Archaonista tehty ja se on tavallisella cavalry basella. Sopii siihen ihan mainiosti (tosin pitää katsoa että jasoni sen oikealla puolella sopii viereen, kiitos Archaonin viitan) ja näyttää ihan makeelta. Se nousee nätisti tavallisten knihtien yläpuolella.

Itse kysymykseen: kyllä itse olen 100% tavallisen hevon kannalla. Se vaan on paljon hinta/hyöty suhteeltaan parempi...
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Toki sen ratsuväkialustallekkin hienoksi saa, mutta se herra A:n alusta on
itsessäänkin aikasta komia.
It comes from the Gigashadow...
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Laita se isolle baselle, ja sano vaan että se vie yhden ritarin paikan. Eli unitssa on aina yks vähemmän kun mitä siinä on. Ei pitäisi tuoda liikaa ongelmia vastustajalle. Merkkaat vielä siihen beissiin missä sen cavalöry basen rajat menevät jos kaveri on "ehkä" closes, ja jos se liikkuu yksikseen, niin tietää mistä mitata jne..
Moi
Hope is a serum that never heals
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”