"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaksi kanuunaa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Imperial Warrior kirjoitti:Peehoo, käytän tietenkin pienempiä yksiköitä pelissä, mutta olen kyllä saanut pelin aikana nostettua 20 zombin yksikön 65:teen ;)

Tuohon kuvaan änkesin nyt vaan kaikki nostatus varatkin.
Kyllä näin arvelinkin.;)

Vielä vähän asiaa. Nuo zombien baset näyttää kyllä ei-niin-heinoilta. Beissien teko-ohjeita- topicista varmaan saisit informeissöniä. Tosin itsekin olen tympiintynyt beissien tekoon isolle lössille.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

peehoo kirjoitti: Vielä vähän asiaa. Nuo zombien baset näyttää kyllä ei-niin-heinoilta. Beissien teko-ohjeita- topicista varmaan saisit informeissöniä. Tosin itsekin olen tympiintynyt beissien tekoon isolle lössille.
Baset on tehty ihan hiekalla jonka maalasin Bestial Brownilla ja drybrushasin Bleached Bonea päälle.

Sama homma koko VC armeijallani, mutta todellakin ne näyttävät paremmilta 'in real life'.

Ja mitä tulee zombeihin (ja niiden alustoihin) niin sen verran sanon että maalasin mun VC armeijaa viime Coniin ja jos sanon että mulla oli zombeja maalattuna 30 heinäkuussa kun Coni oli Elokuussa niin voit siitä päätellä ;)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”