Ring of fury
Ring of fury
niin tota mä en oikein käsittänyt tota itemiä eli tuleeko sen mukana toi fury of Khaine, jos tulee niin saako maagi sit vielä valita seerin kanssa vielä ne kaks muuta spelliä
ja tää maagi on sit archmage eli se saa 100pisteellä magic itemeitä
ja tää maagi on sit archmage eli se saa 100pisteellä magic itemeitä
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Tuohan taisi olla bound spellin antama itemi ? (jos ei niin puhun aivan puutaheinää)
Elikkä, wizard pystyy tuolla sormuksella tekemään fury of khaine spellin vaikkei tätä itse osaisi/osaa. Power level lukee sitten siinä itemin kuvauksessa. Sormuksessa on siis itsessään voima tehdä tuo spelli ja myös arkkimaagilla se voi olla (sama spelli siis).
Joku voi sitten selventää.
Elikkä, wizard pystyy tuolla sormuksella tekemään fury of khaine spellin vaikkei tätä itse osaisi/osaa. Power level lukee sitten siinä itemin kuvauksessa. Sormuksessa on siis itsessään voima tehdä tuo spelli ja myös arkkimaagilla se voi olla (sama spelli siis).
Joku voi sitten selventää.
Bound spell on esineen kyky tuottaa loitsu tietyllä power levelillä, jolla se onnistuu aina ja on dispelloitavissa, jos sama luku heitetään dispel nopilla (tai yli sen).
Ring of Fury on enchanted esine, joten sen voi ottaa myös prinssille tai commanderille ja jotka voivat sen vapauttaa vaikka eivät itse osaa itse loitsia laisinkaan.
Käytännössä sormus siis heittää automaattisen Fury of Khaine loitsun silloin, kun haluat sen heittää. Se ei rajoita sitä kantavaa velhoa millään tavalla. Velho ei opi bound spellin loitsua, ja voi käyttää bound spelliä vaikka olisikin heittänyt kyseisen loitsun itse aivan äskettäin.
Ring of Fury on enchanted esine, joten sen voi ottaa myös prinssille tai commanderille ja jotka voivat sen vapauttaa vaikka eivät itse osaa itse loitsia laisinkaan.
Käytännössä sormus siis heittää automaattisen Fury of Khaine loitsun silloin, kun haluat sen heittää. Se ei rajoita sitä kantavaa velhoa millään tavalla. Velho ei opi bound spellin loitsua, ja voi käyttää bound spelliä vaikka olisikin heittänyt kyseisen loitsun itse aivan äskettäin.
-
Biibob HElf
no kuvitellaan että mun mage lvl2 ottais ton ring of furyn, sitten tulis taikojen valinnan aika. Jos nopilla saisi fury of khainen, niin joutuisiko sen silloin ottamaan? Koska silloinhan magella olisi käytännössä 2 fury of khainia ja helfien army bookki käskee, että jos nopilla heittää saman taijan kahdesti niin se on vaihdettava.
Se sormus heittää sen fury of khainen. Se ei millään tavalla liikuta sormusta kantavaa velhoa. Sillä nyt sattuu olemaan esine, jonka sen saman loitsun heittää. Maagi ei siis heitä tai osaa toista loitsua. Se vain aktivoi sormuksen.
Sormus on tässä selvästi loitsun heittäjä. On ihan sama kuka sitä sormusta kantaa.
Sormus on tässä selvästi loitsun heittäjä. On ihan sama kuka sitä sormusta kantaa.
-
bluebluesky