"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarkk´ammunta Liekinheitin

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Lex_et_Annihilato

Viesti Kirjoittaja Lex_et_Annihilato »

voiko olla twin linked flamer?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Tämmöinen ilmiö tulee esim. örkeillä vastaan. Valitettavasti kyseiselle kokonaisuudelle ei ole määritelty minkäänlaisia sääntöjä.

Itse hyväksyisin kyllä twin linked -flamerin periaatteeksi koska tahansa saman mitä SoB:ien Immolator käyttää (siis yksi templa, osumat tuplataan).
Phil Kelly says "No!"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Garoth kirjoitti:Itse hyväksyisin kyllä twin linked -flamerin periaatteeksi koska tahansa saman mitä SoB:ien Immolator käyttää (siis yksi templa, osumat tuplataan).
Niin, toisaalta tuo tekee jo trukista ihan perkuleen hyvän. Ensin 24" jonkun puskan taakse ja sieltä sitten 13" (punaisella maalilla) vastustajaa grillaamaan...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Lievempänä sääntöna olisi woundien re-rollaus (kun hittejä ei voi re-rollia). Tuollaista vehjettä ei ole pelissä vielä olemassa, mutta toisaalta tuo toimisi twin-linkkauksen kanssa enemmän ideatasolla samantyylisesti. Osumien maksimäärä ei nousisi, mutta vahinko kasvaisi re-rollien kautta.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”