Jeps mulle on tullut seuraaja

?. Noh ei vaineskaan, mutta varsin hieno hahmo sen voin sanoa, ainoa mikä tossa ei ole varsinaisesti mun makuun on toi blendauksen tyyli, eli siis se on hyvin raidallinen, edes 1 layeri lisää olisi riitänyt tekemään siitä hieman tasaisemman ja luonnollisemman.
Toi oli ylipäätänsä tehty ihan hienosti, varsinki just toi valon ja varjon idea tossa, suositelisin vaan enemmänkin pehmeäpää lookia, ja samallla itselleen uskollista tyyliä, eli mielummin blendaisi kaikki pinnat samantien kun sitä oli jo tehty kaavussa

, esim kallot ei mun mielestä ollu kivan näkösiä koska ne muistutti aika paljolti brushattuja, ja samalla niiten alla oleva snakebite vai beastil tulee aika ilkeästi esille, paras olis ollu kun olis sekotanut bleachedia tohon varjostus väriin aseteittan ja sillälailla koitanut toteuttaa sulavan värinvaihdon. Monia muitakin pintoja vaivaa toi sama, että vaalea väri kuultaa ikävästi tummaa altaan, kuten esim valkonen mustaa, näkyy tosta takaa otetusta kuvasta. Sinistä ois muuten voinu korostaa vähän ennekuin teki noi pilkut, muuten sekin ihan hieno.
Metallit oli ok tosin tuo inkki mun mielestä paisto tuota alta liikaa, olis ehkä vähän enemmän saanu duunata korostuksia päälle. Joistain kohidista kuten logosta hupussa paistoi jopa musta vähäsen, joka oli vieläkin ikävämmän näköinen. Noh loppujenlopuks tuoki iha kivasti tehty, siis metallit

.
Detaljet oli ok lähinnä pienet esineet siis, mutta sitten taas tuollainen viimeistely kuten pilkut kuussa, ei oikein onannu, ne oli vähän sotkuisia, suositelisin, tekemään ne kevyesti penselin kärjellä, jolloin pilkuista pitäis tulla tasasemman ja pyöreämmän näkösiä. Ensiksi vetistä maalia ja sitten pyykii sitä veke, ja penselin kärjellä pistää pienen pilkun on hyvä idea tollasta kuviointia tehdessä. jotkut detaljet kuten kepissä olevat nauhat jäi sulta kuiteski tekemättä.
Väritkin oli ok, ihon väri ja näin, mutta en itse ainakaan pidä tuosta pinkistä, se ei mulle mee enää edes vitsistä. Muuten kyllä oli ihan mukvasti tehty.
Valokuvauksessa tosiaan kannatais käyttää jotain taustaa, ja sitten suunata valot jotenki kauempaa ja laittaa vaikkpa sivuille ja taakse parisen A4 paperia tai valkosta kangasta heijastamaan valoa takas kohteeseen, jolloin saa pehmeän, ja kivan tarkan kuvan. Tossa oli nyt osa kohdista liian valoisia mu mielestä.
Hammerheart taiskin mainita jo muista jutskuista

.
Noh ylipäätänsä todella hieno, arvostelin tota vähän nyt kuin showcasea, koska mun mielestä armeijjan kenralit ja special charat pitää maalata hienosti :d. Todella hieno suoritus, good job.