FB Beastman
FB Beastman
Tämmösellä iho/turkki/vaate -schemellä maalaan itelleni slaanesh beastman armyn
perus Gor
http://www.pbase.com/image/24103550
Bray-shaman
http://www.pbase.com/image/24103557
Gorin vaatteeseen olis pitäny laittaa vielä yks highlighti..nyt se tais jäädä kolmeen...
Lisään tänne ehkä tässä kohta mun wargor, Minotaur lordin ja chariotin..
-kiitos
perus Gor
http://www.pbase.com/image/24103550
Bray-shaman
http://www.pbase.com/image/24103557
Gorin vaatteeseen olis pitäny laittaa vielä yks highlighti..nyt se tais jäädä kolmeen...
Lisään tänne ehkä tässä kohta mun wargor, Minotaur lordin ja chariotin..
-kiitos
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
hienoo on!
se Gorin iho oli tod. siistin näköinen! kiva se vaaleanpunainen rätti/liina jne. jne.
sen pää näytti hieman epäselvältä (liikaa maalia)
muuten tosi hieno
ja sit se shaman...
..hauskan se pääkallo sen kepin päässä!
hienoo kun joku laittaa beastille vaaleenpunaista =) hyvin maalattu!!
se Gorin iho oli tod. siistin näköinen! kiva se vaaleanpunainen rätti/liina jne. jne.
sen pää näytti hieman epäselvältä (liikaa maalia)
muuten tosi hieno
ja sit se shaman...
..hauskan se pääkallo sen kepin päässä!
hienoo kun joku laittaa beastille vaaleenpunaista =) hyvin maalattu!!
päivä kerrallaan...
Ihan hienojahan nuo on. Tosin tuo Gorin pinkki lannevaate pistaa silmään. Ehkä joku puna-ruskee tai sellanen tumma ois ollu lähempänä todellisuutta, mutta mitäpä tuosta. Samaten shamaanilla, pinkki on aika rohke värivalinta. Mutta ei silti huono. Jos koko muu armeija on "tavalisesti" maalattu, niin tuollaiset pinkit ukot nousee esille aika hyvin. Samanlailla kuin ne pinkit Night gobot ja pinkki fanaticci, jotka täällä näky joskus vähän aikaa sitten. Eipä muuta, hienoa jälkeä, pelifiguiksi vallan hyvä. kiva odotella lordia ja chariottia, vai mitä sanoitkaan ehkä lisääväsi?
-
Jake da evil
Kyllä. Kuvien laatu on aivan huippuluokkaa ja figut ovat mitä hienoimpia pelifiguja. Pinkki on todellakin melko rohkea valinta, mutta slaanesh-armeijaan onnistunut. Hienoja figuja. Ainoa joka minua pisti hieman silmään olivat aseiden metallikohdat (en sitten tiedä miksi?). Ja tuo gorin base oli mielestäni todella onnistunut.
PS: Orc&Goblin pelaajana en voinut olla mainitsematta hienoa snotlig-sommitelmaa.
PS: Orc&Goblin pelaajana en voinut olla mainitsematta hienoa snotlig-sommitelmaa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
baretul
Hienoja on
. Toi gori tais olla se joka oli sotu qnetin maalauskisassa. Ainoa mitä noista nyt keksisin on valon ja varjon oikea oppisuus ja paksuhkot maalit, noin niinku mikä mun makuun ei ainakaan ollu. Samoin modellaus ontui vähän.
Maaleja kannatais ohentaa vieläkin enemmän, ei niinkään tossa gorissa, mutta shamanissa, oli aika paksut maalit mun mielestä. Ite ylensä perus maalauksessa käytän puolet maalia puolet vettä taktiikkaa, maalaan ylensä vielä penselin kärjellä ja pyyhin maalia pois niin että se ei valu kun maalaa, siis johonki paperiin. Valot ja varjot olivat sinänäs oikein, mutta osasta kohdin jäi toi puutumaan, kuten gorin ihosta, jne, osassa oli taas eritäin hyvin tehty noi. Sinänsä voisi tuon tason hahmoissa mennä enemmän valoon päin, siinä mielessä, että ylhäällä oleva olisi hivenen kirkkaampaa kuin alhalla, siis koittaisi tehdä saman kuin piirustuksissa, että valoon päin korostais hivenen verra enemmä. Tätä ongelmaa ei ollu mun mielestä niin paljoa shamanissa, jossa oli muutenki selvemmät valot ja varjot, mutta niinki ehkä gorissa, jossa oli puuteita sielä täälä. Gorissa tollanen selvä tasavärinen tyyli on ok, jos sitten rajaa pinnat kunnolla jne, mutta tossa ei taas ollut linejäkään tehty niin tarkasti että se olis pelannu.
Värien valinnasta vois vielä sen sanoa, että mun mielestä pinkki vitsi on vähän loppuun kulutettu
, siis miksi maalata pinkillä joku kaapu, jos jollain muulla värillä sais luonnollisemman ja coolimman, ton tason maalauksiin mun mielestä turha ruveta loppujen lopuks sitä laittamaan. Tosin makuasia tuoki lienee. Tollasta sotkusuutta tosta värien valinnasta ei niinkää seurannu, ehkä harmaa ois voinu olla selvempi turkiksessa, eli brushattu tasasemmi ja pienemmillä värieroilla. Shamanissa oli ehkä vähän epäselvyyttä ton valkosen ja purpuran välillä, ois voinu ehkä mielummi korostaa valkosen esim snakebite leatherista, kuin pinkistä, jotta noi värit ois erotunu paremmi.
Lineys oli ok sielä täälä, mutta jossain paikoissa oli mun mielestä liian dramaattiset black linet, esim, pääkallossa shamanin sauvassa, tai muutenki tossa shamanissa. Linet kannatais tehä mielummi tollasiin vaaleisiin materialeihin ruskealla tai vastaavalla, ja vasta esim noissa silmissä pääkallossa käyttää aivan ohutta mustaa lineä. Gorissa taas jäi uupumaan lähinnä darklinet sieltä täältä, noh tosin nämänkin aika mielipide kysymyksiä, että millaisista lineistä pitää. Ylipäätänsäkkin tämäkin osio hoidettu todella hyvin.
Mold linejä ois saanu mun mielestä poistella enemmä, esim gorissa näkyy sielä täälä linet kuten tossa aseessa ja ihossa osassa kohdin. Ton tasosiin hahmoihin kannatais tehä toi modellaus työ todella tarkasti ennen kuin liimailee. Myöskin gs:llä ois voinu paikkailla lähinnä ton gorin käsien ja vartalon rajaa. BAset oli moiteetomia, tosin tuo että shamanin basen hiekka menee yli noitten reunoja häirittee vähän, ja sitten tuo että todella tumman päälle on brushattu vaalea, ehkä paremminkin toimis että brushaus 3 kerrosta niin että seuraava aina kirkkaammalla ja kevyemmin päältä.
Valokuvat oli muuten ok, mutta aika pienehköjä ja ositain varjoisi, suositelisin 2-3 lampua eri suunista, esim alhaaltakin voi suunata lampun, se auttaa sahaamaan alhaalta tulevat varjot pois. Gorista puuttu kokonaan tausta osista kuvista, joku perus A4 on loppujen lopuksi helppo laittaa taakse ja sillä saa jo todella hyvä tausta. Kollaseja tehdessä kannatais muistaa asetelu, mielummin allekkain kuvat tai vierekkäin siistist, kuin vähän sinne sun tänne, samoin noi reunukset ei kannatais olla mustat vaan vaaleahkot, musta tekee siitä esityksestä heti hyvin raskaan, varsinki ku tossa vieressä on heti vaaleita kuvia.
Ylipäätänsä todella hienoja figuja ja maalauksia. Oikeastaan wow samperin hienoja.
Maaleja kannatais ohentaa vieläkin enemmän, ei niinkään tossa gorissa, mutta shamanissa, oli aika paksut maalit mun mielestä. Ite ylensä perus maalauksessa käytän puolet maalia puolet vettä taktiikkaa, maalaan ylensä vielä penselin kärjellä ja pyyhin maalia pois niin että se ei valu kun maalaa, siis johonki paperiin. Valot ja varjot olivat sinänäs oikein, mutta osasta kohdin jäi toi puutumaan, kuten gorin ihosta, jne, osassa oli taas eritäin hyvin tehty noi. Sinänsä voisi tuon tason hahmoissa mennä enemmän valoon päin, siinä mielessä, että ylhäällä oleva olisi hivenen kirkkaampaa kuin alhalla, siis koittaisi tehdä saman kuin piirustuksissa, että valoon päin korostais hivenen verra enemmä. Tätä ongelmaa ei ollu mun mielestä niin paljoa shamanissa, jossa oli muutenki selvemmät valot ja varjot, mutta niinki ehkä gorissa, jossa oli puuteita sielä täälä. Gorissa tollanen selvä tasavärinen tyyli on ok, jos sitten rajaa pinnat kunnolla jne, mutta tossa ei taas ollut linejäkään tehty niin tarkasti että se olis pelannu.
Värien valinnasta vois vielä sen sanoa, että mun mielestä pinkki vitsi on vähän loppuun kulutettu
Lineys oli ok sielä täälä, mutta jossain paikoissa oli mun mielestä liian dramaattiset black linet, esim, pääkallossa shamanin sauvassa, tai muutenki tossa shamanissa. Linet kannatais tehä mielummi tollasiin vaaleisiin materialeihin ruskealla tai vastaavalla, ja vasta esim noissa silmissä pääkallossa käyttää aivan ohutta mustaa lineä. Gorissa taas jäi uupumaan lähinnä darklinet sieltä täältä, noh tosin nämänkin aika mielipide kysymyksiä, että millaisista lineistä pitää. Ylipäätänsäkkin tämäkin osio hoidettu todella hyvin.
Mold linejä ois saanu mun mielestä poistella enemmä, esim gorissa näkyy sielä täälä linet kuten tossa aseessa ja ihossa osassa kohdin. Ton tasosiin hahmoihin kannatais tehä toi modellaus työ todella tarkasti ennen kuin liimailee. Myöskin gs:llä ois voinu paikkailla lähinnä ton gorin käsien ja vartalon rajaa. BAset oli moiteetomia, tosin tuo että shamanin basen hiekka menee yli noitten reunoja häirittee vähän, ja sitten tuo että todella tumman päälle on brushattu vaalea, ehkä paremminkin toimis että brushaus 3 kerrosta niin että seuraava aina kirkkaammalla ja kevyemmin päältä.
Valokuvat oli muuten ok, mutta aika pienehköjä ja ositain varjoisi, suositelisin 2-3 lampua eri suunista, esim alhaaltakin voi suunata lampun, se auttaa sahaamaan alhaalta tulevat varjot pois. Gorista puuttu kokonaan tausta osista kuvista, joku perus A4 on loppujen lopuksi helppo laittaa taakse ja sillä saa jo todella hyvä tausta. Kollaseja tehdessä kannatais muistaa asetelu, mielummin allekkain kuvat tai vierekkäin siistist, kuin vähän sinne sun tänne, samoin noi reunukset ei kannatais olla mustat vaan vaaleahkot, musta tekee siitä esityksestä heti hyvin raskaan, varsinki ku tossa vieressä on heti vaaleita kuvia.
Ylipäätänsä todella hienoja figuja ja maalauksia. Oikeastaan wow samperin hienoja.
Ei siinä mitään, mutta siis sitten noi pari ukkoo ei korostu silleen kivasti.Drgon kirjoitti:Tarkoituksena oli siis maalata koko armeija noin..ku kyseessä on pure slaanesh army.nostradamus kirjoitti: Jos koko muu armeija on "tavalisesti" maalattu, niin tuollaiset pinkit ukot nousee esille aika hyvin.
Yksi kaveri maalaa grimgor ironhiden, --vai mikä sen örkkibossin nimi olikaan--, pinkiksi. Kyllä erottuu vihernahkojen seasta.
-
Vradenfelt
Joo.... niinku kaikki muutkin sanoi: hienoja! ja erikoinen beastmaneille toi pinkki (tai purple ihan sama ;D) lannevaate....itekki aion tehä slaanesh army, ku keraan beastmanei.
itseni mielestä noi on sairaan hienoja, ku itse en olen viel jaskanu kunnolla ees maalata, ja ne vähäisetkin on aika rumii.... kauan olet muuten maalannut ??? siis kauan sul kesti maalata toi gore?
itseni mielestä noi on sairaan hienoja, ku itse en olen viel jaskanu kunnolla ees maalata, ja ne vähäisetkin on aika rumii.... kauan olet muuten maalannut ??? siis kauan sul kesti maalata toi gore?
MINÄ! se rakastettu paska
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Oho! Niin on munkin maalattu warlock purplella..MIKÄ YHTEENSATTUMA!Zarathustrian kirjoitti:Oma Slaanesh armeijani on maalattu pääosin warlock purplella ja se on mielestä hieman sopivampi kuin tuo "karkkimainen" pinkki
ikävä kyllä ku sekottaa warlock purplea ja skull whiteä lopputulos on enemmän tai vähemmän pinkki
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Njooh, mutta pinkkejä nuo beatit näyttävät olevanDrgon kirjoitti:Oho! Niin on munkin maalattu warlock purplella..MIKÄ YHTEENSATTUMA!Zarathustrian kirjoitti:Oma Slaanesh armeijani on maalattu pääosin warlock purplella ja se on mielestä hieman sopivampi kuin tuo "karkkimainen" pinkki
Zarathustrianin asiantunteva kommentti joutuikin naurunalaiseksi..Siis toi warlock purple on jokasen figun vaatteen perusväri..sitä on sitten high lightettu wl. purlen ja skull whiten sekotuksilla...aina uudessa highlaitissa enemmän valkosta ku edellisessä =) ylläriylläri
ikävä kyllä ku sekottaa warlock purplea ja skull whiteä lopputulos on enemmän tai vähemmän pinkki
-
Slann Mage priest