"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n myyjille kysymys hinnoista

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
AapoAlas

GW:n myyjille kysymys hinnoista

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Eli paljonko maksaisi jos tilais sinne Games Workshopin Hesan kauppaan 2 Dark Steediä, 1 Cavalry Basea ja 2 Dark Rider Crossbowta?

Tottakai arvostan jos vastaus tulee.
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

otan selvää huomenna
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Näitähän voi myös itse käydä etsimässä GW:n omilta sivuilta, sieltä online storesta. Hinnat on puntina mutta vaihtokurssi taisi ainakin hesan GW:llä olla 1 punta = 1,5 euroa.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Näitähän voi myös itse käydä etsimässä GW:n omilta sivuilta, sieltä online storesta. Hinnat on puntina mutta vaihtokurssi taisi ainakin hesan GW:llä olla 1 punta = 1,5 euroa.
Heeei... tarkoittaako tämä, että voin ostella niitä online storen kymmenen punnan chariotteja?

-J
AapoAlas

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Näitähän voi myös itse käydä etsimässä GW:n omilta sivuilta, sieltä online storesta. Hinnat on puntina mutta vaihtokurssi taisi ainakin hesan GW:llä olla 1 punta = 1,5 euroa.
Hmm, kaippa minä voisin alkaa käyttämään aivojani ennenkuin alan vaivaamaan muita... No, eipäs sätitä itseään, enhän minä edes tiedä kurssia.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Aapel1 kirjoitti:
Hmm, kaippa minä voisin alkaa käyttämään aivojani ennenkuin alan vaivaamaan muita... No, eipäs sätitä itseään, enhän minä edes tiedä kurssia.
Eihän kysymyksessä ollut mitään vikaa. Monikin epätietoinen sai/saa varmaan kaipaamaansa informaatiota, ja Kristerin vastaus osoitti että asikaspalvelu toimii.
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

Amazing Slug kirjoitti:
Heeei... tarkoittaako tämä, että voin ostella niitä online storen kymmenen punnan chariotteja?

-J

kyllä.

ja tarkka kurssi on 1.52
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Ohhoh, eli defilerinkin saa 13,5 euron alennuksella kun sen ostaa sprueissa onlinen kautta. :)
Pitää vain olla ylimääräinen havoc launcher (ja niitähän piisaa).

Sama juttu, jos omistat ylimääräisiä skinkkejä, saat stegadonin noin 10 euron alennuksella onlinen kautta.

Ja vielä, budjettijättiläisen saa 11 euron alennuksella.

On se maailma kummallinen paikka. GW ja kaikki.

[Edit: Lisää loistavia esimerkkejä.]
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Joku tuossa defilerin hinnassa mättää, yleensä ottaen bitseistä jos kasaa tulee ostoksesta kalliimpi...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Musta Setä kirjoitti:Joku tuossa defilerin hinnassa mättää, yleensä ottaen bitseistä jos kasaa tulee ostoksesta kalliimpi...
Siitä puuttuu vechicle ja tank accessory spruet ainakin. Yhteensä taisivat ola jotain 12£. Uskoakseni tuo selittää hintaeron.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Vastaavasti taas löytyy poskettomia esimerkkejä toiseen suuntaan: Empiren Knightly order -paketti on kaupassa 15 puntaa (25 euroa). Bitzeinä ostettuna samat tavarat maksavat 39£!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

The Captain kirjoitti:Vastaavasti taas löytyy poskettomia esimerkkejä toiseen suuntaan: Empiren Knightly order -paketti on kaupassa 15 puntaa (25 euroa). Bitzeinä ostettuna samat tavarat maksavat 39£!
Juu, siihen noi kaikki "alehinnat" perustui. Otetaan vain se mitä ehdottomasti tarvitaan.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

The Captain kirjoitti:Vastaavasti taas löytyy poskettomia esimerkkejä toiseen suuntaan: Empiren Knightly order -paketti on kaupassa 15 puntaa (25 euroa). Bitzeinä ostettuna samat tavarat maksavat 39£!
'

Hepat 8kpl 24€... (saksan mail orderin hinnoilla)
ei paljoo naurata...
Järjenkäyttö sallittu!
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Ajatelkaa sitä Knightly Order-boksia pienenä "army deal"-pakettina... Jos ostat samat roinat erillisinä, tulee paljon kalliimmaksi.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Aacheron kirjoitti:Ajatelkaa sitä Knightly Order-boksia pienenä "army deal"-pakettina... Jos ostat samat roinat erillisinä, tulee paljon kalliimmaksi.
Mutta eihän army deal -rojujenkaan ostaminen erikseen tule juurikaan kalliimmaksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Keskustelu jatkukoon täällä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”