"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

skaveneista...

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Jyrzzä

skaveneista...

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

elikkä skaveneista ois nyt tarkotus tehä armeija ja haluaisin kysyä teiltä:miten se kannattaa tehdä?Haluan tehdä siitä vähän enemmän magiapainotteisen armeijan mutta massaa tulee silti(ainakin vähän.)Mulla on jo 20 clanrattia,rat swarmi ja grey seeri(ostin ajoissa:).)Että joka vinkki on tärkeä.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

No, jos kerran Grey Seeria käytät (Oletan että olet tekemässä 2000pts armeijaa) otat sille kaveriksi 3Warlockia tai 2Warlockia ja Plague Priest, sitten ostat lisää klaani rottia, yksikkö kooksi 25-30. Pari kolme yksikköä niitä (Klaani rottia siis) ja jokaisiin Ratling guni mukaan. Sitten jos massaa haluat niin orjia sitten vaan.
Kaikki ylemmät olivat sitten vain omia ehdotuksiani/mielipiteitäni. Joten sinä päätät mitä haluat ottaa, ja mitä et.

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Osta skaveneiden armeijakirja. :)
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Servant

Viesti Kirjoittaja Servant »

Gutter runnerit ovat hyviä, ja halvalla saat nightrunnereista niitä. Clanrat bokseja olisi hyvä ostaa vielä joku 4. (kun hordea haluat) Myös jezzailit ja tykit ovat hyviä hankitoja magialistaan.
Jyrzzä

joo on mulla armybookkiki...
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Jyrzzä

helffejä ja ököi on vastassa.mitä te skavenien pelaajat luulette stormvermineistä?onko ne pisteitten arvoisia?
Jyrzzä

joo ja 2000pts tehään.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Itelläkin Skaven armeija on suunnitteilla. ostan 4 tavallista pakettia ja gutter runnereita alkuun. Rännien ritarit ovat hyviä yksiköitä koska pärjäävät hyvin kaikki muita kuin eliittejä vastaan(eli empiren, bretonnian ja monen muun yksiköt lähtee helposti).
Taktiikoita örkkejä vastaan?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

[quote="Servant"]Gutter runnerit ovat hyviä, ja halvalla saat nightrunnereista niitä.
mulla on nyt boksi night runnereita eli mitä aseita pitäis laittaa ja miten et ne sais näyttämään guttereilta

ai niin ja tää oli sit vähän OT
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

voiko joku nyt kertoa et kyinka noista night runnereista voi tehdä gutter runnereita?
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Laitat kentälle ja sanot et "nää on gutter runnereita". Riippuu ihan kuinka tiukkapipoisia vastustajasi ovat. Luulisi, ettei hirveästi haittaa. Kunhan vain muistat maalata jotain vihreää niiden gutter runnereiden aseisiin (gutter runnereiden aseille ostetaan lähes aina myrkkyä).

Lisäksi voisit maalata niille gutter runnereille enemmän mustaa ylle kuin night runnereille.

Night runnereita kannattaa käyttää pienissä halvoissa viiden rotan yksiköissä. Nämä voivat sitten juoksennella viemään pöydänneljänneksiä, blokkimaan liikkumista ja hämätä deploymentissa.

Gutter runnereista kannattaa tehdä tunneliryhmiä, eivät ne muuten pääse tykkeihin ja sotakoneisiin käsiksi. Käytä 3-5 (5 rottaa kääpiöitä) tunnelirotan ryhmiä. Osta aina myrkkyä aseisiin.

Nämä ovat tehokkuuden kannalta. Mutta huvikseen voi kokeilla vaikka mitä sattuu. Laita vaikka lingot night runnereille ja katso mitä tapahtuu.

-J
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”