Highlight (tietämätön)
-
--DeadMan--
Highlight (tietämätön)
Oon aivan alottelija, kerään örkkejä, oon maalannu jo pari örkkii...käytän inkkejä ja semmosii..........mut voisko joku selittää ne highlightit????
( joo tiiän oon tietämätön)
( joo tiiän oon tietämätön)
-
baretul
Tuollanen oli värienvalinnoista ja maalaustekniikoista topicissa tossa iha vieressäNinnu kirjoitti: Highlighting (korostaminen): Väripinnassa korkeammalla olevien kohtien korostaminen astetta vaaleammalla värisävyllä (tämä saadaan esim. lisäämällä valkoista perusväriin). Vrt Edging, melkein sama asia hieman eri termi.
Siis yksinkertaisesti maalaa kirkkaampaa sinne mihin sitä tarvitaan.
Viimeksi muokannut baretul, Ke 10.12.2003 21:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
No, pelifiguistahan lienee kysymys. Omat örkkini olen maalannut "pelikenttätasolle" seuraavasti: Goblin Green, Dark Green Ink koko iholle (Miniature Paintsin muste, GW:llä lienee jokin Green Wash tai vastaava), Inkin jälkeen uudelleen korkeimmat kohdat Goblin Greenillä, ja lopuksi kaikkein korkeimmat alueet Goblin Greenin ja Bleached Bonen sekoituksella. Ei anna Blendauksen kaunista jälkeä, mutta pelikenttäkäyttöön aivan kelvollinen jälki.
-
--DeadMan--
oisko sul näyttää kuvia näist kyseisist figuist?Grond
Moderaattori
No, pelifiguistahan lienee kysymys. Omat örkkini olen maalannut "pelikenttätasolle" seuraavasti: Goblin Green, Dark Green Ink koko iholle (Miniature Paintsin muste, GW:llä lienee jokin Green Wash tai vastaava), Inkin jälkeen uudelleen korkeimmat kohdat Goblin Greenillä, ja lopuksi kaikkein korkeimmat alueet Goblin Greenin ja Bleached Bonen sekoituksella. Ei anna Blendauksen kaunista jälkeä, mutta pelikenttäkäyttöön aivan kelvollinen jälki
Hmm, itse asiassa ei taida olla. Tuo digikamerani on halpismalli, eli ei sovellu figukuvaukseen, ja projekti "lainaa kaverin kameraa ja ota kuvia" on ollut työn alla tuollaiset puoli vuotta ;). Ainoat örkkikuvani (jos ovat jossain tallella) taitavat olla 40k Warbossista, jota väsäilin edelliseen maalauskilpailuun, ja siinä oli iho rakennettu blendaamalla Dark Angels Greenistä "saumattomalla" wed-blendingillä jonnekin gobbogreeenin ja bleached bonen sekoitukseen.
Täytynee ottaa nyt työn alle saada muutama kuva kotisivuilleni.
Täytynee ottaa nyt työn alle saada muutama kuva kotisivuilleni.
-
--DeadMan--
mul on itel tämmönen maalaustyyli:
darkangelgreen se on vähää liian tummaa sekotan siihen noin 1/3 goblin greenia ja 1/7 skull whitea....tulee iha hienoja....ja lopuks laitan dark green inkin kaikkii ihon koloihin ja rakoihin.......laitan mä myös black inkia kaikkiin kilpiin ja tummennan metalleja(ei oo muuten oikeen hieno ku örkeil killtelee aseet ku siat pienenä =))
tulis varmaa viel parempi jos osaisin sen highlightin.......jos mul ei oo niitä vaaleempia vihreen sävyjä siihen ihoon (highlightiin) nii sopiiko siihen et vaalentaa sitä mun oma tekemää väriä?
darkangelgreen se on vähää liian tummaa sekotan siihen noin 1/3 goblin greenia ja 1/7 skull whitea....tulee iha hienoja....ja lopuks laitan dark green inkin kaikkii ihon koloihin ja rakoihin.......laitan mä myös black inkia kaikkiin kilpiin ja tummennan metalleja(ei oo muuten oikeen hieno ku örkeil killtelee aseet ku siat pienenä =))
tulis varmaa viel parempi jos osaisin sen highlightin.......jos mul ei oo niitä vaaleempia vihreen sävyjä siihen ihoon (highlightiin) nii sopiiko siihen et vaalentaa sitä mun oma tekemää väriä?
Just niin se kannattaakin tehdä. Toi sun vihreäs on kuitenkin murrettu (tai pastellinnettu ?) sävy, eli joku valmis vaalea vihreä varmaan näyttäisi oudolta tuon päällä.--DeadMan-- kirjoitti: tulis varmaa viel parempi jos osaisin sen highlightin.......jos mul ei oo niitä vaaleempia vihreen sävyjä siihen ihoon (highlightiin) nii sopiiko siihen et vaalentaa sitä mun oma tekemää väriä?
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
--DeadMan--